Ik bedoelde de FB van BB6.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
FB kom ik niet maar wel in of op Frontpage maar ook daar is het meer ieder voor zich.
En dat mis ik nu dus, de scherpe en harde discussies maar vraag me af of we dat vorig jaar ook al in het begin hadden of dat er een paar weken overheen gingenquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.
Maar dan wil je toch lekkere scherpe discussies, die hadden we vorig jaar vaak, ipv oeverloos gelul over de zusjes en hoe leuk ze wel niet () zijn?
OK, dan daag ik je nu even uitquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde de FB van BB6.
BB [FB] #10 Dwergwerpen voor beginners
Daar werd vorig jaar (ook eerder dit jaar trouwens) menig veldslag -op het scherpst van de snede- gevoerd.
Maar ook in dat topic is flauwe slowchat momenteel de baas.![]()
Die blonde dozen zijn dan ook helemaal niet zo interessant. Maar ja, als....quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoe leuk kunnen 2 blonde meiden zijn dat er weet ik hoeveel mensen over blijven posten? Het ergste is dat die 2 waarschijnlijk de meest spraakmakende bewoners zullen blijken te zijn![]()
Dat is niet jouw taak als mod.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:19 schreef Day het volgende:
Als jij mod was, wat zou jij dan doe om de boel hier op te krikken! (serieuze vraag dit)
OOHH daarquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoelde de FB van BB6.
BB [FB] #10 Dwergwerpen voor beginners
Daar werd vorig jaar (ook eerder dit jaar trouwens) menig veldslag -op het scherpst van de snede- gevoerd.
Maar ook in dat topic is flauwe slowchat momenteel de baas.![]()
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.quote:
Slaap lekker, Kribsquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:26 schreef KRIBBET het volgende:
Mijn pil (en blow) beginnen een feestje onder mijn schedel, het is tijd om te gaan slapen![]()
Morgenavond ben ik weer fris en ...........![]()
Mee eens, maar creativiteit kun je helaas niet afdwingen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:25 schreef Day het volgende:
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.
Van gedachten wisselen met de users, vind ik dan een goeie start.![]()
Slaap lekker!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mee eens, maar creativiteit kun je helaas niet afdwingen.
Ik ga slapen en dat mag ik hier zeggen! [afbeelding]
Dan mag ik ook mijn zegje doen als newbiequote:Op vrijdag 22 september 2006 03:25 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm. het is misschien niet de hoofdtaak, maar vind wel dat je als mod best daarover na mag denken.
Van gedachten wisselen met de users, vind ik dan een goeie start.![]()
Gelezen en opgeslagenquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan mag ik ook mijn zegje doen als newbie![]()
Ik werd aangetrokken tot BB-forum door de COS met een luchtige noot, dus soms wat offtopic gereutel maar meestal OT. Ging allemaal prima en dat gold voor veel nieuwe en oude users, ook de creatieve users posten mee in dat topic. Allemaal onwijs leuk en geinig. Toen kwam HBB..................Het ging al snel compleet oftopic, mensen haakten af en iedereen kreeg een nare smaak in de bek ervan. Niemand had daar schuld aan, het ging gewoon zo. Die sfeer is meegegaan naar BB6 door strengere regels (en terecht als je naar HBB kijkt), maaaaaar we hebben nu weer een nieuwe echte BB met verse bewoners en een potentie om gewoon weer een leuke editie te worden. Alleen is iedereen afgehaakt met een kater van HBB.
Ben ik nog te volgenDe nieuwe(re) users zullen niet snel gaan posten door de aparte SC en COS. Men wil babbelen en het over de streams hebben. Ik persoonlijk heb er niet zoveel moeite mee, maar door al die regels trek je minder mensen aan of stoot je ze af.
Ligt niet aan jullie, snap het prima door HBB (was er actief bij zelfs en zag het gebeuren). Maar.......Samenloop van omstandigheden. Ik denk/hoop dat het wel goed komt in de loop der tijd![]()
Toppiequote:
Gewoon beide topics open laten staan, doe ik ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:55 schreef Zeehond het volgende:
Ik vind het lastig nu opeens over te schakelen naar een ander topic, maargoed, het zij zo.
Maar ik ben verlegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Gewoon beide topics open laten staan, doe ik ook.
En hier kun je gewoon over van alles kleppen.![]()
Waarom? Alleen maar aardige (prettig gestoorde) mensen hier. We bijten niet!quote:
Dus jij bent zo'n nieuwe user, kom in mijn armenquote:
Het is hier 1 en al liefde en blommetjes rondstrooienquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:07 schreef Zeehond het volgende:
Jullie zijn wel lief voor deze user (die al sinds 2000 geregistreerd is.)![]()
En nog maar 300-zoveel posts?quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:07 schreef Zeehond het volgende:
Jullie zijn wel lief voor deze user (die al sinds 2000 geregistreerd is.)![]()
Gooi eens niet zo hard, je weet niet hoe hard dat aankomt zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is hier 1 en al liefde en blommetjes rondstrooien![]()
[marlies-mode]Bizar gewoon[/marlies-mode]quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:09 schreef Zeehond het volgende:
[marlies/janine mode] Ik vind jullie allemaal zoooo lief, schatjes. [uit]
Gewéééédig! Nee echt??quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
[marlies-mode]Bizar gewoon[/marlies-mode]![]()
Ik wou dat we eens afstapten van die fake-romances!quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:12 schreef Zeehond het volgende:
Maar wat moeten we nu van deze BB verwachten? Ik zie het vrij somber in. Geen romances in ieder geval.
Does niet zo watterigquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Gooi eens niet zo hard, je weet niet hoe hard dat aankomt zeker![]()
Op dit moment zijn er geen romances in het huis en die zullen er ook niet komen. E10 wil Sabrina gebruiken en Tijn en Monique klooien wat op de grens die ze beiden hebben opgetrokken om verder leed te voorkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou dat we eens afstapten van die fake-romances!![]()
Er zijn toch wel meer interessante mensen in dat huis. Zo vind ik Marlies echt een mysterie (een valse, dat wel)
En ook Marcia ga ik steeds boeiender vinden. Valt me op dat ze steeds losser wordt en ook meer gaat zeggen.
Ik heb net bvb. ook echt zitten genieten van het gesprek tussen Tijn en Eggie.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:14 schreef Day het volgende:
En dit vind jij gezelligquote:Hier nog een verbijsterend filmpje over de hersenspoeling van kinderen in het geloof:
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
Leuk filmpje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier nog een verbijsterend filmpje over de hersenspoeling van kinderen in het geloof:
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
Ik klik niet eens meer op zijn linkjesquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:22 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
[..]
En dit vind jij gezellig![]()
Ik ben een watje, dat weet je tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Does niet zo watterigEn waarom loop jij auto's te slopen
![]()
Met een beetje geluk lig je ernaast volgende keerquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:25 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik ben een watje, dat weet je toch
Ik loop geen auto's te slopen (nou ja zou kunnen dat er nu een kleine deuk inzit
), ze slopen mij
Maarja, was toch al bij het z'huis, lekker belangrijk verder
Laat me ook eens van de goede kant zien en ga op bezoek, mij zien ze voorlopig niet meer.![]()
Ok, maar dan nog blijft het een verbijsterend filmpje...quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:24 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Leuk filmpje.Vergeet niet dat de meerderheid van de Amerikanen niet achter dit soort dingen staat.
Met fake-romances doelde ik dus meer op dat ge-emmer over met name S&E steeds.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:22 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er geen romances in het huis en die zullen er ook niet komen. E10 wil Sabrina gebruiken en Tijn en Monique klooien wat op de grens die ze beiden hebben opgetrokken om verder leed te voorkomen.
Ik denk dat Marlies gewoon altijd zo is met haar "neeee echt?" en "geweeldig". Kennelijk werkt dat in haar dagelijks leven. Ik "geniet" soms ook nog wel van gesprekken tussen bewoners, zoals het gesprek waar je op doelt, maar het is allemaal niet echt spannend.
Dat ben ik met je eens. Dit is ongeveer hetzelfde niveau als filmpjes van moslimscholing uit Iran etc.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog blijft het een verbijsterend filmpje...
Doe es niet zo boos tegen mij, heb niks gedaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Met een beetje geluk lig je ernaast volgende keer![]()
En jij gaat wel gewoon, ben jij ff helemaal van God los, ontaard kind
![]()
Ik zou het wel grappig vinden als BB eens een keer de uitspraken van E10 op het scherm brengt van toen hij niet in het bed van Sabrina mocht de avond voordat hij eruit zou kunnen gaan. "Stik er maar in" en "sterf" zei hij tegen Milica over Sabrina.quote:Op vrijdag 22 september 2006 04:31 schreef Day het volgende:
[..]
Met fake-romances doelde ik dus meer op dat ge-emmer over met name S&E steeds.
En spannend is het inderdaad (nog) niet. Misschien moet dat nog komen?
Wel, jij maakt deuken in auto's en gaat niet naar je geliefden in het Z'huisquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:36 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe es niet zo boos tegen mij, heb niks gedaan![]()
Je bent vergeten te schoonmaken (als ik een spin wasquote:Op vrijdag 22 september 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel, jij maakt deuken in auto's en gaat niet naar je geliefden in het Z'huis![]()
En waarom lopen die kutkatten weer te zeuren om eten, hebben net gehadEn waarom heb ik PMS al een week lang. En waarom ben ik niet moe. En waarom heb ik spinnen in huis
![]()
Kortom, ik zit te zeiken. Pestpokkebuikpijn![]()
I'm so glad I'm a woman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |