valt hier normaal gesproken heel erg mee we zijn hier in de achterhoek best gezegend met n hoop goeie en vooral GROTE discotheken (6 van de top 10 zijn hier in de regio) maar je moet al snel n taxi hebben. bill's bar in markelo is b.v. echt n goeie tent ook de radstake in varseveld mag er wezen en dan heb je nog index bruins V1 enz in de regioquote:Op zondag 24 september 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kut ja, idd, het is lastig om een goeie plek te vinden. Hier was het altijd heen en weer fietsen en meestal toch weer uitkomen op niksEn dan zit/zat ik in de randstad
Meestal is bij elkaar gewoon veel drank halen en een leuke avond hebben de beste optie
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 05:19 schreef FB-aight het volgende:
edit
in welke context moet ik dit zien heb ik wat gemist (ander niet grappig of zo)quote:Op zondag 24 september 2006 05:19 schreef FB-aight het volgende:
edit
Dus je had gewoon een pech-avond?quote:Op zondag 24 september 2006 05:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
valt hier normaal gesproken heel erg mee we zijn hier in de achterhoek best gezegend met n hoop goeie en vooral GROTE discotheken (6 van de top 10 zijn hier in de regio) maar je moet al snel n taxi hebben. bill's bar in markelo is b.v. echt n goeie tent ook de radstake in varseveld mag er wezen en dan heb je nog index bruins V1 enz in de regio
Eindelijk om ergens trots op te zijn,quote:
zie dat anderen het wel kunnen waarderen dus ik heb nietgss gezegdquote:
Geen context, denk ik maar zo, gewoon een filmpjequote:Op zondag 24 september 2006 05:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
in welke context moet ik dit zien heb ik wat gemist (ander niet grappig of zo)
Jij mag prima wat zeggen, alleen niet alles serieus nemenquote:Op zondag 24 september 2006 05:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
zie dat anderen het wel kunnen waarderen dus ik heb nietgss gezegd
nou ja pech we zijn gewoon veel te lang hier thuis blijven zitten toen we weggingen wisten we eigenlijk al wat ons te wachten stond maar we prefereerden het boven niet uitgaan duss eigenlijk moet ik ook niet klagen maar goed t werd me gevraagd dus ik gaf antwoordquote:
mooie créme-room-lul eh?quote:Op zondag 24 september 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen context, denk ik maar zo, gewoon een filmpje![]()
Is goed hoor, meis, je bent ons geen verklaring schuldig. Snap het primaquote:Op zondag 24 september 2006 05:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou ja pech we zijn gewoon veel te lang hier thuis blijven zitten toen we weggingen wisten we eigenlijk al wat ons te wachten stond maar we prefereerden het boven niet uitgaan duss eigenlijk moet ik ook niet klagen maar goed t werd me gevraagd dus ik gaf antwoord![]()
dan ga je met de verkeerde mannen omquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef Inodder het volgende:
ik ga egberts voorbeeld volgen en n laatste sigaret doen![]()
kwam om 01.45 uur de discotheek binnen met 20 munten en ze zijn nog op gegaan ook dan weet je wel hoe ik er nu aan toe ben denk ik
Of jij moet eens naar Hans Andersquote:Op zondag 24 september 2006 05:32 schreef FB-aight het volgende:
[..]
dan ga je met de verkeerde mannen om
Alleen de prijs is anders,quote:
waarom noem je me meis eigenlijk probeerde me laatst als vrouw/meid voor te doen en werd direct ontmaskerdquote:Op zondag 24 september 2006 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is goed hoor, meis, je bent ons geen verklaring schuldig. Snap het prima![]()
Oeps, u is manquote:Op zondag 24 september 2006 05:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom noem je me meis eigenlijk probeerde me laatst als vrouw/meid voor te doen en werd direct ontmaskerd
damm dat wilde ik nu net horen had t wel gedacht ja is oog van n vriendinquote:Op zondag 24 september 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeps, u is manSorry, ik klik net pas op je dingus. Komt denk ik door je mooie vrouwen-oog in je UI
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |