quote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[afbeelding]
nou hier dan had m eigenlijk eest leeg willen drinken
Ding-dong!quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[afbeelding]
Ik sta idd goed bekend als rattenmepper!quote:
emotieloze stinkduif dan!quote:
dan moeten we er eerst weer aan oortjes 1 vragen kreeg m maar moest meteen terugquote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef chas het volgende:
[..]
Ding-dong!
Ik kom em wel leeg maken voor je!
quote:
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 23:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
[afbeelding]
slaap lekker vriend Jappie, ik zal er zorg voor dragen dat er niet weer zo'n versabommie topic komt ok?quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Oortjes; ik ben er weer vandoor lieverdGeef maar een gilletje als je er klaar voor bent.
![]()
![]()
zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )quote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Oortjes; ik ben er weer vandoor lieverdGeef maar een gilletje als je er klaar voor bent.
![]()
![]()
Is die heks ook een beetje geil?quote:Op maandag 25 september 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sta idd goed bekend als rattenmepper!![]()
Ohwja, wc eend is geil, misschien een optie voor je?
ach daar valt over te praten tochquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zal ik zeker doen... ( denk dat ik net ben gedumpt!!!! )
1 momentje aubquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Die neukt nog een parkeermeter als ze een half uur zonder sex zit, dus sla je slag pik!quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is die heks ook een beetje geil?
overloper!quote:
nou hier danquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja wat moet ik met een volle....zuip um ff leeg!!!!
Ga je mee vespabrommers kiek'n?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |