Jaja.....dat zal wel...vooralsnog zie ik hier geen spoor van bommels...jij wel ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik, ik weet van nix....die mocht gisteren nog langskomen...maar toen ging hij ineens slapen..![]()
2 reacties zijn in deze gepast.......jij mag kiezen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar zijn die gordijnen dit jaar trouwensOf is dit gewoon de stilte voor de storm?
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer vanquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jaja.....dat zal wel...vooralsnog zie ik hier geen spoor van bommels...jij wel ?![]()
Zou die um omgelegd hebben ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer van![]()
dat zou best wel eens mogenlijk kunnen zijn!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou die um omgelegd hebben ?...istie zo jaloers dan ?
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zometeen ook nog even 'Sammy', 'Laat me', 'Zing, vecht... ' en "Doorgaan'
Dan hebben ze hem hoogstwaarschijnlijk al opgepakt.......ook die heb ik vandaag nog niet gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zou best wel eens mogenlijk kunnen zijn!!![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan hebben ze hem hoogstwaarschijnlijk al opgepakt.......ook die heb ik vandaag nog niet gezien.
De politie is je beste vriend.![]()
en.....?quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
Balkenende schijnt een enorme piemel te hebben.
In dat artikel stond verder niets over zijn beharing of andere details dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.quote:
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
Balkenende schijnt een enorme piemel te hebben.
...hahah..die is goed....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.
Vlak zijn "machtspositie" niet uit.....waarom denk je anders dat elke mannelijke FOK! BB user hier op jou glijd..quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is óf dat óf hij kan goed beffen. Anders kan ik mezelf met geen mogelijkheid voorstellen dat ie ooit aan de vrouw was gekomen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik, ik weet van nix....die mocht gisteren nog langskomen...maar toen ging hij ineens slapen..![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou die um omgelegd hebben ?...istie zo jaloers dan ?
![]()
Dat is hier al sinds jaar en dag op vrijav zo...dan doen mensen net of ze een sociaal leven hebben en zitten uitgelogged achter hun PC om vooral maar niet te snel te kunnen reageren op al het moois wat voorbij komt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Goedeavond, wat is het ongelofelijk stil hier vanavond
En het geld wat ie verdiendquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vlak zijn "machtspositie" niet uit.....waarom denk je anders dat elke mannelijke FOK! BB user hier op jou glijd..![]()
ik weet van nix schoonheid, maar ik gok dat ze vrouwtje m ff zn plaats gewezen hebquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee ik ook niet...misschien weet bas er meer van![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En het geld wat ie verdiend
Als rasechte Zeeuw zal z'n spaarrekening ook niet verkeerd zijn
ik was ook ff met me sociale leven bezig, ff bij me buren gegeten enzo, bommie geen idee, hele dag nog niet gezien, ook niet op msnquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is hier al sinds jaar en dag op vrijav zo...dan doen mensen net of ze een sociaal leven hebben en zitten uitgelogged achter hun PC om vooral maar niet te snel te kunnen reageren op al het moois wat voorbij komt...![]()
Maar vertel...wat ben jij snel losgelaten
relax man...je bent hier niet meer op het bureau...je kunt hier vrijuit spreken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik was ook ff met me sociale leven bezig, ff bij me buren gegeten enzo, bommie geen idee, hele dag nog niet gezien, ook niet op msn![]()
joh, ik maak me echt niet druk om die gozer, die komt toch niet tussen mij een oortje,quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
relax man...je bent hier niet meer op het bureau...je kunt hier vrijuit spreken.![]()
Dan zou je meneer Flugel eens moeten zien....quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]...is het een zeeuw ? ...ik dacht dat zeeuwen altijd van die stoere zeebonken waren.....
![]()
nu ja...zeebonk...zeebonk...ze mogen ook gewoon in de haven werken...ik zat eik meer aan allemaal klonen van v Vossen te denken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zou je meneer Flugel eens moeten zien....
Das ook een Zeeuw, maar om 'm nu Zeebonk te noemen....
Wat heb je allemaal in huis ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Inodder het volgende:
t is hier idd rustigtijd voor wat alcohol
ik haal me ff n beugel iemand anders ook wat drinken?
ben blij dat ik ff op de plee zat heb ik ff niet kunnen zien!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis ?
En nee...die broek kun je gewoon omhoog laten........djeez wat een mafkezen heb je hier ook rondlopen.
![]()
Vind ik makkelijk als ik iets wil opzoeken en snel een nieuw window wil openenquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Jappie, waarom link jij naar de google main site in de sig? Zomaar?
Nog interessante mensen ontmoet ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ben blij dat ik ff op de plee zat heb ik ff niet kunnen zien!!!
dit is mijn kroeg hoor!!!!...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:18 schreef Inodder het volgende:
t is hier idd rustigtijd voor wat alcohol
ik haal me ff n beugel iemand anders ook wat drinken?
Da's wel een goeie jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vind ik makkelijk als ik iets wil opzoeken en snel een nieuw window wil openen![]()
ja ik waar ben je ineensquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit is mijn kroeg hoor!!!!...![]()
(iemand last van msn?)![]()
roep maar ben van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in huis ?
En nee...die broek kun je gewoon omhoog laten........djeez wat een mafkezen heb je hier ook rondlopen.
![]()
nee, niet echt.....jij wel?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog interessante mensen ontmoet ?![]()
Eeeeeekquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
roep maar ben van alle markten thuis.
ehh broek omhooglaten moet je er wel een aan hebben![]()
ohhh ben ik zo verdwaast dacht dat ik nog thuis was blijk ik al weer in de kroeg te zitten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dit is mijn kroeg hoor!!!!...![]()
(iemand last van msn?)![]()
nou vooruit voor die ene keer dan...1 keer dus !!!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
ohhh ben ik zo verdwaast dacht dat ik nog thuis was blijk ik al weer in de kroeg te zitten.
vind je t erg als ik hier eerst ff eigen consumptie gebruik.
kom daarna wel aan de bar wat halen goed?![]()
Ik heb mijn barkruk nog geen moment verlaten.quote:
..daar mag ik helaas geen details over vertellen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb mijn barkruk nog geen moment verlaten.
Maar ik dacht dat dames elkaar altijd ontmoetten en roddelden op het toilet....![]()
he lieve schat, volgens mij heb je iets niet helemaal goed veranderd daar, msn werkt gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou vooruit voor die ene keer dan...1 keer dus !!!!![]()
Ook niet als ik je vertel dat ik stiekum een omgebouwde ben ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..daar mag ik helaas geen details over vertellen...![]()
dan ligt het aan mij ...ff pc uit en aan ..zo terug!!quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:35 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
he lieve schat, volgens mij heb je iets niet helemaal goed veranderd daar, msn werkt gewoon hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |