Ik type het ook zonder er bij na te denken want anders liggen mijn aardappeltjes naast me op de grondquote:
Geen idee fluggsquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef flugeltje het volgende:
Jap, wat is dat voor wit vlak in je post?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef teamlead het volgende:
flugel beeb. Jap en ik hebben elkaar slechts een keer ontmoet hebben in een bomvol met juichende toeschouwers gevuld voetbal stadion .............ik heb toen uitsluitend positieve dingen over je gezegd () Dat heeft Jap waarschijnlijk niet goed kunnen verstaan door die vervloekte stadionspeaker
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik type het ook zonder er bij na te denken want anders liggen mijn aardappeltjes naast me op de grond![]()
Smoesjes, censuur!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee fluggs...ik wilde net teamlead eens goed de les lezen over al die vuige leugens die hij verspreidt maar toen ging de FOK!server weer stuiteren.
![]()
Ben ook blij dat het topic vol was en het niet meer terug hoef te lezenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
typen zonder nadenken, daar krijg ik ook steeds spijt van !
Zo....ga jij nu eerst maar eens vertellen waar je diep over hebt nagedacht op je kamertje....quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben ook blij dat het topic vol was en het niet meer terug hoef te lezen![]()
Dus bij deze mijn excuses aan iedereen voor de gore teksten![]()
Dus topic ook nog even vol baggerenquote:
nope en voorzover je niet hebt teruggelezen nog bedankt voor het regelen van m'n unban eindelijk op tijdquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
censuur op FokManu.. zolang was je toch niet weg??
Wat is die nicky voor iemand?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope en voorzover je niet hebt teruggelezen nog bedankt voor het regelen van m'n unban eindelijk op tijdWaar Nicky
niet toe in staat was
![]()
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is die nicky voor iemand?![]()
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggenquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat niet om trots, het moet vullen![]()
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo....ga jij nu eerst maar eens vertellen waar je diep over nagedacht op je kamertje....![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchen![]()
Nicky is liefquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat is die nicky voor iemand?![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Iemand waar jij heel snel mee moet gaan lunchen![]()
ja dat vraag ik me eigenlijk af, als ik zo'n forumadmineresje aan de haak weet te slaan...ben ik dan imuun voor een ban?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nicky is lief![]()
Maar Nicky was waarschijnlijk ff druk ofzo
maar een mailtje forwarden en het probleem was verholpen
OOOHHH je maakt me helemaal gekquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggen
[afbeelding]
De belangrijkste kenmerken van de P14 zijn:
- Krachtig klepel trilsysteem.
- Flexibele as draait slechts 4.000 omw/min.
- Unieke snelkoppeling voor het snel wisselen van trilnaalden.
- Gehard stalen klepel en trilmantel.
- Geen onderhoud, niet smeren.
- De naald hoeft niet gekoeld te worden in het beton.
- Rubber slang met gevlochten staalgordel en verenstaal spiraal. Olie
en chemicaliën bestendig.
- Lichtgewicht (3 kg) aandrijfmotor, dubbel geïsoleerd (CE
voorschriften), IP 54 afdichting.
Nee dank je...ik gebruik wel gewoon "zelfverdichtend"quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Voor toevallig voorbijkomende gasten heb ik hier de p14 liggen
[afbeelding]
De belangrijkste kenmerken van de P14 zijn:
- Krachtig klepel trilsysteem.
- Flexibele as draait slechts 4.000 omw/min.
- Unieke snelkoppeling voor het snel wisselen van trilnaalden.
- Gehard stalen klepel en trilmantel.
- Geen onderhoud, niet smeren.
- De naald hoeft niet gekoeld te worden in het beton.
- Rubber slang met gevlochten staalgordel en verenstaal spiraal. Olie
en chemicaliën bestendig.
- Lichtgewicht (3 kg) aandrijfmotor, dubbel geïsoleerd (CE
voorschriften), IP 54 afdichting.
nopequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me eigenlijk af, als ik zo'n forumadmineresje aan de haak weet te slaan...ben ik dan imuun voor een ban?![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik geen gemene dingen mag zeggen en hier alleen moet zwaaienZo af en toe mag ik tegen jou zeggen dat je een bejaarde eikel bent, maar dat meen ik dan niet. Ik mag zeggen dat Pinball een idioot is, maar dat meen ik ook niet en APK blijft een aardige jongen, maar dat meen ik (gedeeltelijk) ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |