hey! in de strijd tegen de satan Jappie is alles geoorloofd!quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
TE VROEG
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doetquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!![]()
Ja lieverd, maar ik werd een beetje triggerhappyquote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ja maar ik doe he voor jou hoor
had ik met de strontemmer gerammeldquote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doet
gewoon een nieuw topic starten met als onderwerp [BB SC nummer] Versabommies isoleertopic deel nummerquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
hoe gaat dat in zn werk bommie mocht je weer is niet zijn snachts zoals laatst met morwen kan ik je serie voortzetten
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hierquote:Op maandag 25 september 2006 23:51 schreef Inodder het volgende:
hey maar eh ja voor de 3e x trouwens is er nu echt geen sv voor vandaag?![]()
openingsposting staatquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
had ik al verbeterd.....quote:
sorry maar kan je nu ff niet volgenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry maar kan je nu ff niet volgen
ah duidelijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |