Hij liet me wachten Japquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Kijk uit wat je afspreekt met fluggs Bommels....ze heeft er een handje van om mannen voor jan met de korte achternaam urenlange reizen op de fiets te laten maken naar niet bestaande ontmoetingsplekken.![]()
Ach ja.......ik doe wel vaker wat uit liefdadigheid maar ik wil het liever niet direct aan de grote klok hangen begrijp je.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daarom ook die actie, stuur Krib met vakantie naar de Neten![]()
Was een heel aardig gebaar![]()
Een aantal leden van mijn "band" zijn daar al geweest en vonden het erg gezelligquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Op zo'n manier blij je natuurlijk zwakzinnig he?![]()
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, zo ga ik natuurlijk nooit serieus met je lunchen
Ik wilde je al uitnodigen om bij ons in het bedrijfsrestaurant te komen meeten, maar op deze manier hoeft het niet hoor
Jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?
Heb net een waarschuwing van Flugie achter de rug...denk dat de kans er zit...ik kijk na elke posting ook angstvallig in het banmeldtopic, want je weet maar nooit met julliequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
BB is nog niet afgelopen, die ban krijg je echt nog wel voor het eind van het jaar![]()
Sorryquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach ja.......ik doe wel vaker wat uit liefdadigheid maar ik wil het liever niet direct aan de grote klok hangen begrijp je.![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij liet me wachten Jap
Dat is heel wat anders...
Denk niet dat ik dat kan verkopen in mijn professionele leventjequote:
Vandaar die lunch natuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb net een waarschuwing van Flugie achter de rug...denk dat de kans er zit...ik kijk na elke posting ook angstvallig in het banmeldtopic, want je weet maar nooit met jullie![]()
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat kan verkopen in mijn professionele leventje![]()
Heeft ie weer bij jou lopen klagen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Ik hoorde van teamlead een heel ander verhaal.
Ik kan me niet letterlijk meer voor de geest halen wat ie nou precies zei maar hij had het erover dat jij niet wilde dat er ook andere BB moderators fame zouden verwerven in studio.
Dat zal ie toch niet zo uit zijn duim gezogen hebben ?![]()
Hij klonk behoorlijk over zijn toeren toen.![]()
Nee nee...dat niet maar ik wil me er niet op voor laten staan begrijp jequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
SorryMaar het is toch niet zo erg dat mensen nu weten dat je eigenlijk een hele aardige vent bent
![]()
OFZO....quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?
Mail anders ff, gaan we ergens lunchen ofzo...
lunchen beeb, lunchen...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef Bocaj het volgende:
bommie & flugel get a room en ga aan de slag
je riep beeb?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft ie weer bij jou lopen klagen?
Teamlead kom eens hier!![]()
Wat heb je allemaal bij Jappie zitten klagen?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
Kijk uit wat je afspreekt met fluggs Bommels....ze heeft er een handje van om mannen voor jan met de korte achternaam urenlange reizen op de fiets te laten maken naar niet bestaande ontmoetingsplekken.![]()
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee nee...dat niet maar ik wil me er niet op voor laten staan begrijp je....er zijn al genoeg van die miesgassers die op die manier met hun kop op tv komen.
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal bij Jappie zitten klagen?![]()
doen ik beeb!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je bent overmorgen dus in Tilburg?
Mail anders ff, gaan we ergens lunchen ofzo...
Alleen lunchen hè, niet dat ofzoquote:
Dus jij zegt dat Jappie liegt?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
niks hoor
gvd Jap.. ik zal je nog eens wat vertellen zeg... hoe lul ik me hier nu weer uit??![]()
Lijkt me echt leuk, Als ze zich maar niet laat intimideren door mijnquote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, denk je dat ik echt zo'n onbehouden boer ben als ik op het forum doe voorkomen?
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebbenquote:
Zou willen dat we het konden zien, dit kan niet goed gaanquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen lunchen hè, niet dat ofzo
quote:
He, die butplug heb ik ookquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk, Als ze zich maar niet laat intimideren door mijn
[afbeelding]
psssssssst Flugie...we hebben het over jappie, zoon van lucifer!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Jappie liegt?![]()
Jappie????![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebben![]()
Ik heb hem links laten liggen, veel te simpelquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjongejonge...de inkoppers komen uit alle hoeken en gaten hierheen gesneld...of ze er een radar voor hebben![]()
quote:
Daar was ik al bang voor, zal je enige reden zijn om te gaan lunchen vals krengquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Jammer pik, dit jaar weer geen ban![]()
Ik ben trouwens serieus hoor, wil graag met je lunchen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Djeez teamlead...ik moet je al leren hoe je de boel hier een beetje moet runnen......moet ik je dit soort zaken nu ook al bij brengen ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
niks hoor
gvd Jap.. ik zal je nog eens wat vertellen zeg... hoe lul ik me hier nu weer uit??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiervoor gebruikte ik de elektrische tandenborstel van mijn vrouw en ze was daar niet blij meequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zwijn he?
en dat is MODquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens serieus hoor, wil graag met je lunchen.
Al was het alleen maar om hier de boel verder op te kunnen naaien
Donderdag dus, rond een uur of twaalf, ergens op de Korte Heuvel ofzo. (kun je je auto in de parkeergarage kwijt) Als je nou ff mailt kunnen we afspreken.
flugeltje apedingetje fok punt nl
D'r zit alleen een behoorlijke terugslag op whehehequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hiervoor gebruikte ik de elektrische tandenborstel van mijn vrouw en ze was daar niet blij mee![]()
Maar deze heeft veel meer toeren![]()
Het gaat niet om trots, het moet vullenquote:
Want de Haan komt wel erg vroeg bij jouquote:
is al onderweg !quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:41 schreef flugeltje het volgende:
Nou meneer Flugel roept, ik ga er dus ook maar een keer vroeg in.
Bommie, ik wacht op je mail
Goor-alert!quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het gaat niet om trots, het moet vullen![]()
Dat is juist lekkerquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
D'r zit alleen een behoorlijke terugslag op whehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |