zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Oortjes; ik ben er weer vandoor lieverdGeef maar een gilletje als je er klaar voor bent.
![]()
![]()
Is die heks ook een beetje geil?quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sta idd goed bekend als rattenmepper!![]()
Ohwja, wc eend is geil, misschien een optie voor je?
ach daar valt over te praten tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )
1 momentje aubquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Die neukt nog een parkeermeter als ze een half uur zonder sex zit, dus sla je slag pik!quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is die heks ook een beetje geil?
overloper!quote:
nou hier danquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Ga je mee vespabrommers kiek'n?quote:
goed idee, komt zeker goed!quote:Op maandag 25 september 2006 23:19 schreef Bocaj het volgende:
volmaken
okee dan, ...1 of 2 nieuwe??? ( ik zag dat je bezoek had/hebt!!! )quote:
klodder is soms een beetje raar maar dat lege flesjequote:
die zit hier onder t buro heefd al wat in dr mondquote:Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee dan, ...1 of 2 nieuwe??? ( ik zag dat je bezoek had/hebt!!! )![]()
Nee hoor hij is offlinequote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
ik denk niet dat hij slaapt hoor...hij ligt op de loer!!!!.......
zo isdie welquote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef puntoortje het volgende:
ik denk niet dat hij slaapt hoor...hij ligt op de loer!!!!.......
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
lust er eigenlijk nog wel 1 oortjemorge wel weer werke he
3 halve liters is wel lomp
laat de keus aan jou
![]()
t is elke maandag raak dan moet ik wassen maar vergeet ik door al die overdaad aan bb de wasmachine aan te zettenquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!
als ik niet al op me nest leg...morgen een jarig kind....quote:Op maandag 25 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
oortjes, open jij strax een nieuwe bommies isoleertopic? ben de tekst van de OP kwijt![]()
thnx by the wayquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik geef jou nog wel een nieuwe....maar dis dan de laatste okee!!!...andres wodrt hte zo gara opstaan moregn!!
Nee,hij is nog niet V-O-Lquote:
Ik zit op dit moment ff aan la bira!quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
zit ik nou hier ongezellig in mn eentje te drinken in die kroeg van je? of drinken jullie er 1 mee Bommie jij n cola mirios ik betaal pak er zelf ook 1 oortjes wat dronk je ook al weer eigenlijk?
shandy
Hijs bijna vol schat, alvast gefeliciteerd...!quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als ik niet al op me nest leg...morgen een jarig kind....![]()
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
10
jeps ik is een shandy fan en drink nog ff met je mee!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:31 schreef Inodder het volgende:
zit ik nou hier ongezellig in mn eentje te drinken in die kroeg van je? of drinken jullie er 1 mee Bommie jij n cola mirios ik betaal pak er zelf ook 1 oortjes wat dronk je ook al weer eigenlijk?
shandy
ohhh, ik ben een beetje op een destructief pad ineensquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
kijk nou uit, hier krijg je MODder van!![]()
kom is ff lekker bij me zitten ik mis je nu echt welquote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jeps ik is een shandy fan en drink nog ff met je mee!!!![]()
Jappie is kansloosquote:Op maandag 25 september 2006 23:36 schreef pullup het volgende:
De spanning is te snijden. Wie gaat het snelst zijn Bommie of toch Jappie. Komt dat zien, the final shootout.
iddquote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
deze is toch vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |