Teaching Mrs. TingleDeze er maar weer eens ingeduwd. Ik had hem al eerder gezien en ik vond hem toen helemaal niet slecht ofzo. Katie Holmes is natuurlijk gewoon lekker en ik was een aantal jaren terug nog best wel Dawson's Creek fan dus als je dan Kevin Williamson aan de regie zet moet de film wel aardig zijn. Ik zie nu wel dat de film qua genialiteit wel meevalt. Eigenlijk speelt Katie Holmes gewoon Joey. Desalnietemin kon de film mij nog steeds wel boeien. Het verhaal is wel grappig en het temp is wel ok. Een 6,5.
#66 Sin CityDeze voor de duizendste keer gekeken. Nog steeds vind ik de film geniaal. Alles is gaaf, ziet er gaaf uit. Iedereen is cool. Vooral het stuk mat Marv is super
![]()
. Dit is mijn eerst dvd die ik gewoon legaal heb gekocht en hij is het meer dan waard. Een 10.
Red EyeEn toen had ik deze film gedownload zonder er ook maar iets vanaf te weten. Het was Wes Craven en die maakt zo nu en dan wel eens leuke horror. Al snel was duidelijk dat dit niet onder de noemer horror valt. De film is zeker wel spannend te noemen. Tot aan het einde, daar gaat opeens alles los en dan moet Wes Craven nog ff laten weten dat hij regisseert. Dus wat hebben we, een man die eng praat die met een mes door het huis achter een meisje rent, alleen het meisje is wat intelligenter en vecht ook terug. Scream anyone? Dit was een minpunt in een voor de rest aardige film. Een 6.
SlitherVeel goede verhalen over gehoord dus nu was ik aan de beurt om de film te zien. De film laat een leuk dorpje zien met allemaal inwoners die zichzelf echt de yanks voelen. Dan gebeuren er een aantal vette dingen waardoor alles maar maffer en cooler wordt.
De film is eigenlijk weinig origineel. In de jaren 70 maakten ze volgens mij best wel veel films die deze opbouw volgen. Tegenwoordig moeten horrorfilm alleen anders wezen ofzo waardoor ik echt vindt dat het genre wat vervuild raakt en niet meer eng. Deze film is gewoon lekker ouderwetse gore wat eigenlijk ook niet echt eng is maar gewoon lekker ranzig. De karakters zijn lekker maf en droog waardoor ik vaak genoeg dubbel heb gelegen. Er zitten heel veel dingen in die ik echt te mooi voor woorden vond waar ik nu maar niet over uitwijt maar ik vond hem heel vet. Een 8.
Test je filmkennis! Speel mee met
FOK! Movie Trivia en win
prijzen!