Vaag.... Webicons laten zien, stond op ja. Toen heb ik het gewisseld naar Nee, opgeslagen. Toen stond er weer Ja, en nu zie ik de avatar van TL wel.....quote:Op zondag 24 september 2006 12:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jouw instellingen werken niet goed.
FOK! is nu eenmaal vaag. Daarom ook zo leuk.quote:Op zondag 24 september 2006 12:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vaag.... Webicons laten zien, stond op ja. Toen heb ik het gewisseld naar Nee, opgeslagen. Toen stond er weer Ja, en nu zie ik de avatar van TL wel.....![]()
Heb jij wel eens een change meegemaakt die vlekkeloos verliep ?quote:
Mag ik hieruit opmaken dat als zo direct alle werkzaamheden zijn afgerond FOK! vlekkeloos en snel blijft draaien ?quote:Op zondag 24 september 2006 12:51 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een change meegemaakt die vlekkeloos verliep ?![]()
Ik zet mijn geld erop...quote:Op zondag 24 september 2006 12:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat als zo direct alle werkzaamheden zijn afgerond FOK! vlekkeloos en snel blijft draaien ?
We gebruiken nu jouwn computer erbij als extra server... toch altijd online dus waarom niet!quote:Op zondag 24 september 2006 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk aan FOK veranderd? Het gaat allemachtig traag.
Hey boer, moet je een stoel?quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
Burp!
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kutquote:
Ach... 5 uur snachts en het was Morwen is het niet ?quote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kut![]()
niks gebroken?quote:Op zondag 24 september 2006 15:04 schreef versabommie het volgende:
Burp!
ja zoals ik vanacht al zeiquote:Op zondag 24 september 2006 15:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach... 5 uur snachts en het was Morwen is het niet ?
Die heeft zich vanaf gisterenmiddag langzaam maar zeker ten kostte van wat jong spul naar een hoogtepunt gewerkt en al heftig vibrerend op de submit button gedrukt.......je kan het haar dus eik nauwelijks aanrekenen.![]()
![]()
quote:Op zondag 24 september 2006 05:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar heb je nu gewoon bommies serie doorbroken![]()
Probeer jij maar eens via het BB6 forum terug in dit topic te komen... ...5 van de 10 keer zie je dit topic niet meer staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |