EENSquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik vind het dit jaar "anders" dan dat ik de jaren ervoor heb gelezen!!! niet minder of beter maar gewoon anders( punt)
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
nog een paar drankjes en je bent directeur hier![]()
Jij Kribs? Echt niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
EENSWeet niet waar het aan ligt maar dat maakt ook weinig uit.
Misschien dat het vorig jaar op een gegeven moment iets harder was (tegen elkaar dan)
Maar daar heb ik noooooit aan mee gedaan![]()
1 vinger!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:23 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Neuh, maak liever 1200¤ over op mijn rekening.![]()
Bommie?? Dat is hier gewoon de zwakste schakelquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )
Nou, misschien heb ik me wel is laten meeslepen maar dat was noooit mijn schuldquote:
hahaha ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bommie?? Dat is hier gewoon de zwakste schakelTot ziens
![]()
hostile takeoverquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben ik al ( laat bommie het maar niet hoeren horen )
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:26 schreef KRIBBET het volgende:
EENSWeet niet waar het aan ligt maar dat maakt ook weinig uit.
Misschien dat het vorig jaar op een gegeven moment iets harder was (tegen elkaar dan)
Maar daar heb ik noooooit aan mee gedaan![]()
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.
Het was ook scherper op een bepaalde manier. Nu lijkt het een herhaling van zetten, de creativiteit ontbreekt.
Ik bedoelde eigenlijk in dit subforum.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.
Sanne!quote:(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind dat men ze te veel concentreert op Sab en Etienne. Alsof er niet meer mensen in dat huis zitten.
(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
Maar er waren ook meer personen waar je tegen tekeer kon gaan zonder gejank.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Vorig jaar was het misschien harder, maar ik vond dat er meer humor was.
Het was ook scherper op een bepaalde manier. Nu lijkt het een herhaling van zetten, de creativiteit ontbreekt.
Ik ben ook nog maar een kut newbie hoor, heb zulke rechten niet!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
weet nog dat ik 2 minuten voor het verstrijken van de tijd nog punten kreeg van Luciano
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je er om 00:00 uur bent!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:37 schreef APK het volgende:
Day, ik wil wel vertellen hoe je pijltjes moet maken, maar dat gaat de lay out verneuken op deze pagina.
Ik weet zeker dat als jij mod was, je wel pijlen op je boog hadquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...geen pijltjes....nou day, dat vind ik een schande...jij hoort pijltje te hebben!!!![]()
![]()
Maar vorig jaar zaten er toch meer verschillende mensen in het huis, je kon hem af en toe wel schieten maar Joost was wel bezig en GNAGNA ga je nu zowat missenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
(heb het streamverslagen-topic geopend, maar heb geen pijltjes)
quote:
Vanavond heeft Sanne pijltjes-dienst en kom ik dronken thuis om te relluh!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:39 schreef Day het volgende:
Jij moet er gewoon voor zorgen dat je er om 00:00 uur bent!![]()
Ik had verwacht dat ik er zo uit zou liggen. Heb toch nog lang meegedaan!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Je weet het dus ook nog
![]()
Ik zat ook vaak tot ff voor 24:00 te kijken wie ik een oor kon aan naaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |