Je gaat zelfs verlangen naar een zwangere in het huisquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:42 schreef Day het volgende:
GNAGNAGNA, Rob en Nathalie, heerlijke ergenis!!!!
Ik mis dat!
Er gebeurde wel meer op het gebied van weekopdrachten, ja.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je gaat zelfs verlangen naar een zwangere in het huis![]()
Maar gebeurde vorig jaar nu zoveel meer of denken we dat alleen maar![]()
Kan me niet voorstellen dat er een week of 5 gekeken is naar liggende mensen, er is nu maar 1 (mislukte) geheime opdracht geweestOke, 2 als je dat toneelstukje van Milica en Jeroen mee telt
![]()
Ben je er op het laatst niet vrijwillig uitgegaan omdat het te erg werdquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik er zo uit zou liggen. Heb toch nog lang meegedaan!
Tot morgen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
mensen ...ik ga de bar sluiten...blijf gerust zitten
..de deur gaat vanzelf op slot....
![]()
slaap lekker![]()
![]()
Sabina ga je mee schat????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
![]()
slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, volgens mij ben ik er gewoon uitgestemd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er op het laatst niet vrijwillig uitgegaan omdat het te erg werd(zal wel iemand anders zijn geweest)
Ik weet niet eens meer wie nu de winnaar was![]()
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:40 schreef KRIBBET het volgende:
Deze mensen zijn zich nog meer bewust dat ze in het huis zitten en het lijkt wel als of het niet wil beginnen
..daar haal ik wel punten voor... ( ik wil te graag )quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als jij mod was, je wel pijlen op je boog had
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.
En toen was het al -op een aantal incidenten na- saai.
Maar jij komt dus ook voor het sociale gedeelte op dit subforum.
Dat vind ik -nogmaals- dus ook dodelijk saai.
Ik heb vorig jaar mijn best gedaan, maar op een of andere manier inspireert deze editie mij niet om topics te openen.
Ik zie hetzelfde bij andere oldbies.
Volgens mij was jij ook uitgestapt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ben ik er gewoon uitgestemd.
Weet nog wel dat o.a. Scanman er eerder uitgestapt zijn.
En was Bommie niet de winnaar?
Ook in de eerste weken toch?? Wat is er nu geweest in de afgelopen weken? Een koffer en een sleutel vangen en we gaan een toren van suiker bouwenquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:47 schreef Day het volgende:
[..]
Er gebeurde wel meer op het gebied van weekopdrachten, ja.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..daar haal ik wel punten voor... ( ik wil te graag )![]()
Ik weet het niet meer. Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook uitgestapt.
Dat was voor het spel werd overgenomen door de dooien.
Ja, ze begonnen toch met die fietsopdracht? En dan had je ook nog de geheime opdracht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook in de eerste weken toch?? Wat is er nu geweest in de afgelopen weken? Een koffer en een sleutel vangen en we gaan een toren van suiker bouwen![]()
Geen dronken bewoners, geen hoerenfeesten enz. Voorlopig blijven de streams hier uit!
zekerquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:45 schreef puntoortje het volgende:
![]()
slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste andere hier hebben een sociaal leven, ik ben al blij als de kapster van de thuiszorg langskomt, 3x in de week de verpleegkundige, 3x in de week de fysio enz.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat ze vorig jaar veel veel bewuster van de camera's waren.
En toen was het al -op een aantal incidenten na- saai.
Maar jij komt dus ook voor het sociale gedeelte op dit subforum.
Dat vind ik -nogmaals- dus ook dodelijk saai.
Ik heb vorig jaar mijn best gedaan, maar op een of andere manier inspireert deze editie mij niet om topics te openen.
Ik zie hetzelfde bij andere oldbies.
Ik mis humor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:51 schreef Day het volgende:
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?
Jij was bvb. een grote voorstander van het scheiden van de COS en SC, denk je dat dat invloed heeft op de sfeer/openen van topics, etc.?
Ik ga er nog steeds vanuit dat ze het SC hebben ingesteld om van mijn OFF-topic gelul af te zijnquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Kan je dan, als oldbie, aangeven wat je precies mist?
Jij was bvb. een grote voorstander van het scheiden van de COS en SC, denk je dat dat invloed heeft op de sfeer/openen van topics, etc.?
Was gewoon benieuwd naar je mening, meer nietquote:Op vrijdag 22 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis humor.
Sfeer.
Leuke topics.
Streamverslagen.
Het kan aan de huidige editie van BB liggen, wat op de steams te zien is zie je niet terug in de uitzendingen, maar de posters vind ik ook saai.
Sorry.![]()
Vorig jaar heb ik:
-Scanman Tietuhhh!!!!!
-Nathalie's smoelen topic.
-Het ambachtelijk slechte fake's topic (met alle eer voor MiRRoRMaN)
geopend.
Nu zie ik slechts hetzelfde en niets nieuws.
En nee, ik volg het niet close genoeg om soortgelijke topics te openen.
Het verprutteld een beetje, maar zo te zien hebben een hoop mensen daar geen probleem mee, dus laat het lekker doorpruttelen.
FB kom ik niet maar wel in of op Frontpage maar ook daar is het meer ieder voor zich.quote:
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:59 schreef KRIBBET het volgende:
De meeste andere hier hebben een sociaal leven, ik ben al blij als de kapster van de thuiszorg langskomt, 3x in de week de verpleegkundige, 3x in de week de fysio enz.
Die scherpe discussies (met af en toe lekker valse humor) mis ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas is een sociaal leven voor jou niet een keuze momenteel.
Maar dan wil je toch lekkere scherpe discussies, die hadden we vorig jaar vaak, ipv oeverloos gelul over de zusjes en hoe leuk ze wel niet () zijn?
Was dat ook allemaal in de eerste paar weken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik mis humor.
Sfeer.
Leuke topics.
Streamverslagen.
Het kan aan de huidige editie van BB liggen, wat op de steams te zien is zie je niet terug in de uitzendingen, maar de posters vind ik ook saai.
Sorry.![]()
Vorig jaar heb ik:
-Scanman Tietuhhh!!!!!
-Nathalie's smoelen topic.
-Het ambachtelijk slechte fake's topic (met alle eer voor MiRRoRMaN)
geopend.
Nu zie ik slechts hetzelfde en niets nieuws.
En nee, ik volg het niet close genoeg om soortgelijke topics te openen.
Het verprutteld een beetje, maar zo te zien hebben een hoop mensen daar geen probleem mee, dus laat het lekker doorpruttelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |