ohoooooquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie Day nog steeds als een hele goede fee![]()
Ben jij zo snel danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Is die Jappie zo traag, of ligt het aan mij?
Nee! Ik zei, ik wil jou vandaag ook nog ff op zijn grieks...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
Mag ik dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
nee helemaal niet....wat wil je drinken?quote:
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemonquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
cola ouzo schat !quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:21 schreef Day het volgende:
wat is een cola de griek?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemon![]()
Thkx lady, excusses aanvaard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
een shandy voor day... ( daar gaat me prive voorraad )quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!![]()
Dat dacht ik ook, zal wel niet helemaal aan ons liggen dan toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
en ik danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodigquote:
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodig
je bent niet online!quote:
WEL..onee ik ben away....quote:
Volgens mij was dat de vraag niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihi
Dat zeg je alleen maar omdat bommer ff wat anders te doen heeft hequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihi
Volgens mij welquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet.
hij vroegquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet.
...dat was dus 1....voor de rekening.....quote:Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodig
Eeeeuh rekening?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij vroeg
[..]
...dat was dus 1....voor de rekening.....![]()
![]()
wil je wat drinken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven, de streams zijn oersaai![]()
Hoi![]()
Hey, daar heb je mijn levelmaatjequote:
...ja nu wordt het gezellig in me bar en jij gaat ervandoor.......quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
Beste fans,
Ik ga pitten. Ik spreek jullie morgen hopelijk weer....het was gezellig![]()
Graag, doe maar een dubbele wodka met colaquote:
quote:
Ik weet niet of we nog levellen hoorquote:
en hier is een dubbele wodka met cola voor mevrouw....laat het smaken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Graag, doe maar een dubbele wodka met cola![]()
![]()
doe mij maar een wijntje, wat Hilde heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vooruit...voor jou niet ...maare stttt...hou het stil anders willen ze allemaal voor nix drinken!!!
TIjn, ach ja, weet je....ik vind het op zicht wel een aardige jongen, hoor. Komen af en toe ook best zinnige dingen uit z'n mond. Alleen jammer dat hij achter een getrouwde vrouw aanging. Was in het begin wel een gangmaker, nu niet meer. Een Roel-gevoel bij hem.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nog levellen hoor
Wat vind je van Tijn?
eerst betalen...vorige keer liep je ook al zo me bar uit...en had je ook al me raam gesloopt....!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
doe mij maar een wijntje, wat Hilde heeft![]()
OMG, dan word je gek tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Schrik me hier de krampen, gaat ineens mijn mobiel af:
Wat fijn dat je op me gestemd hebt, ik wil nog lang het huis niet uit. Kus Hilde![]()
Serieus waar![]()
hahah ...hilde is al naar huis...ze loopt achter..hihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Schrik me hier de krampen, gaat ineens mijn mobiel af:
Wat fijn dat je op me gestemd hebt, ik wil nog lang het huis niet uit. Kus Hilde![]()
Serieus waar![]()
Goh, is de liefde over tussen jullie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
eerst betalen...vorige keer liep je ook al zo me bar uit...en had je ook al me raam gesloopt....!!!![]()
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
OMG, dan word je gek toch![]()
![]()
![]()
spooky!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtVind het wel grappig, Hilde laat nog steeds van zich horen
![]()
Tis maar wat je grappig noemtquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtVind het wel grappig, Hilde laat nog steeds van zich horen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |