ohoooooquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie Day nog steeds als een hele goede fee![]()
Ben jij zo snel danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Is die Jappie zo traag, of ligt het aan mij?
Nee! Ik zei, ik wil jou vandaag ook nog ff op zijn grieks...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
Mag ik dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef puntoortje het volgende:
foutje
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
Heb je gisteravond uitgenodigd. Maar je reageert maar niet!![]()
Jongens, laat me 'ns even lachen, er gebeurt weer geen moer op die streams en de E10/Saar-discussies ben ik nu wel zat.
nee helemaal niet....wat wil je drinken?quote:
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemonquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee....wat wil je drinken... bommie heb een cola de griek....bas heeft een biertje...ik een shandy!![]()
cola ouzo schat !quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:21 schreef Day het volgende:
wat is een cola de griek?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorryquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Doet mij dan maar een bruine rum met cola light lemon![]()
Thkx lady, excusses aanvaard.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
een shandy voor day... ( daar gaat me prive voorraad )quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ook graag een Shandy. Lang niet op!![]()
Dat dacht ik ook, zal wel niet helemaal aan ons liggen dan toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
alsjeblieft een drankje voor ...meneer ....??? ik dacht dat je een vrouw was ...1000X sorry![]()
en ik danquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef versabommie het volgende:
godver..krijg Day niet op msn, zit hier nakend met mijn stramme max al voor de webcam maar ze komt niet opdagen![]()
zo jammer dit!
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodigquote:
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodig
je bent niet online!quote:
WEL..onee ik ben away....quote:
Volgens mij was dat de vraag niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihi
Dat zeg je alleen maar omdat bommer ff wat anders te doen heeft hequote:Op vrijdag 22 september 2006 01:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....1 als je iets wilt drinken...hihihi
Volgens mij welquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet.
hij vroegquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:28 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vraag niet.
...dat was dus 1....voor de rekening.....quote:Hoeveel handtekeningen heb jij nou weer nodig
Eeeeuh rekening?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij vroeg
[..]
...dat was dus 1....voor de rekening.....![]()
![]()
wil je wat drinken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven, de streams zijn oersaai![]()
Hoi![]()
Hey, daar heb je mijn levelmaatjequote:
...ja nu wordt het gezellig in me bar en jij gaat ervandoor.......quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:31 schreef versabommie het volgende:
Beste fans,
Ik ga pitten. Ik spreek jullie morgen hopelijk weer....het was gezellig![]()
Graag, doe maar een dubbele wodka met colaquote:
quote:
Ik weet niet of we nog levellen hoorquote:
en hier is een dubbele wodka met cola voor mevrouw....laat het smaken!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Graag, doe maar een dubbele wodka met cola![]()
![]()
doe mij maar een wijntje, wat Hilde heeftquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vooruit...voor jou niet ...maare stttt...hou het stil anders willen ze allemaal voor nix drinken!!!
TIjn, ach ja, weet je....ik vind het op zicht wel een aardige jongen, hoor. Komen af en toe ook best zinnige dingen uit z'n mond. Alleen jammer dat hij achter een getrouwde vrouw aanging. Was in het begin wel een gangmaker, nu niet meer. Een Roel-gevoel bij hem.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nog levellen hoor
Wat vind je van Tijn?
eerst betalen...vorige keer liep je ook al zo me bar uit...en had je ook al me raam gesloopt....!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
doe mij maar een wijntje, wat Hilde heeft![]()
OMG, dan word je gek tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Schrik me hier de krampen, gaat ineens mijn mobiel af:
Wat fijn dat je op me gestemd hebt, ik wil nog lang het huis niet uit. Kus Hilde![]()
Serieus waar![]()
hahah ...hilde is al naar huis...ze loopt achter..hihiquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
Schrik me hier de krampen, gaat ineens mijn mobiel af:
Wat fijn dat je op me gestemd hebt, ik wil nog lang het huis niet uit. Kus Hilde![]()
Serieus waar![]()
Goh, is de liefde over tussen jullie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
eerst betalen...vorige keer liep je ook al zo me bar uit...en had je ook al me raam gesloopt....!!!![]()
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
OMG, dan word je gek toch![]()
![]()
![]()
spooky!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtVind het wel grappig, Hilde laat nog steeds van zich horen
![]()
Tis maar wat je grappig noemtquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er een mobiel in het huis afging. Ik zoeken naar dat klereding, staat er 1 nieuw berichtVind het wel grappig, Hilde laat nog steeds van zich horen
![]()
hier, heb je eenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
eerst betalen...vorige keer liep je ook al zo me bar uit...en had je ook al me raam gesloopt....!!!![]()
dit is pas het prille begin...we zijn aan het oefenen voor later...quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, is de liefde over tussen jullie?![]()
Erger nog, hij ging net weerquote:
ik ontken elke aantijging, maar ze is wel lief tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Goh, is de liefde over tussen jullie?![]()
Achja, mijn leven is leeg en inhoudsloosquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:41 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tis maar wat je grappig noemt![]()
en dit ontken ik ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:46 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ontken elke aantijging, maar ze is wel lief toch![]()
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vooruit...voor jou niet ...maare stttt...hou het stil anders willen ze allemaal voor nix drinken!!!
Tijn moet doodquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
TIjn, ach ja, weet je....ik vind het op zicht wel een aardige jongen, hoor. Komen af en toe ook best zinnige dingen uit z'n mond. Alleen jammer dat hij achter een getrouwde vrouw aanging. Was in het begin wel een gangmaker, nu niet meer. Een Roel-gevoel bij hem.
En jij?
loop ik net langs me slaapkamer lijkt het net alsof er een man in me bed ligt......quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Erger nog, hij ging net weerMaar nu was het de accu die leeg was. Sorry, ging spookverhalen van mij
![]()
.. ontken alles maar....quote:
Eh....betekent dit dat we niet levelen?quote:
Wat wil ie drinken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
loop ik net langs me slaapkamer lijkt het net alsof er een man in me bed ligt......![]()
Dat heb ik dus ook dikwijls en dan blijkt het nog zo te zijn ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
loop ik net langs me slaapkamer lijkt het net alsof er een man in me bed ligt......![]()
nix, hij heeft een auw buikie !!quote:
quote:
Het gebeurd gemiddled maar 1x in de 3 jaar dat ik een favoriet heb, moet weer een paar jaartjes wachten vrees ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....betekent dit dat we niet levelen?
Wie is jouw favoriet?
...ik lees al een jaar of 6 mee......maar dit is het eerste jaar dat ik toch maar de gok heb gewaagt om mee te doenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Puntoortje, is dit nou je eerste jaar hier?
Ik heb er ook nog geen 1, denk ook niet dat het nog gaat komen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gebeurd gemiddled maar 1x in de 3 jaar dat ik een favoriet heb, moet weer een paar jaartjes wachten vrees ik
Spannend is dat, hè? Heb er ook 1,5 jaar over gedaan voordat ik echt mee ging posten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik lees al een jaar of 6 mee......maar dit is het eerste jaar dat ik toch maar de gok heb gewaagt om mee te doen
ben al vanaf dag 1 bbfan..het eerste jaar zat ik gewoon tv te kijken en toen zag ik bart...ik denk he die knakker ken ik !!!....quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Spannend is dat, hè? Heb er ook 1,5 jaar over gedaan voordat ik echt mee ging posten.
Echt? Vertel!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:57 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben al vanaf dag 1 bbfan..het eerste jaar zat ik gewoon tv te kijken en toen zag ik bart...ik denk he die knakker ken ik !!!....![]()
niet helemaal persoonlijk ...hij is wat ouder dan ik ....vroeger bijna in dezelfde straat gewoondquote:
Ah ok. Dat idee heb ik met Semih. Weet zeker dat ik hem wel eens in Rotjeknor heb zien lopen. En laatst beschreef hij waar hij woonde en volgens mij wonen we niet zo ver van elkaar vandaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet helemaal persoonlijk ...hij is wat ouder dan ik ....vroeger bijna in dezelfde straat gewoond![]()
![]()
Waarom zolang wachten? 1,5 en 6 jaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Spannend is dat, hè? Heb er ook 1,5 jaar over gedaan voordat ik echt mee ging posten.
Bedreigend is een groot woord. Maar Fok is wel een apart forum, zeg maar.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom zolang wachten? 1,5 en 6 jaar![]()
Is het zo bedreigend om mee te doen ofzo?
Ik ben er vorig jaar ingestonken maar meer door het gelul dan door het BB gebeuren![]()
nou met die 2 dik gedrukte dingen weet je al genoeg...dan zal het ook zo zijn...denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok. Dat idee heb ik met Semih. Weet zeker dat ik hem wel eens in Rotjeknor heb zien lopen. En laatst beschreef hij waar hij woonde en volgens mij wonen we niet zo ver van elkaar vandaan.
Voor jou wel hoorquote:
Dan wordt het nooit wat, want die sfeer verandert per jaarquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Bedreigend is een groot woord. Maar Fok is wel een apart forum, zeg maar.
Je moet wel een beetje de sfeer proeven voordat je echt mee kan doen. (vind ik dan)
Kan me iets bij voorstellen, ben al jaren aanwezig op Frontpage (en ja, onder een andere naam) en dit was toch even wat andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Bedreigend is een groot woord. Maar Fok is wel een apart forum, zeg maar.
Je moet wel een beetje de sfeer proeven voordat je echt mee kan doen. (vind ik dan)
waarom wachten....nou soms wordt je hier enorm voor aap gezet met je persoonlijke mening dat heeft me eigenlijk al die jaren weerhouden...maarja, je wordt een jaartje ouder en wijzer ( je hebt heel de dag niet zo veel te doen) ja, dan waag je de gok maar...maar ondanks alles....ik vind het super gezelligquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Waarom zolang wachten? 1,5 en 6 jaar![]()
Is het zo bedreigend om mee te doen ofzo?
Ik ben er vorig jaar ingestonken maar meer door het gelul dan door het BB gebeuren![]()
Vind je? Vind het bij het BB-forum best stabiel, hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan wordt het nooit wat, want die sfeer verandert per jaar
Zal het achter de schermen doorgevenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( ik soliciteer naar mod...hihihi )
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zal het achter de schermen doorgeven
Volgens mij is de rest pleitequote:Op vrijdag 22 september 2006 02:17 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog iets drinken????
Soms kan het wel wat tekeer gaan hier en dan vooral in SC maar als je ze een beetje kent zijn het het bijna allemaal aardige mensenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom wachten....nou soms wordt je hie ernorm voor aap gezet met je persoonlijke mening dat heeft me eigenlijk al die jaren weerhouden...maarja, je wordt een jaartje ouder en wijzer ( je hebt heel de dag niet zo veel te doen) ja, dan waag je de gok maar...maar ondanks alles....ik vind het super gezellig![]()
nee hoor, was ff nog iets klaarmakenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is de rest pleite
Heb je nog een Shandy?
Volgens mij kan je ook uit jezelf solliciteren, hoor!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Geef mij dan ook effe door. hihihihi.![]()
Ik zit nog aan de Sambuca maar dank je welquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:17 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog iets drinken????
zo dan...wordt er ook 1 wakker....wil je iets drinken???quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Geef mij dan ook effe door. hihihihi.![]()
carriërevrouwtje heurquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waarom wachten....nou soms wordt je hier enorm voor aap gezet met je persoonlijke mening dat heeft me eigenlijk al die jaren weerhouden...maarja, je wordt een jaartje ouder en wijzer ( je hebt heel de dag niet zo veel te doen) ja, dan waag je de gok maar...maar ondanks alles....ik vind het super gezellig![]()
Dat zou ik alleen doen om mensen een ban aan te smerenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ook uit jezelf solliciteren, hoor!
...voor jou wel....quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is de rest pleite
Heb je nog een Shandy?
Nee, ik steun mijn mod.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:19 schreef Day het volgende:
Volgens mij kan je ook uit jezelf solliciteren, hoor!
nog een paar drankjes en je bent directeur hierquote:
Neuh, maak liever 1200¤ over op mijn rekening.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:20 schreef puntoortje het volgende:
zo dan...wordt er ook 1 wakker....wil je iets drinken???
ik vind het dit jaar "anders" dan dat ik de jaren ervoor heb gelezen!!! niet minder of beter maar gewoon andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Soms kan het wel wat tekeer gaan hier en dan vooral in SC maar als je ze een beetje kent zijn het het bijna allemaal aardige mensen![]()
Dit jaar moet het in mijn ogen nog een beetje los komen maar je moet eigenlijk niet de verschillende jaargangen met elkaar vergelijken. Ik heb vorig jaar zoveel lol gehad hier en dat terwijl ik BB zelden of niet zie![]()
ikke wel ....(quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
carriërevrouwtje heur![]()
EENSquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar "anders" dan dat ik de jaren ervoor heb gelezen!!! niet minder of beter maar gewoon anders( punt)
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nog een paar drankjes en je bent directeur hier![]()
Jij Kribs? Echt niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
EENSWeet niet waar het aan ligt maar dat maakt ook weinig uit.
Misschien dat het vorig jaar op een gegeven moment iets harder was (tegen elkaar dan)
Maar daar heb ik noooooit aan mee gedaan![]()
1 vinger!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:23 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Neuh, maak liever 1200¤ over op mijn rekening.![]()
Bommie?? Dat is hier gewoon de zwakste schakelquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )
Nou, misschien heb ik me wel is laten meeslepen maar dat was noooit mijn schuldquote:
hahaha ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie?? Dat is hier gewoon de zwakste schakelTot ziens
![]()
hostile takeoverquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
EENSWeet niet waar het aan ligt maar dat maakt ook weinig uit.
Misschien dat het vorig jaar op een gegeven moment iets harder was (tegen elkaar dan)
Maar daar heb ik noooooit aan mee gedaan![]()
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.
Het was ook scherper op een bepaalde manier. Nu lijkt het een herhaling van zetten, de creativiteit ontbreekt.
Ik bedoelde eigenlijk in dit subforum.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.
Sanne!quote:(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.
(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
Maar er waren ook meer personen waar je tegen tekeer kon gaan zonder gejank.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.
Het was ook scherper op een bepaalde manier. Nu lijkt het een herhaling van zetten, de creativiteit ontbreekt.
Ik ben ook nog maar een kut newbie hoor, heb zulke rechten niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
weet nog dat ik 2 minuten voor het verstrijken van de tijd nog punten kreeg van Luciano
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je er om 00:00 uur bent!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Day, ik wil wel vertellen hoe je pijltjes moet maken, maar dat gaat de lay out verneuken op deze pagina.
Ik weet zeker dat als jij mod was, je wel pijlen op je boog hadquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!![]()
![]()
Maar vorig jaar zaten er toch meer verschillende mensen in het huis, je kon hem af en toe wel schieten maar Joost was wel bezig en GNAGNA ga je nu zowat missenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
quote:
Vanavond heeft Sanne pijltjes-dienst en kom ik dronken thuis om te relluh!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je er om 00:00 uur bent!![]()
Ik had verwacht dat ik er zo uit zou liggen. Heb toch nog lang meegedaan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Je weet het dus ook nog
![]()
Ik zat ook vaak tot ff voor 24:00 te kijken wie ik een oor kon aan naaien![]()
Je gaat zelfs verlangen naar een zwangere in het huisquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:42 schreef Day het volgende:
GNAGNAGNA, Rob en Nathalie, heerlijke ergenis!!!!
Ik mis dat!
Er gebeurde wel meer op het gebied van weekopdrachten, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je gaat zelfs verlangen naar een zwangere in het huis![]()
Maar gebeurde vorig jaar nu zoveel meer of denken we dat alleen maar![]()
Kan me niet voorstellen dat er een week of 5 gekeken is naar liggende mensen, er is nu maar 1 (mislukte) geheime opdracht geweestOke, 2 als je dat toneelstukje van Milica en Jeroen mee telt
![]()
Ben je er op het laatst niet vrijwillig uitgegaan omdat het te erg werdquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik er zo uit zou liggen. Heb toch nog lang meegedaan!
Tot morgen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
mensen ...ik ga de bar sluiten...blijf gerust zitten
..de deur gaat vanzelf op slot....
![]()
slaap lekker![]()
![]()
Sabina ga je mee schat????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
![]()
slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij ben ik er gewoon uitgestemd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er op het laatst niet vrijwillig uitgegaan omdat het te erg werd(zal wel iemand anders zijn geweest)
Ik weet niet eens meer wie nu de winnaar was![]()
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
Deze mensen zijn zich nog meer bewust dat ze in het huis zitten en het lijkt wel als of het niet wil beginnen
..daar haal ik wel punten voor... ( ik wil te graag )quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij mod was, je wel pijlen op je boog had
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.
En toen was het al -op een aantal incidenten na- saai.
Maar jij komt dus ook voor het sociale gedeelte op dit subforum.
Dat vind ik -nogmaals- dus ook dodelijk saai.
Ik heb vorig jaar mijn best gedaan, maar op een of andere manier inspireert deze editie mij niet om topics te openen.
Ik zie hetzelfde bij andere oldbies.
Volgens mij was jij ook uitgestapt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben ik er gewoon uitgestemd.
Weet nog wel dat o.a. Scanman er eerder uitgestapt zijn.
En was Bommie niet de winnaar?
Ook in de eerste weken toch?? Wat is er nu geweest in de afgelopen weken? Een koffer en een sleutel vangen en we gaan een toren van suiker bouwenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Er gebeurde wel meer op het gebied van weekopdrachten, ja.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..daar haal ik wel punten voor... ( ik wil te graag )![]()
Ik weet het niet meer. Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook uitgestapt.
Dat was voor het spel werd overgenomen door de dooien.
Ja, ze begonnen toch met die fietsopdracht? En dan had je ook nog de geheime opdracht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook in de eerste weken toch?? Wat is er nu geweest in de afgelopen weken? Een koffer en een sleutel vangen en we gaan een toren van suiker bouwen![]()
Geen dronken bewoners, geen hoerenfeesten enz. Voorlopig blijven de streams hier uit!
zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
![]()
slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste andere hier hebben een sociaal leven, ik ben al blij als de kapster van de thuiszorg langskomt, 3x in de week de verpleegkundige, 3x in de week de fysio enz.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.
En toen was het al -op een aantal incidenten na- saai.
Maar jij komt dus ook voor het sociale gedeelte op dit subforum.
Dat vind ik -nogmaals- dus ook dodelijk saai.
Ik heb vorig jaar mijn best gedaan, maar op een of andere manier inspireert deze editie mij niet om topics te openen.
Ik zie hetzelfde bij andere oldbies.
Ik mis humor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:51 schreef Day het volgende:
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?
Jij was bvb. een grote voorstander van het scheiden van de COS en SC, denk je dat dat invloed heeft op de sfeer/openen van topics, etc.?
Ik ga er nog steeds vanuit dat ze het SC hebben ingesteld om van mijn OFF-topic gelul af te zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?
Jij was bvb. een grote voorstander van het scheiden van de COS en SC, denk je dat dat invloed heeft op de sfeer/openen van topics, etc.?
Was gewoon benieuwd naar je mening, meer nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis humor.
Sfeer.
Leuke topics.
Streamverslagen.
Het kan aan de huidige editie van BB liggen, wat op de steams te zien is zie je niet terug in de uitzendingen, maar de posters vind ik ook saai.
Sorry.![]()
Vorig jaar heb ik:
-Scanman Tietuhhh!!!!!
-Nathalie's smoelen topic.
-Het ambachtelijk slechte fake's topic (met alle eer voor MiRRoRMaN)
geopend.
Nu zie ik slechts hetzelfde en niets nieuws.
En nee, ik volg het niet close genoeg om soortgelijke topics te openen.
Het verprutteld een beetje, maar zo te zien hebben een hoop mensen daar geen probleem mee, dus laat het lekker doorpruttelen.
FB kom ik niet maar wel in of op Frontpage maar ook daar is het meer ieder voor zich.quote:
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
De meeste andere hier hebben een sociaal leven, ik ben al blij als de kapster van de thuiszorg langskomt, 3x in de week de verpleegkundige, 3x in de week de fysio enz.
Die scherpe discussies (met af en toe lekker valse humor) mis ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.
Maar dan wil je toch lekkere scherpe discussies, die hadden we vorig jaar vaak, ipv oeverloos gelul over de zusjes en hoe leuk ze wel niet () zijn?
Was dat ook allemaal in de eerste paar weken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis humor.
Sfeer.
Leuke topics.
Streamverslagen.
Het kan aan de huidige editie van BB liggen, wat op de steams te zien is zie je niet terug in de uitzendingen, maar de posters vind ik ook saai.
Sorry.![]()
Vorig jaar heb ik:
-Scanman Tietuhhh!!!!!
-Nathalie's smoelen topic.
-Het ambachtelijk slechte fake's topic (met alle eer voor MiRRoRMaN)
geopend.
Nu zie ik slechts hetzelfde en niets nieuws.
En nee, ik volg het niet close genoeg om soortgelijke topics te openen.
Het verprutteld een beetje, maar zo te zien hebben een hoop mensen daar geen probleem mee, dus laat het lekker doorpruttelen.
Ik bedoelde de FB van BB6.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
FB kom ik niet maar wel in of op Frontpage maar ook daar is het meer ieder voor zich.
En dat mis ik nu dus, de scherpe en harde discussies maar vraag me af of we dat vorig jaar ook al in het begin hadden of dat er een paar weken overheen gingenquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.
Maar dan wil je toch lekkere scherpe discussies, die hadden we vorig jaar vaak, ipv oeverloos gelul over de zusjes en hoe leuk ze wel niet () zijn?
OK, dan daag ik je nu even uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde de FB van BB6.
BB [FB] #10 Dwergwerpen voor beginners
Daar werd vorig jaar (ook eerder dit jaar trouwens) menig veldslag -op het scherpst van de snede- gevoerd.
Maar ook in dat topic is flauwe slowchat momenteel de baas.![]()
Die blonde dozen zijn dan ook helemaal niet zo interessant. Maar ja, als....quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoe leuk kunnen 2 blonde meiden zijn dat er weet ik hoeveel mensen over blijven posten? Het ergste is dat die 2 waarschijnlijk de meest spraakmakende bewoners zullen blijken te zijn![]()
Dat is niet jouw taak als mod.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:19 schreef Day het volgende:
Als jij mod was, wat zou jij dan doe om de boel hier op te krikken! (serieuze vraag dit)
OOHH daarquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde de FB van BB6.
BB [FB] #10 Dwergwerpen voor beginners
Daar werd vorig jaar (ook eerder dit jaar trouwens) menig veldslag -op het scherpst van de snede- gevoerd.
Maar ook in dat topic is flauwe slowchat momenteel de baas.![]()
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.quote:
Slaap lekker, Kribsquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:26 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn pil (en blow) beginnen een feestje onder mijn schedel, het is tijd om te gaan slapen![]()
Morgenavond ben ik weer fris en ...........![]()
Mee eens, maar creativiteit kun je helaas niet afdwingen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:25 schreef Day het volgende:
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.
Van gedachten wisselen met de users, vind ik dan een goeie start.![]()
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mee eens, maar creativiteit kun je helaas niet afdwingen.
Ik ga slapen en dat mag ik hier zeggen! [afbeelding]
Dan mag ik ook mijn zegje doen als newbiequote:Op vrijdag 22 september 2006 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.
Van gedachten wisselen met de users, vind ik dan een goeie start.![]()
Gelezen en opgeslagenquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan mag ik ook mijn zegje doen als newbie![]()
Ik werd aangetrokken tot BB-forum door de COS met een luchtige noot, dus soms wat offtopic gereutel maar meestal OT. Ging allemaal prima en dat gold voor veel nieuwe en oude users, ook de creatieve users posten mee in dat topic. Allemaal onwijs leuk en geinig. Toen kwam HBB..................Het ging al snel compleet oftopic, mensen haakten af en iedereen kreeg een nare smaak in de bek ervan. Niemand had daar schuld aan, het ging gewoon zo. Die sfeer is meegegaan naar BB6 door strengere regels (en terecht als je naar HBB kijkt), maaaaaar we hebben nu weer een nieuwe echte BB met verse bewoners en een potentie om gewoon weer een leuke editie te worden. Alleen is iedereen afgehaakt met een kater van HBB.
Ben ik nog te volgenDe nieuwe(re) users zullen niet snel gaan posten door de aparte SC en COS. Men wil babbelen en het over de streams hebben. Ik persoonlijk heb er niet zoveel moeite mee, maar door al die regels trek je minder mensen aan of stoot je ze af.
Ligt niet aan jullie, snap het prima door HBB (was er actief bij zelfs en zag het gebeuren). Maar.......Samenloop van omstandigheden. Ik denk/hoop dat het wel goed komt in de loop der tijd![]()
Toppiequote:
Gewoon beide topics open laten staan, doe ik ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:55 schreef Zeehond het volgende:
Ik vind het lastig nu opeens over te schakelen naar een ander topic, maargoed, het zij zo.
Maar ik ben verlegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon beide topics open laten staan, doe ik ook.
En hier kun je gewoon over van alles kleppen.![]()
Waarom? Alleen maar aardige (prettig gestoorde) mensen hier. We bijten niet!quote:
Dus jij bent zo'n nieuwe user, kom in mijn armenquote:
Het is hier 1 en al liefde en blommetjes rondstrooienquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:07 schreef Zeehond het volgende:
Jullie zijn wel lief voor deze user (die al sinds 2000 geregistreerd is.)![]()
En nog maar 300-zoveel posts?quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:07 schreef Zeehond het volgende:
Jullie zijn wel lief voor deze user (die al sinds 2000 geregistreerd is.)![]()
Gooi eens niet zo hard, je weet niet hoe hard dat aankomt zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier 1 en al liefde en blommetjes rondstrooien![]()
[marlies-mode]Bizar gewoon[/marlies-mode]quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:09 schreef Zeehond het volgende:
[marlies/janine mode] Ik vind jullie allemaal zoooo lief, schatjes. [uit]
Gewéééédig! Nee echt??quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
[marlies-mode]Bizar gewoon[/marlies-mode]![]()
Ik wou dat we eens afstapten van die fake-romances!quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:12 schreef Zeehond het volgende:
Maar wat moeten we nu van deze BB verwachten? Ik zie het vrij somber in. Geen romances in ieder geval.
Does niet zo watterigquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gooi eens niet zo hard, je weet niet hoe hard dat aankomt zeker![]()
Op dit moment zijn er geen romances in het huis en die zullen er ook niet komen. E10 wil Sabrina gebruiken en Tijn en Monique klooien wat op de grens die ze beiden hebben opgetrokken om verder leed te voorkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou dat we eens afstapten van die fake-romances!![]()
Er zijn toch wel meer interessante mensen in dat huis. Zo vind ik Marlies echt een mysterie (een valse, dat wel)
En ook Marcia ga ik steeds boeiender vinden. Valt me op dat ze steeds losser wordt en ook meer gaat zeggen.
Ik heb net bvb. ook echt zitten genieten van het gesprek tussen Tijn en Eggie.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:14 schreef Day het volgende:
En dit vind jij gezelligquote:Hier nog een verbijsterend filmpje over de hersenspoeling van kinderen in het geloof:
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
Leuk filmpje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier nog een verbijsterend filmpje over de hersenspoeling van kinderen in het geloof:
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
Ik klik niet eens meer op zijn linkjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
En dit vind jij gezellig![]()
Ik ben een watje, dat weet je tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet zo watterigEn waarom loop jij auto's te slopen
![]()
Met een beetje geluk lig je ernaast volgende keerquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik ben een watje, dat weet je toch
Ik loop geen auto's te slopen (nou ja zou kunnen dat er nu een kleine deuk inzit
), ze slopen mij
Maarja, was toch al bij het z'huis, lekker belangrijk verder
Laat me ook eens van de goede kant zien en ga op bezoek, mij zien ze voorlopig niet meer.![]()
Ok, maar dan nog blijft het een verbijsterend filmpje...quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:24 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Leuk filmpje.Vergeet niet dat de meerderheid van de Amerikanen niet achter dit soort dingen staat.
Met fake-romances doelde ik dus meer op dat ge-emmer over met name S&E steeds.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er geen romances in het huis en die zullen er ook niet komen. E10 wil Sabrina gebruiken en Tijn en Monique klooien wat op de grens die ze beiden hebben opgetrokken om verder leed te voorkomen.
Ik denk dat Marlies gewoon altijd zo is met haar "neeee echt?" en "geweeldig". Kennelijk werkt dat in haar dagelijks leven. Ik "geniet" soms ook nog wel van gesprekken tussen bewoners, zoals het gesprek waar je op doelt, maar het is allemaal niet echt spannend.
Dat ben ik met je eens. Dit is ongeveer hetzelfde niveau als filmpjes van moslimscholing uit Iran etc.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog blijft het een verbijsterend filmpje...
Doe es niet zo boos tegen mij, heb niks gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lig je ernaast volgende keer![]()
En jij gaat wel gewoon, ben jij ff helemaal van God los, ontaard kind
![]()
Ik zou het wel grappig vinden als BB eens een keer de uitspraken van E10 op het scherm brengt van toen hij niet in het bed van Sabrina mocht de avond voordat hij eruit zou kunnen gaan. "Stik er maar in" en "sterf" zei hij tegen Milica over Sabrina.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:31 schreef Day het volgende:
[..]
Met fake-romances doelde ik dus meer op dat ge-emmer over met name S&E steeds.
En spannend is het inderdaad (nog) niet. Misschien moet dat nog komen?
Wel, jij maakt deuken in auto's en gaat niet naar je geliefden in het Z'huisquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe es niet zo boos tegen mij, heb niks gedaan![]()
Je bent vergeten te schoonmaken (als ik een spin wasquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel, jij maakt deuken in auto's en gaat niet naar je geliefden in het Z'huis![]()
En waarom lopen die kutkatten weer te zeuren om eten, hebben net gehadEn waarom heb ik PMS al een week lang. En waarom ben ik niet moe. En waarom heb ik spinnen in huis
![]()
Kortom, ik zit te zeiken. Pestpokkebuikpijn![]()
I'm so glad I'm a woman![]()
Een woord: Chocoladequote:Op vrijdag 22 september 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel, jij maakt deuken in auto's en gaat niet naar je geliefden in het Z'huis![]()
En waarom lopen die kutkatten weer te zeuren om eten, hebben net gehadEn waarom heb ik PMS al een week lang. En waarom ben ik niet moe. En waarom heb ik spinnen in huis
![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
Jaaaaaaaaaaquote:
Ja wel ja, nou ben ik weer jammerquote:
Maar wel lief en nu ga ik slapenquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja wel ja, nou ben ik weer jammer![]()
![]()
![]()
Lief van je hoor, maar er moet gewoon iemand doodtquote:
lastig kiezen nu Hilde En Marcel vrij rondlopenquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lief van je hoor, maar er moet gewoon iemand doodt![]()
Truste henk![]()
![]()
Aha, vers bloedquote:Op vrijdag 22 september 2006 05:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
lastig kiezen nu Hilde En Marcel vrij rondlopen![]()
Doe je bestquote:Op vrijdag 22 september 2006 05:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Aha, vers bloedZal ik jou ook ff wegjagen
![]()
![]()
*wegjaagtquote:
Heeft weinig te maken met waar APK op doelde....niet dat je je zegje niet zou mogen doen maar het heeft iig weinig te maken met de saaiheid zoals bedoeld door de hr A.P te K.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
Ben ik nog te volgenDe nieuwe(re) users zullen niet snel gaan posten door de aparte SC en COS. Men wil babbelen en het over de streams hebben. Ik persoonlijk heb er niet zoveel moeite mee, maar door al die regels trek je minder mensen aan of stoot je ze af.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi, spaarcentjes al gereed gelegd voor de kermis ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en het allerliefste wil ik in de spin!.. ( bestaat dat eigenlijk nog??)
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:26 schreef PH52 het volgende:
[..]
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_9x413513.jpg]afbeelding][/URL] Deze ?
Jappie 2006.....net een roze pluche handtas!quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met waar APK op doelde....niet dat je je zegje niet zou mogen doen maar het heeft iig weinig te maken met de saaiheid zoals bedoeld door de hr A.P te K.
Datzelfde cos geleuter van vorig jaar gebeurt immers nu nog net zo goed...al dan niet verdeeld over de 2 verschilende en met FB meegerekend zelfs 3 verschillende topics.
Naar mezelf kijkend zeg ik dat dat bij mij mede veroorzaakt word omdat ik de meeste van jullie inmddels ken en er zelf niet zo'n behoefte aan heb om omwille van het heilige vuur iedereen maar ongenuanceerd voor de schenen te gaan schoppen.
Het is gewoon allemaal wat milder.......er zal gerust wel weer wat gebeuren waardoor het vuurtje wel weer aangewakkerd wordt (of misschien ook wel niet ) ...maar vooralsnog is het allemaal vrij slaapverwekkend.......![]()
Totdat de verveling te erg word...vanaf dan is er echt geen houden meer aan de Japster.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie 2006.....net een roze pluche handtas!![]()
Zijn er 3 moddiemods? Ik dacht dat alleen Flugie en die kansloze werpdwerg het waren jeuh!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Totdat de verveling te erg word...vanaf dan is er echt geen houden meer aan de Japster.![]()
Zou kunnen dat dan vanaf dat moment Teamlead Fluggss....en die andere stagiare continu in de gordijnen hangen maar goed...das niet mijn probleem....hadden ze het forum maar wat moeten opleuken.......no mercy.![]()
Nou ja...mod mod....ze heb een blauw kleurtje maar als je het mij vraagt heeft dat meer met haar laveloze conditie te maken......quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn er 3 moddiemods? Ik dacht dat alleen Flugie en die kansloze werpdwerg het waren jeuh!
't begint wel hoog tijd te worden voor flinke rellen idd![]()
Ik weet het niet hoor maar zoals ik het zie is je avond er alleen maar op vooruit gegaan......quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Het bewijs van mijn eerdere opmerking dat mijn familie wel wat weg heeft van de kampersgroep in het BB-huis:
Help zielige Isabeau met de bekendste Nederlandse smartlappen
"Balen" is momenteel een behoorlijk eufemisme voor hoe ik me voel.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou ja...mod mod....ze heb een blauw kleurtje maar als je het mij vraagt heeft dat meer met haar laveloze conditie te maken...... [afbeelding]
Ik loop stagequote:Op vrijdag 22 september 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn er 3 moddiemods? Ik dacht dat alleen Flugie en die kansloze werpdwerg het waren jeuh!
't begint wel hoog tijd te worden voor flinke rellen idd![]()
Je loopt stage voor FA?quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:07 schreef Day het volgende:
Ik loop stage
Maar ook stagiaires mogen bans uitdelen!![]()
Had ik dat nog niet verteld danquote:
Heb je geen dvd? 'Top Gun' ofzo? Is iets leuker dan de streams nu.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:09 schreef Jappie het volgende:
Ik kan het echt niet opbrengen om naar de streams te kijken momenteel....wat een hoop niets....
Ik heb net allemaal watts filmpies gekeken..........quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je geen dvd? 'Top Gun' ofzo? Is iets leuker dan de streams nu.
quote:
Top Gun was gaaf! Van dat mooie liedje...hoet heette dat ook weer Scan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je geen dvd? 'Top Gun' ofzo? Is iets leuker dan de streams nu.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vond die vorige tt trouwens stukken beter...
Wat heb jij met bommels uitgespookt ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke tt?.....bakkie koffie, mike..?
waar zijn die gordijnen dit jaar trouwensquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Totdat de verveling te erg word...vanaf dan is er echt geen houden meer aan de Japster.![]()
Zou kunnen dat dan vanaf dat moment Teamlead Fluggss....en die andere stagiare continu in de gordijnen hangen maar goed...das niet mijn probleem....hadden ze het forum maar wat moeten opleuken.......no mercy.![]()
ik, ik weet van nix....die mocht gisteren nog langskomen...maar toen ging hij ineens slapen..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb jij met bommels uitgespookt ?
Zometeen ook nog even 'Sammy', 'Laat me', 'Zing, vecht... ' en "Doorgaan'quote:
Jaja.....dat zal wel...vooralsnog zie ik hier geen spoor van bommels...jij wel ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik, ik weet van nix....die mocht gisteren nog langskomen...maar toen ging hij ineens slapen..![]()
2 reacties zijn in deze gepast.......jij mag kiezen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar zijn die gordijnen dit jaar trouwensOf is dit gewoon de stilte voor de storm?
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja.....dat zal wel...vooralsnog zie ik hier geen spoor van bommels...jij wel ?![]()
Zou die um omgelegd hebben ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer van![]()
dat zou best wel eens mogenlijk kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou die um omgelegd hebben ?...istie zo jaloers dan ?
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zometeen ook nog even 'Sammy', 'Laat me', 'Zing, vecht... ' en "Doorgaan'
Dan hebben ze hem hoogstwaarschijnlijk al opgepakt.......ook die heb ik vandaag nog niet gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zou best wel eens mogenlijk kunnen zijn!!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem hoogstwaarschijnlijk al opgepakt.......ook die heb ik vandaag nog niet gezien.
De politie is je beste vriend.![]()
en.....?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
Balkenende schijnt een enorme piemel te hebben.
In dat artikel stond verder niets over zijn beharing of andere details dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.quote:
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
Balkenende schijnt een enorme piemel te hebben.
...hahah..die is goed....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.
Vlak zijn "machtspositie" niet uit.....waarom denk je anders dat elke mannelijke FOK! BB user hier op jou glijd..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik, ik weet van nix....die mocht gisteren nog langskomen...maar toen ging hij ineens slapen..![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou die um omgelegd hebben ?...istie zo jaloers dan ?
![]()
Dat is hier al sinds jaar en dag op vrijav zo...dan doen mensen net of ze een sociaal leven hebben en zitten uitgelogged achter hun PC om vooral maar niet te snel te kunnen reageren op al het moois wat voorbij komt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Goedeavond, wat is het ongelofelijk stil hier vanavond
En het geld wat ie verdiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vlak zijn "machtspositie" niet uit.....waarom denk je anders dat elke mannelijke FOK! BB user hier op jou glijd..![]()
ik weet van nix schoonheid, maar ik gok dat ze vrouwtje m ff zn plaats gewezen hebquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer van![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En het geld wat ie verdiend
Als rasechte Zeeuw zal z'n spaarrekening ook niet verkeerd zijn
ik was ook ff met me sociale leven bezig, ff bij me buren gegeten enzo, bommie geen idee, hele dag nog niet gezien, ook niet op msnquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is hier al sinds jaar en dag op vrijav zo...dan doen mensen net of ze een sociaal leven hebben en zitten uitgelogged achter hun PC om vooral maar niet te snel te kunnen reageren op al het moois wat voorbij komt...![]()
Maar vertel...wat ben jij snel losgelaten
relax man...je bent hier niet meer op het bureau...je kunt hier vrijuit spreken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik was ook ff met me sociale leven bezig, ff bij me buren gegeten enzo, bommie geen idee, hele dag nog niet gezien, ook niet op msn![]()
joh, ik maak me echt niet druk om die gozer, die komt toch niet tussen mij een oortje,quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
relax man...je bent hier niet meer op het bureau...je kunt hier vrijuit spreken.![]()
Dan zou je meneer Flugel eens moeten zien....quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]...is het een zeeuw ? ...ik dacht dat zeeuwen altijd van die stoere zeebonken waren.....
![]()
nu ja...zeebonk...zeebonk...ze mogen ook gewoon in de haven werken...ik zat eik meer aan allemaal klonen van v Vossen te denken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zou je meneer Flugel eens moeten zien....
Das ook een Zeeuw, maar om 'm nu Zeebonk te noemen....
Wat heb je allemaal in huis ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Inodder het volgende:
t is hier idd rustigtijd voor wat alcohol
ik haal me ff n beugel iemand anders ook wat drinken?
ben blij dat ik ff op de plee zat heb ik ff niet kunnen zien!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis ?
En nee...die broek kun je gewoon omhoog laten........djeez wat een mafkezen heb je hier ook rondlopen.
![]()
Vind ik makkelijk als ik iets wil opzoeken en snel een nieuw window wil openenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Jappie, waarom link jij naar de google main site in de sig? Zomaar?
Nog interessante mensen ontmoet ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben blij dat ik ff op de plee zat heb ik ff niet kunnen zien!!!
dit is mijn kroeg hoor!!!!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Inodder het volgende:
t is hier idd rustigtijd voor wat alcohol
ik haal me ff n beugel iemand anders ook wat drinken?
Da's wel een goeie jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind ik makkelijk als ik iets wil opzoeken en snel een nieuw window wil openen![]()
ja ik waar ben je ineensquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit is mijn kroeg hoor!!!!...![]()
(iemand last van msn?)![]()
roep maar ben van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis ?
En nee...die broek kun je gewoon omhoog laten........djeez wat een mafkezen heb je hier ook rondlopen.
![]()
nee, niet echt.....jij wel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog interessante mensen ontmoet ?![]()
Eeeeeekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
roep maar ben van alle markten thuis.
ehh broek omhooglaten moet je er wel een aan hebben![]()
ohhh ben ik zo verdwaast dacht dat ik nog thuis was blijk ik al weer in de kroeg te zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit is mijn kroeg hoor!!!!...![]()
(iemand last van msn?)![]()
nou vooruit voor die ene keer dan...1 keer dus !!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
ohhh ben ik zo verdwaast dacht dat ik nog thuis was blijk ik al weer in de kroeg te zitten.
vind je t erg als ik hier eerst ff eigen consumptie gebruik.
kom daarna wel aan de bar wat halen goed?![]()
Ik heb mijn barkruk nog geen moment verlaten.quote:
..daar mag ik helaas geen details over vertellen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb mijn barkruk nog geen moment verlaten.
Maar ik dacht dat dames elkaar altijd ontmoetten en roddelden op het toilet....![]()
he lieve schat, volgens mij heb je iets niet helemaal goed veranderd daar, msn werkt gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou vooruit voor die ene keer dan...1 keer dus !!!!![]()
Ook niet als ik je vertel dat ik stiekum een omgebouwde ben ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..daar mag ik helaas geen details over vertellen...![]()
dan ligt het aan mij ...ff pc uit en aan ..zo terug!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he lieve schat, volgens mij heb je iets niet helemaal goed veranderd daar, msn werkt gewoon hoor![]()
nee hoor hier niet in elk geval. Loop daar de laatste tijd wel is binnen als t bij de heren druk is(doen ze bij ons ook dus) naast toiletteren zijn ze voornamelijk druk met hun haar/make up.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb mijn barkruk nog geen moment verlaten.
Maar ik dacht dat dames elkaar altijd ontmoetten en roddelden op het toilet....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |