quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef laurenzo85 het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11EMETROPOLIS
GRHELOSLIVE
LJAWSKTDRAR
AOCSILWBGNE
DKOLEZTOJJK
IKEOTRFYLOC
AANNIEHALLN
TLEWDSNEEUS
ORIBEIRRACT
REMEOYKXPDG
UITPNSRZOFM
Hierin zitten 10 films verstopt.. Het minimum aantal letters voor een film is 4 letters. Ik wil er minstens 9 voor een punt
Die is het ook niet.. Ik ga nu weg, vertrouw erop dat het wel gevonden gaat worden. Het puntje volgt dan later welquote:
Juistquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:39 schreef Sokolsky het volgende:
Garden State!
Nee, ik doe niet aan lijstjes. Te veel werkquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:45 schreef Sokolsky het volgende:
Doet EM eigenlijk ook een top-zoveel voor Gorro's top-zoveel-topic?
Hmm, die had ik niet eens bewust erin gedaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Rent!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Hmm, die had ik niet eens bewust erin gedaan![]()
Ik had nog Leon en Clerks, maar kan dit ook niet foutrekenen natuurlijk!
YoshiBignose +1
seven samurai? oh nee die was zwart-witquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:27 schreef flyguy het volgende:
ja daarom wist ik het
Van welke film kan ik geen subtitels vinden?
[afbeelding]
de film is ook zwart-wit alleen de pic nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
seven samurai? oh nee die was zwart-wit![]()
![]()
nee komt wel in de buurtquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Seppuku?
ja dat weet ik maar het is hem toch niet... sok weet hem welquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Niet? dacht het toch echt. Hij is ook bekend als harakiri....
Het loopt soms wat door elkaar, maar als ik deze goed heb mag je wel een vraag stellen hoor. En ik denk dat Sanjuro wel goed is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
maar nu mag ik toch vraag stellen?
![]()
iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:12 schreef Sokolsky het volgende:
Sanjuro?
Dat weet ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef Sokolsky het volgende:
Seppuku is niet met Mifune EM...
Deze is ook super ( maar wel langzaam):quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, ik zie dat EM dezelfde site als ik gebruikBijna alles staat er, maar van het Poolse Mis (1981) kon ik laatst niets vinden. Stelletje luiwammesen, die Polen. Leek me zo'n leuke film, maar mijn Pools is wat roestig.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:54 schreef Sokolsky het volgende:
Doe nog eens een hintje...
Waarom zou je een film 'goed' noemen als je er niks aan vind? Je kunt toch niet objectief over een film oordelen (of over muziek of boeken of whatever). Nick of Time vind ik veel beter dan The Godfatherquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:54 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is er tegen The Godfather Yoshi? Het genre kan je niet liggen, maar je kunt het toch geen slechte film noemen.
Ten eerste is "goed" nog niet meteen hetzelfde als "niet slecht".quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Waarom zou je een film 'goed' noemen als je er niks aan vind? Je kunt toch niet objectief over een film oordelen (of over muziek of boeken of whatever). Nick of Time vind ik veel beter dan The Godfather
Yup, Barzini.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:54 schreef Sokolsky het volgende:
Of Barzini? Weet het niet meer zeker.
Wat is er tegen The Godfather Yoshi? Het genre kan je niet liggen, maar je kunt het toch geen slechte film noemen.
Je gebruikte een kots-smiley, daar trok ik mijn conclusies uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:53 schreef YoshiBignose het volgende:
ik kan ook niet herrineren dat ik heb gezegd dat het een slechte film is? ik hoorde zoveel verhalen erover en toen ik het zag vond ik het eigenlijk best saai.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:13 schreef laurenzo85 het volgende:
Is dat niet het tweede deel van Ivan Grozny?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:15 schreef laurenzo85 het volgende:
Zoals iedereen wel weet,
Will Ferrell doet zelf ook mee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
Maar je vroeg er zeven. Is die Colbert dan ook goed? Zo nee, dan zit je nu op 6.
Ja, nieuwste film van Ji-hyun Jun.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:54 schreef victorinox het volgende:
Zuid Koreaans?
Uit My sassy girlquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:58 schreef victorinox het volgende:
Die ken ik dan weer niet...
Ik zat al op je te wachtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Daisy
In het Frans?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef EricusMaximus het volgende:
Het briefje is geschreven door een Spaanse dame?
Ja, dat geeft dan toch wel te denken.quote:
Daar is die dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:48 schreef Sokolsky het volgende:
Cet obscur objet du desir
Idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:50 schreef Sokolsky het volgende:
Fernando Rey is wel een held.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:25 schreef RuneRose het volgende:
Boudu saved from drowing. Dat is die uit '32. Van Renoir.
Had je Rocco e i suoi fratelli minder obscuur gevonden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Le Trou trouwens te obscuur om op een community als Fok tot beste te worden verkozen, maar die discussie was bij Ningen no Joken ook al eens gevoerd.
Niet echt. Maar daar had ik (en waarschijnlijk ook de meeste andere aspirantsnobs) wel ooit al eens van gehoord. Van Le Trou en die hele Becker nog nooit. Net als Kobyashi en zijn oeuvre.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Had je Rocco e i suoi fratelli minder obscuur gevonden?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:38 schreef Ill-Skillz het volgende:
William Forsythe
Devil's Rejects
Deuce Bigalow
Blue Streak
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:11 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik weet het, maar ik wil het liever niet zeggen
Raise your voice
AtigA +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef AtigA het volgende:
she's the man
Lonewolf2003 + 1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Romper Stomper
Hmm, of toch niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Hey, dat huis ken ik! geloof ik
nee veel nieuwerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:49 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Hmm, of toch niet.
Het is niet dat huis uit North by Northwest, toch?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmm, toch ken ik het. Charlie's angels?
Ouïquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Le Samourai?
quote:Actors didn't use to be celebrities. A hundred years ago, they put the theaters next to the brothels. Actors were poor. Celebrities used to be kings and queens. Then the United States abolished monarchy, and now there's this coming together of show business and celebrity. I don't think it's healthy. I don't want to sound self-important, but all these celebrity shows and magazines - it comes from us, from Hollywood, from our country. We're the ones creating it. And I think it works in close step with a lot of other bad things that are happening in the world. It promotes greed, it promotes being selfish and it promotes this ladder, where you're a better person if you have more money. It's not at all about the work itself. Don't get me wrong. I love movies. But this myth of celebrity has nothing to do with movies.
Uw gok is...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Klinkt een beetje als iets dat George Clooney zou kunnen zeggen.
Uw gok is...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:14 schreef RuneRose het volgende:
Levitt past wel bij de omschrijven van 'kleinere' films en heeft in third rock from the sun gespeelt. Laat ik mijn geld daar eens op inzetten.
hell in the pacificquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:50 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe heet dat ding met Toshiro Mifune op een eiland?
Rap hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:30 schreef RuneRose het volgende:
1. Eraserhead
2. The Elephant Man
3. Lost Highway
4. Blue Velvet
5. Wild At Heart
6. Twin Peaks: Fire Walk with Me
7. The Straight Story
8. Mulholland Dr.
9. Dune
Uuh.
ik was atletiek kijken en de kinderen in bed leggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:59 schreef Sokolsky het volgende:
Normaal gesproken zou d_h deze vraag beantwoorden.
RuneRose +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:35 schreef RuneRose het volgende:
lock stock and two smoking barrels/ En dat is vinnie jones.
Een wolkenfilm? Hm... The Wayward Cloud?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:37 schreef RuneRose het volgende:
Wolke film?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:55 schreef wyccie het volgende:
Syriana?
quote:
owquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:23 schreef Sokolsky het volgende:
Doen waar we zin in hebben? Suggereert 'ie nu dat we weer een Male Bonding Week moeten houden?
Helemaal goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:33 schreef Ill-Skillz het volgende:
Shooting Dogs?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De nieuwe van Bergini over de oorlog in Irak? Ik weet de naam even niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |