Waar haal jij je beelden vandaan ? Hebben ze toch een stream online gezet of heb jij talpa tele2 dingus... ?quote:Op zondag 24 september 2006 15:20 schreef versabommie het volgende:
en ondertussen hehehehe
[afbeelding]
Daarstraks was dat ook al even zo met het COS ...maar de SC lijkt er het meet last van te hebben.quote:
kep Versatel ( VersaBommie duh) ....quote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar haal jij je beelden vandaan ? Hebben ze toch een stream online gezet of heb jij talpa tele2 dingus... ?
Tvp danmaarquote:Op zondag 24 september 2006 15:16 schreef Jappie het volgende:
Wat ik veel bizarderder vind is dat we af enn toe een topic kwijt zijn in het BB forum...
Spooktopics...![]()
Ah...het gebeurt zodra je ergens in gepost hebt...dan ben je het topic (tijdelijk) kwijt...quote:Op zondag 24 september 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarstraks was dat ook al even zo met het COS ...maar de SC lijkt er het meet last van te hebben.
Dacht ff dat ik teveel van het goede aan had staan hehehe 5 voetbalstreams en 4 BB streams maar alles uitgezet en nog zo traag as dikke stront....quote:Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat FOK nu erger is dan ooit tevoren. Hbeben ze knap gedaan gisteravond.
De lol van het posten is wel weg nu.
De TT is ook gewoon kutquote:Op zondag 24 september 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
eg niet normaal, 1 keer zijn we er niet en de openingspost is kut![]()
HEAR HEAR en AMEN!quote:
vreemd... bij mij draait hij lekker snel...quote:Op zondag 24 september 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Toch jammer dat FOK nu erger is dan ooit tevoren. Hbeben ze knap gedaan gisteravond.
De lol van het posten is wel weg nu.
Dan ben je waarschijnlijk de enigstequote:Op zondag 24 september 2006 15:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
vreemd... bij mij draait hij lekker snel...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |