valt hier normaal gesproken heel erg mee we zijn hier in de achterhoek best gezegend met n hoop goeie en vooral GROTE discotheken (6 van de top 10 zijn hier in de regio) maar je moet al snel n taxi hebben. bill's bar in markelo is b.v. echt n goeie tent ook de radstake in varseveld mag er wezen en dan heb je nog index bruins V1 enz in de regioquote:Op zondag 24 september 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kut ja, idd, het is lastig om een goeie plek te vinden. Hier was het altijd heen en weer fietsen en meestal toch weer uitkomen op niksEn dan zit/zat ik in de randstad
Meestal is bij elkaar gewoon veel drank halen en een leuke avond hebben de beste optie
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 05:19 schreef FB-aight het volgende:
edit
in welke context moet ik dit zien heb ik wat gemist (ander niet grappig of zo)quote:Op zondag 24 september 2006 05:19 schreef FB-aight het volgende:
edit
Dus je had gewoon een pech-avond?quote:Op zondag 24 september 2006 05:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
valt hier normaal gesproken heel erg mee we zijn hier in de achterhoek best gezegend met n hoop goeie en vooral GROTE discotheken (6 van de top 10 zijn hier in de regio) maar je moet al snel n taxi hebben. bill's bar in markelo is b.v. echt n goeie tent ook de radstake in varseveld mag er wezen en dan heb je nog index bruins V1 enz in de regio
Eindelijk om ergens trots op te zijn,quote:
zie dat anderen het wel kunnen waarderen dus ik heb nietgss gezegdquote:
Geen context, denk ik maar zo, gewoon een filmpjequote:Op zondag 24 september 2006 05:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
in welke context moet ik dit zien heb ik wat gemist (ander niet grappig of zo)
Jij mag prima wat zeggen, alleen niet alles serieus nemenquote:Op zondag 24 september 2006 05:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
zie dat anderen het wel kunnen waarderen dus ik heb nietgss gezegd
nou ja pech we zijn gewoon veel te lang hier thuis blijven zitten toen we weggingen wisten we eigenlijk al wat ons te wachten stond maar we prefereerden het boven niet uitgaan duss eigenlijk moet ik ook niet klagen maar goed t werd me gevraagd dus ik gaf antwoordquote:
mooie créme-room-lul eh?quote:Op zondag 24 september 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen context, denk ik maar zo, gewoon een filmpje![]()
Is goed hoor, meis, je bent ons geen verklaring schuldig. Snap het primaquote:Op zondag 24 september 2006 05:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou ja pech we zijn gewoon veel te lang hier thuis blijven zitten toen we weggingen wisten we eigenlijk al wat ons te wachten stond maar we prefereerden het boven niet uitgaan duss eigenlijk moet ik ook niet klagen maar goed t werd me gevraagd dus ik gaf antwoord![]()
dan ga je met de verkeerde mannen omquote:
quote:Op zondag 24 september 2006 05:05 schreef Inodder het volgende:
ik ga egberts voorbeeld volgen en n laatste sigaret doen![]()
kwam om 01.45 uur de discotheek binnen met 20 munten en ze zijn nog op gegaan ook dan weet je wel hoe ik er nu aan toe ben denk ik
Of jij moet eens naar Hans Andersquote:Op zondag 24 september 2006 05:32 schreef FB-aight het volgende:
[..]
dan ga je met de verkeerde mannen om
Alleen de prijs is anders,quote:
waarom noem je me meis eigenlijk probeerde me laatst als vrouw/meid voor te doen en werd direct ontmaskerdquote:Op zondag 24 september 2006 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is goed hoor, meis, je bent ons geen verklaring schuldig. Snap het prima![]()
Oeps, u is manquote:Op zondag 24 september 2006 05:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarom noem je me meis eigenlijk probeerde me laatst als vrouw/meid voor te doen en werd direct ontmaskerd
damm dat wilde ik nu net horen had t wel gedacht ja is oog van n vriendinquote:Op zondag 24 september 2006 05:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeps, u is manSorry, ik klik net pas op je dingus. Komt denk ik door je mooie vrouwen-oog in je UI
![]()
Net wat je wilt, lieve schat, het is aftasten. Ik had er 1 met en oog en een piraat erin, men ging over de rooie, direct maar terug verandertquote:Op zondag 24 september 2006 05:44 schreef Inodder het volgende:
zie je deze had ik eest verander m zo weet terug hoor
maar heb je nu gewoon bommies serie doorbrokenquote:Op zondag 24 september 2006 05:18 schreef Morwen het volgende:
Dussss
I aim to pleasequote:Op zondag 24 september 2006 05:49 schreef Inodder het volgende:
eerlijk gezegd kan ik niet opmaken wat je avater voor moet stellen de text erboven prikkelt wel trouwens
Droom maar lekker over mijn onderschrift en struikel er niet overquote:Op zondag 24 september 2006 05:51 schreef Inodder het volgende:
Zeg schat ik duik onder de dekens als je het niet erg vind welterusten![]()
ik zeg toch wat, of wil je het over iets anders dan voetbal hebbenquote:Op zondag 24 september 2006 09:23 schreef Jappie het volgende:
Zie je wat ik bedoel....het nietszeggende zwaaipubliek is reeds gearriveerd.![]()
Oh...hai Manu![]()
pssst: Voetbalquote:Op zondag 24 september 2006 09:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat een misser van Hasselbaink
Neuj, geen zin in en hier mag ik de hele tijd off topic gaanquote:
En dan alle berichten van de mods wijzigenquote:Op zondag 24 september 2006 09:38 schreef Mike1964 het volgende:
Was vreemd. Ik zat net op het forum rond te kijken terwijl ik niet ingelogd was en plotseling zag ik dat ik een knopje extra had. "wijzig dit bericht" knopje. Bij alle berichten. Dus niet alleen van mezelf. Helaas werkte het niet maar toch. Had wel leuk geweest, zo'n foutje....
Precies! Daarnaast zie ik nog talloze andere mogelijkheden...quote:Op zondag 24 september 2006 09:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan alle berichten van de mods wijzigen
Heb ik die Pinball niet voor nodig en die reageert uberhaupt al niet op mijn berichtenquote:Op zondag 24 september 2006 09:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is wel typerend voor demanier waarop hij zich hier tegenwoordig manifesteert sinds Pinball met vakantie is, blijven zuigen. Die jongen weet gewoon niet wanneer die z'n mond dicht moet houden.![]()
dat knopje zie ik altijdquote:Op zondag 24 september 2006 09:38 schreef Mike1964 het volgende:
Was vreemd. Ik zat net op het forum rond te kijken terwijl ik niet ingelogd was en plotseling zag ik dat ik een knopje extra had. "wijzig dit bericht" knopje. Bij alle berichten. Dus niet alleen van mezelf. Helaas werkte het niet maar toch. Had wel leuk geweest, zo'n foutje....
Ah, ben jij dat , die die berichten steeds verminkt qua spelling...quote:
nee, da's die stagairquote:Op zondag 24 september 2006 11:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat , die die berichten steeds verminkt qua spelling...![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, da's die stagair
Ik delete gewoon
ja, had ik gezien, kheb alleen geen idee of wij daar wat mee kunnen. Zoeken we uitquote:Op zondag 24 september 2006 12:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Maarruh, had je mijn vraag in de FB nog gezien ? Kunnen jullie iets betekenen vwb de stats ?
Niet waar! Alleen als er in de hogere regionen van FOK iemand jou per abuis een blauw kleurtje geeft. Na BB heb jij gewoon weer dezelfde knopjes als ik...quote:
OOOOOHquote:Op zondag 24 september 2006 11:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, da's die stagair
Ik delete gewoon
Jouw instellingen werken niet goed.quote:Op zondag 24 september 2006 12:10 schreef Nostalgist het volgende:
Okidoki !! trouwens , heb jij nu geen avatar, of werken mijn instellingen niet goed ?
Weet je dat ik dat al jaren fout schrijf? Ik heb net even de Dikke Van Dale geraadpleegd en je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 24 september 2006 12:13 schreef Day het volgende:
[..]
OOOOOH, da's niet waar!
En het is stagiaire.![]()
Vaag.... Webicons laten zien, stond op ja. Toen heb ik het gewisseld naar Nee, opgeslagen. Toen stond er weer Ja, en nu zie ik de avatar van TL wel.....quote:Op zondag 24 september 2006 12:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jouw instellingen werken niet goed.
FOK! is nu eenmaal vaag. Daarom ook zo leuk.quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag.... Webicons laten zien, stond op ja. Toen heb ik het gewisseld naar Nee, opgeslagen. Toen stond er weer Ja, en nu zie ik de avatar van TL wel.....![]()
Heb jij wel eens een change meegemaakt die vlekkeloos verliep ?quote:
Mag ik hieruit opmaken dat als zo direct alle werkzaamheden zijn afgerond FOK! vlekkeloos en snel blijft draaien ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een change meegemaakt die vlekkeloos verliep ?![]()
Ik zet mijn geld erop...quote:Op zondag 24 september 2006 12:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat als zo direct alle werkzaamheden zijn afgerond FOK! vlekkeloos en snel blijft draaien ?
We gebruiken nu jouwn computer erbij als extra server... toch altijd online dus waarom niet!quote:Op zondag 24 september 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk aan FOK veranderd? Het gaat allemachtig traag.
Hey boer, moet je een stoel?quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
Burp!
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kutquote:
Ach... 5 uur snachts en het was Morwen is het niet ?quote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kut![]()
niks gebroken?quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
Burp!
ja zoals ik vanacht al zeiquote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach... 5 uur snachts en het was Morwen is het niet ?
Die heeft zich vanaf gisterenmiddag langzaam maar zeker ten kostte van wat jong spul naar een hoogtepunt gewerkt en al heftig vibrerend op de submit button gedrukt.......je kan het haar dus eik nauwelijks aanrekenen.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 05:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar heb je nu gewoon bommies serie doorbroken![]()
Probeer jij maar eens via het BB6 forum terug in dit topic te komen... ...5 van de 10 keer zie je dit topic niet meer staan...quote:
Waar haal jij je beelden vandaan ? Hebben ze toch een stream online gezet of heb jij talpa tele2 dingus... ?quote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
en ondertussen hehehehe
[afbeelding]
Daarstraks was dat ook al even zo met het COS ...maar de SC lijkt er het meet last van te hebben.quote:
kep Versatel ( VersaBommie duh) ....quote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar haal jij je beelden vandaan ? Hebben ze toch een stream online gezet of heb jij talpa tele2 dingus... ?
Tvp danmaarquote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Jappie het volgende:
Wat ik veel bizarderder vind is dat we af enn toe een topic kwijt zijn in het BB forum...
Spooktopics...![]()
Ah...het gebeurt zodra je ergens in gepost hebt...dan ben je het topic (tijdelijk) kwijt...quote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarstraks was dat ook al even zo met het COS ...maar de SC lijkt er het meet last van te hebben.
Dacht ff dat ik teveel van het goede aan had staan hehehe 5 voetbalstreams en 4 BB streams maar alles uitgezet en nog zo traag as dikke stront....quote:Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat FOK nu erger is dan ooit tevoren. Hbeben ze knap gedaan gisteravond.
De lol van het posten is wel weg nu.
De TT is ook gewoon kutquote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kut![]()
HEAR HEAR en AMEN!quote:
vreemd... bij mij draait hij lekker snel...quote:Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat FOK nu erger is dan ooit tevoren. Hbeben ze knap gedaan gisteravond.
De lol van het posten is wel weg nu.
Dan ben je waarschijnlijk de enigstequote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
vreemd... bij mij draait hij lekker snel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |