Je moet niet zo streng zijn voor jezelf........ik neem het je toch ook niet kwalijk.quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van liegen!!!!
![]()
Yupzz.....alleen liggen die stuk voor stuk 3 meter onder de grond.quote:Op maandag 25 september 2006 22:50 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kijk Jappie, dr zijn ook oprechte mensen![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselen![]()
ze zitten beiden volgekwijld in je muilquote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...BEUGEL...is iets anders dan KUNSTGEBIT
![]()
Nee Karin houdt niet van liegenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van liegen!!!!
![]()
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkelquote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselen![]()
quote:
ze schijnt een hele geile bochel te hebben!quote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkel![]()
![]()
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.quote:Op maandag 25 september 2006 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze schijnt een hele geile bochel te hebben!![]()
![]()
ja hoorquote:Op maandag 25 september 2006 22:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Puntoortjes....beugelbekkie......contactlenzen....is er eik nog wel wat aantrekkelijks over aan dat mokkel![]()
![]()
Kribbet heeft een doblo, maar die is uitermate geschikt voor zulke mokkeltjesquote:Op maandag 25 september 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...das handig....kan Kribbet er ook af en toe mee nemen in die Multipla van um.![]()
...ja ikkeweet!!...ooooooquote:
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!quote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
Godskolere ik geef 1x een kusje en heb 10 aasgieren in mijn nek
Controle van de sociale dienst ? Zijn ze soms bang dat je hokt ?quote:Op maandag 25 september 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
Godskolere ik geef 1x een kusje en heb 10 aasgieren in mijn nek
quote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!)
In die data-base sta jij alleen!!quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik dit soort info van haar wil hebben ga ik wel op de site van de vereniging van reinigingsdiensten kijken, staat meer dan genoeg info over ongedierte![]()
Je bent in de war denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ook geen gevoelens veinzen, ongevoelige emotieloze hond!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |