klein!!!...ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op maandag 25 september 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
Hoe groot kan dat internet nou helemaal zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Hebt ie jullie SC ook al afgepakt ?![]()
Als ik dit soort info van haar wil hebben ga ik wel op de site van de vereniging van reinigingsdiensten kijken, staat meer dan genoeg info over ongediertequote:
Jahquote:Op maandag 25 september 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Hebt ie jullie SC ook al afgepakt ?![]()
Dan zien we oortjes nooit meer terugquote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt er toch toevoegen aan msn...jij staat er toch al om bekend dat je te pas en te onpas vrouwen lastig valt op msn.![]()
Lieverd...ik heb het toch allemaal voor jou gedaan?quote:
Slijmbalquote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieverd...ik heb het toch allemaal voor jou gedaan?
hahahahha....moet ik bang worden???????quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zien we oortjes nooit meer terug![]()
Zolang ze eerst maar een paar sappige leugens verspreidt eer ze gaat vind ik het best.quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zien we oortjes nooit meer terug![]()
Ik zou je nooooooit kwijt willenquote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hahahahha....moet ik bang worden???????![]()
( of wil je me gewoon niet kwijt )
quote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zolang ze eerst maar een paar sappige leugens verspreidt eer ze gaat vind ik het best.![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je nooooooit kwijt willen![]()
kijk Jappie, dr zijn ook oprechte mensenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hou niet zo van liegen!!!!
![]()
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!quote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef Inodder het volgende:
oortjes heb je nog n beugeltje voor me lief begin weer dorst te krijgen![]()
iets wat je niet heb ken je ook niet kwijtrakenquote:Op maandag 25 september 2006 22:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou je nooooooit kwijt willen![]()
dit vind ik nou net zo goor als kunstgebitten uitwisselenquote:Op maandag 25 september 2006 22:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier schat beugeltje voor jou ( als ik um maar wel terug krijg!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |