Morwenquote:
He, lekker dingquote:
Ik ben overal, zelfs in je dromenquote:
Vergeet je aubergine nietquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Lieve dames, ik wens jullie allen een hele aangename nachtrust toe![]()
![]()
en jij je winterpeenquote:
Dankje, ik blijf nog even wakkerquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Dat wist ik nietquote:Het woord 'apoptose' is afkomstig uit het Grieks en betekent vrij vertaald 'het vallen van bladeren'.
Net zo romantisch als een hand in een reet, bedoel jequote:Op zondag 24 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Wat romantisch
Ja.quote:Op zondag 24 september 2006 04:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Net zo romantisch als een hand in een reet, bedoel je![]()
Is ie er alweer uit, trouwens? Heb de streams uit![]()
Naja, zal ik hier dan maar hoi komen zeggen in de hoop op een reactie?quote:Op zondag 24 september 2006 04:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja.
Hij is nu het plakspul aan het aflikken. Zo moeder, zo dochter.
hoi back at ya maar op mij zat je niet te wachten zekerquote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Naja, zal ik hier dan maar hoi komen zeggen in de hoop op een reactie?
* DeeCruise voelt zich genegeerd![]()
*pakt DC stevig beet en steekt een hand in zijn reetquote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
*pakt DC stevig beet en steekt een hand in zijn reet![]()
![]()
truste met je indianensoepquote:Op zondag 24 september 2006 04:21 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
Leuk restaurant recensie van dat restaurant in Haarlemquote:Op zondag 24 september 2006 04:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb de strings ook uit.
Streams bedoel ik
Dat is mijn gave, dearquote:Op zondag 24 september 2006 04:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
![]()
Jij wordt naarmate de nacht vordert steeds subtieler he![]()
ik meende dat t een of andere imuunziekte was maar goed wie ben ikquote:Op zondag 24 september 2006 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Wat romantisch
quote:Op zondag 24 september 2006 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
apoptose kan een symptoom zijn voor imuunziektes jaquote:Op zondag 24 september 2006 04:41 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik meende dat t een of andere imuunziekte was maar goed wie ben ik
Tnxx, Ik was alleen het fototoestel vergetenquote:Op zondag 24 september 2006 04:40 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk restaurant recensie van dat restaurant in Haarlem
waar zei je dan netjes hoiquote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Inodder het volgende:
nou ja zeg zeg je netjes hoi; en dan niets
nou voel ik me genegeerd
quote:Op zondag 24 september 2006 04:45 schreef Inodder het volgende:
nou ja zeg zeg je netjes hoi; en dan niets
nou voel ik me genegeerd
nou zorgt mijn aangeboren nieuwschierigheid er voor dat ik nog op die link ga klikken ook zoquote:Op zondag 24 september 2006 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
apoptose kan een symptoom zijn voor imuunziektes ja
quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 04:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
hoi back at ya maar op mij zat je niet te wachten zeker![]()
dat zei je tegen Deecruisequote:
idd het voelde zich genegeerd zeg je het wat krijg je niet eens n reactiequote:
Dus jij bent i-spyquote:Op zondag 24 september 2006 04:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx, Ik was alleen het fototoestel vergeten
ach ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 september 2006 04:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd het voelde zich genegeerd zeg je het wat krijg je niet eens n reactie![]()
jij ook voor straks hequote:
Zolang je dat maar hier wordtquote:Op zondag 24 september 2006 04:58 schreef DeeCruise het volgende:
Sorry peepz
Hey Inodder en Gladys!![]()
@ Morwen: Work![]()
Teveel nachtdiensten deze maand, wordt er bipolair van![]()
Doe ik er 1 met jou opquote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef Inodder het volgende:
ik ga egberts voorbeeld volgen en n laatste sigaret doen![]()
kwam om 01.45 uur de discotheek binnen met 20 munten en ze zijn nog op gegaan ook dan weet je wel hoe ik er nu aan toe ben denk ik
quote:Op zondag 24 september 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dus jij bent i-spy![]()
Pas maar op, golfer heeft een hekel aan je![]()
Erg herkenbaar, ben manager (kleine vestiging) geweest en had elke dag wel een andere uitzendkracht. Te laat komen, niet luisteren, alles beter weten. *zucht. Leef met je mee dusquote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef DeeCruise het volgende:
Technisch gezien wordt ik dat op het werk. Jullie zullen echter volledig op de hoogte blijven van mijn mentale status..
Momenteel wordt ik horendol van een newbie die ingewerkt dient te worden...heb het er HELEMAAL mee gehad..
eigenlijk was t gewoon bagger we waren te laat om naar n goeie tent te gaan dit wat eigenlijk de enige optie aangezien we geen taxi ofzo meer konden regelen hadden we de keuze tussen 2 tenten 1 redelijk goed maar gaat om 3 uur dicht dus was geen optie omdat we ook nog n 1/2 uur moeten fietsen.quote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe ik er 1 met jou op![]()
Was het leuk?
is kloten altijd steekt er zoveel tijd in dat je zelf niet aan je werk komt en dan komen ze met vragen waarvan je denkt heb ik je dat niet juist verteld en dan zijn ze n week later als ze net (n)iets kunnen weer weg en heb je dus +/- 20 uur verknoeid en hebben hun niets geproduceerd weggegooid geld plus n hoop ergernisquote:Op zondag 24 september 2006 05:06 schreef DeeCruise het volgende:
Technisch gezien wordt ik dat op het werk. Jullie zullen echter volledig op de hoogte blijven van mijn mentale status..
Momenteel wordt ik horendol van een newbie die ingewerkt dient te worden...heb het er HELEMAAL mee gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |