hey! in de strijd tegen de satan Jappie is alles geoorloofd!quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
TE VROEG
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doetquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!![]()
Ja lieverd, maar ik werd een beetje triggerhappyquote:Op maandag 25 september 2006 23:39 schreef puntoortje het volgende:
ja maar ik doe he voor jou hoor
had ik met de strontemmer gerammeldquote:Op maandag 25 september 2006 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
normaal denkt ie eerst na voordat ie iets doms doet
gewoon een nieuw topic starten met als onderwerp [BB SC nummer] Versabommies isoleertopic deel nummerquote:Op maandag 25 september 2006 23:43 schreef Inodder het volgende:
hoe gaat dat in zn werk bommie mocht je weer is niet zijn snachts zoals laatst met morwen kan ik je serie voortzetten
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hierquote:Op maandag 25 september 2006 23:51 schreef Inodder het volgende:
hey maar eh ja voor de 3e x trouwens is er nu echt geen sv voor vandaag?![]()
openingsposting staatquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
had ik al verbeterd.....quote:
sorry maar kan je nu ff niet volgenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...ik kijk vandaag ff niet....ben alleen hier![]()
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry maar kan je nu ff niet volgen
ah duidelijkquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ....kijk .....nu .....geen ...stream .... vandaag ...doe ....ik ....alleen ....posten .....op .....SC....!!!!!![]()
kattebak????? poepen of pissen!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
was ff naar de kat snap die rare poes echt niet heeft brokjes vlees en drinken en maar mauwen bij dr bakken
neeh die staat ergens anders ze staat in de keuken bij dr etenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kattebak????? poepen of pissen!!!!!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:20 schreef Inodder het volgende:
Welterusten Lieverdveel plezier morgen
![]()
help me er morgen nog ff aan herinnerenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
jo bommie voor t geval je nog van plan was antwoord te gevenmail of msn maar ik ben zo pleitos
tenzij je snel bent
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:26 schreef Inodder het volgende:
jo bommie voor t geval je nog van plan was antwoord te gevenmail of msn maar ik ben zo pleitos
tenzij je snel bent
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
was ff naar de kat snap die rare poes echt niet heeft brokjes vlees en drinken en maar mauwen bij dr bakken
Ga je nu al slapen?? Ik wilde je net een mailtje sturenquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:51 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten mensen!
ennuh denk aan ons motto: Fuck Jappie!
Mauriscoquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:02 schreef Maurisico het volgende:
Heuj?! Zijn we weer begonnen met iets wat op een servival lijkt?
Meegesleurd naar de bedsteequote:Op dinsdag 26 september 2006 01:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga je nu al slapen?? Ik wilde je net een mailtje sturen![]()
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maurisco![]()
Volgens mij is het meer Jappie pesten
![]()
![]()
Alweerquote:
Ik laat me door niemand slepen, hebben ze de kracht niet voorquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
wat een teamquote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben overgelopen naar Jappie's team hoor
Bommie is gemeen en sleept puppies en oortjes mee en zo?
En met jou winnen ze de oorlogquote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
Daaaag overloopsterquote:Op dinsdag 26 september 2006 03:18 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat eens kijken of haar nest er nog staat![]()
gelukkig ben ik nu ff lekker 3 dagen vrij![]()
kan ik mijn best weer doen op de bb shat![]()
en daar plagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |