De zusjes, toch. Semih (zonder aanhang). En daarna de broertjes, hoewel er iets scheef zit bij Tijn.quote:
quote:
Hans Andersquote:
gewoon die telefoon laten gaan en milica 4 man laten kiezen die genomineerd staan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:26 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
weinig hoor, een bejaarde in een opblaasboot kleur geel en een barbiekamer, verder weinig![]()
joh tis geen spetter maar ze ziet er zo lief en leuk uit en met dat stemgeluid krijgt ze me nog rustig ookquote:
WA?quote:
Hmm, ik heb niet echt favorieten nog. Maar de zusjes vind ik wel komisch ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De zusjes, toch. Semih (zonder aanhang). En daarna de broertjes, hoewel er iets scheef zit bij Tijn.
Jij?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[BB SC # 25] Versabommies Isoleertopic 6
ff het HELE plaatje bekijken schat!!!!![]()
Nee nog niet, maar als ie gaat dan wil Egbert 'm absoluut opnemen. Hij zei: die is van mij. Dus wees op je hoede.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Ik heb heel wat gemist , is die telefoon eigenlijk al voor de 2e keer gegaan?
Ah ok , dank jequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar als ie gaat dan wil Egbert 'm absoluut opnemen. Hij zei: die is van mij. Dus wees op je hoede.
BB7 weerquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Kun je nagaan als je op een school wil netwerkbeheren met honderden van die om je heenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[quote]Op donderdag 21 september 2006 20:55 schreef versabommie het volgende:
GOEDENAVOND FANS!
![]()
De wereld gaat naar de klote, Bommie schijnt toch ergens een hart te hebbenWaarschijnlijk klein en van steen maar toch
![]()
Ik las het een paar uur geleden maar moest echt van schrik een paar uur gaan liggen want ik verwachte een oerknal, zondvloed of een sprinkhanen plaag (bijna, mijn schoonouders kwamen op de koffie)
Maar nee, het is echt zo, Bommie schijnt aardiger te zijn dan hij zich wil voordoen![]()
Maar als je dacht dat 1 kind zwaar is, ga is met 15 kinderen met het downsyndroom aan de gang met klei![]()
![]()
Je stijgt wel weer een paar punten![]()
Je vergist je, je hebt echt nikx gemist!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:32 schreef Ymke het volgende:
Ice! Zullen we oorties bezoeken? ze heeft drank en is beregeil!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Je vergist je, je hebt echt nikx gemist!!!
We zullen die oortjes effe wassen!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice! Zullen we oorties bezoeken? ze heeft drank en is beregeil!![]()
Zit dan ook al het klei tegen het plafond en is de beheerder van het gebouw niet zo blijquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kun je nagaan als je op een school wil netwerkbeheren met honderden van die om je heen
En er een "punt"aan draaienquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
We zullen die oortjes effe wassen!!!![]()
check dat tieten topic ffquote:
ach, ik zie het als een gepast antwoord op mijn grap van vanmiddag toen we die doblo van je op zijn kop hebben gelegd!quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit dan ook al het klei tegen het plafond en is de beheerder van het gebouw niet zo blij![]()
Ik probeerde nog de schuld te geven aan 1 van de kinderen maar ja, ze kunnen niet liegen dus moest wel vertellen dat ik ermee begonnen was![]()
Waren jullie datquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach, ik zie het als een gepast antwoord op mijn grap van vanmiddag toen we die doblo van je op zijn kop hebben gelegd!![]()
Heet jij vrouw soms Olga?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waren jullie datStelletje tuig
Nu moest mijn vrouw hem weer op zijn wieltjes zetten
![]()
Trouwens, mijn vrouw heeft vanmiddag een nieuw vervoersmiddel van me gekregen, een bakfiets van Nihola (de honden uitvoering) kan ze lekker fietsen en heb ik de auto![]()
...mmmmm....quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
We zullen die oortjes effe wassen!!!![]()
Eindelijk reactie op SCANMAN!!! PINK!!! #1 ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
check dat tieten topic ff
![]()
Hallo lekkere mod van me!quote:
Hoe weet jij dat nu weerquote:
is Day een engeltje of een fee????quote:
quote:
Een (b)engeltjequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is Day een engeltje of een fee????![]()
Ja ik kan niet alles tegelijk, ben geen vrouw hoor en tussendoor ben ik mijn nagels aan het lakkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
KRIBBET!
Er moet wat aan je postingssnelheid gebeuren, zo wor je nooit een koning off topic meer![]()
Eindelijk een aardig en verstandig persoon hierquote:
okee, dan is het goedquote:
ik had er 1quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:01 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Eindelijk reactie op SCANMAN!!! PINK!!! #1 ?
Dank jequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik had er 1![]()
[afbeelding]
Nee liefje, heb nog nooit een teken van leven van je op msn gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Had je mjn berichtje op MSN niet gekregen?
GEIL!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik had er 1![]()
[afbeelding]
Wel eens gezegd : BLIJF WEG VAN DE DOPE?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer![]()
Ze is een topsportster, kogel en discus (af en toe speer) en weegt bijna 140 kilo![]()
Dat gebruikt ze niet. Die snor zit in de familiequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel eens gezegd : BLIJF WEG VAN DE DOPE?
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee liefje, heb nog nooit een teken van leven van je op msn gezien![]()
Ik zie Day nog steeds als een hele goede feequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee, dan is het goed....anders zegt bommie hele gekke dingen
...iets met wensen enzo!!
![]()
Doe me nog eens uitnodigen beeb!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
Olga de braak?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat gebruikt ze niet. Die snor zit in de familie![]()
hond laat Kribbet uit?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Zo terug, even een blokje om met de hond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |