quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
sgdk
Ik ben niet in een sociale bui vandaagquote:
quote:
Dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben niet in een sociale bui vandaag![]()
Check de OP!quote:
Dizzlequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Dizer werd, tot veler verbazing, een paar weken geleden mod op V&A. Tot misschien wel nog grotere verbazing deed hij het daar prima en is hij mede verantwoordelijk voor het uit het slop trekken van dat forum, op geheel kenmerkende wijze.
Maar Dizer zou Dizer niet zijn als hij niet op z'n eigen manier ook bleef posten en daarbij de grenzen van het toelaatbare opzocht en overschreed. Ook crew kan dit niet straffeloos doen.
Als je op zo'n manier post terwijl er van je verwacht wordt dat je zelf dat soort posts moet editten verlies je je geloofwaardigheid en kan je als crew niet meer functioneren; zijn positie werd onhoudbaar.
Wij vinden dit oprecht erg jammer, als mod op V&A was hij goed op z'n plek en wij willen hem daarom ook hartelijk bedanken voor de geleverde prestaties en de tijd die hij erin heeft gestoken.
quote:
Als het maar weer wordt rechtgezet. Ik doe niet voor niets al die moeite om een TT te bedenken!quote:
naziquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
Een of anderemod
heeft de TT van ShowChat #850: Dizer is zelf stom! :{ veranderd.
![]()
[edit:] Oh, hij is alwéér veranderd![]()
Het moet zijn:
ShowChat #850: Verzamelen op het Surinameplein?
En een note voor de daders natuurlijk![]()
En kwarktaart?quote:
KUT ZHENARquote:
Als je wist hoe lang ik al een note tracht te bemachtigen, is dit juist heel menslievend van mij!quote:
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik: waaróm wil je altijd de discussie aangaan? Neem het huidige geval: Dizer baalt van zijn migraine en reageert zich hier af. Waarom daar dan op in gaan? Je kunt hem ook proberen op te vrolijken, maar zo ben je dan weer niet. Van een beetje uitlokken ben je namelijk heel niet vies.
[..]
Tjah, lief hoor, maar verder inhoudsloos natuurlijk. Beantwoord mijn eerdere vraag maar, aub.![]()
Dudequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Weetje... waarom gaan al jullie newbies niet gewoon weg? Gewoon lekker alleen met:
MissBliss
Airelle
Babette21
en de rest kan lekker optieven
Bupaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!En ze te laten zien hoe het nou daadwerkelijk zit! Het is niet voor het eerst dat ik een discussie met iemand aanga en dat die naderhand doorheeft dat ik gelijk had. Hij blij, ik blij.
En over dit geval: Dizer moet niet zo miepen.Ook al heeft 'ie migraine.
Afreageren doe je maar op een andere manier.
En sowieso niet tegen mij!
![]()
Kijk Bupatih: deze post negeer ik verder gewoon, omdat ik weet dat Dizzle er morgen toch wel weer spijt van heeft en het bovendien een belediging aan het verkeerde adres is. Zó makkelijk is dat nou!quote:
quote:
tofquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:08 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook stom.
Hij is in die post dan ook niet serieus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kijk Bupatih: deze post negeer ik verder gewoon, omdat ik weet dat Dizzle er morgen toch wel weer spijt van heeft en het bovendien een belediging aan het verkeerde adres is. Zó makkelijk is dat nou! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
Wie is Re nu weer? Ik snap het ook niet helemaal meer hoor met al die newbies.
Tja, je moet het zelf weten. Je kunt mensen ook de ogen openen door gewoon niet op ze in te gaan. Want bij sommige mensen werkt dat helemaal niet. Kortom: ik zou er anders mee omgaan. Maar dat is zo tof: dat mensen verschillend zijn!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mijn stem gehoord moet worden! Want ik heb zinnige dingen te vertellen. En al weet ik van mezelf al dat ik gelijk heb, dan is er niks mis mee om andermans ogen te openen!En ze te laten zien hoe het nou daadwerkelijk zit! Het is niet voor het eerst dat ik een discussie met iemand aanga en dat die naderhand doorheeft dat ik gelijk had. Hij blij, ik blij.
En over dit geval: Dizer moet niet zo miepen.Ook al heeft 'ie migraine.
Afreageren doe je maar op een andere manier.
En sowieso niet tegen mij!
![]()
Dramaqu....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is in die post dan ook niet serieus.Dat soort posts negeer ik regelmatig.
EN SOWIESO!
Je wilt niet weten hoeveel reacties ik hier negeer. Pfff, er wordt zoveel op mij gereageerd, dat ik geen zin heb om op álle posts te gaan reageren. En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
108041quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
Als het bij die mensen niet werkt, zijn ze stom. Punt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten. Je kunt mensen ook de ogen openen door gewoon niet op ze in te gaan. Want bij sommige mensen werkt dat helemaal niet. Kortom: ik zou er anders mee omgaan. Maar dat is zo tof: dat mensen verschillend zijn!![]()
Ja, ik dien ook niet genegeerd te wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
de loverboy van MB.... geloof ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Airelle het volgende:
quote:
Bron: Bupa-handboekquote:-posts dienen niet serieus genomen te worden, behalve als het er expliciet bij staat vermeld.
Die 'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik dien ook niet genegeerd te worden.
En als je dan zonodig met Dizer wil bekvechten, doe dat dan eens zonder die irritante kut-smilies als '' en '
'
.
ja... wie ben jij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
In dit extreem onskentonsclubbie wel.
Maar welkom enzo.
Ah, de tiende keer al! Een mijlpaal, mên!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
WEET JE... IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET IEDEREEEEEEN HIER!!! IEDEREEEN! STELLETJE ARROGANTE IDIOTEN![]()
:R R:r
R:R
Ik ben pleite
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
WEET JE... IK HEB HET HELEMAAL GEHAD MET IEDEREEEEEEN HIER!!! IEDEREEEN! STELLETJE ARROGANTE IDIOTEN![]()
:R R:r
R:R
Ik ben pleite
Dus je negeert wel heel vaak posts?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij is in die post dan ook niet serieus.Dat soort posts negeer ik regelmatig.
EN SOWIESO!
Je wilt niet weten hoeveel reacties ik hier negeer. Pfff, er wordt zoveel op mij gereageerd, dat ik geen zin heb om op álle posts te gaan reageren. En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
Van dat statement blijft dus ook weinig overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel dingen die ik niet de moeite waard vind. Ik wil dan ook bijna altijd de discussie aangaan.
En dat ik hier op dit alles reageer, geeft aan dat ik jullie allemaal de moeite waard vind.![]()
Toyboyquote:
Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Komt op hetzelfde neerquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jep.Je hebt helemaal gelijk!
Veel plezier met je film straks.
Je reinste provocatiequote:
Nou, ik ken leukere spelletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Is dit weer zo'n spelletje waar we straks weer horen hoe hilarisch het was dat we erin trapten?
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
Dat is nog irritanter dan dat paperclip van Word
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
Of je scheldt me als een Turk verrot op MSN en je gaat daarna snel offline / blokkeert me...
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je negeert wel heel vaak posts?
[..]
Van dat statement blijft dus ook weinig over![]()
Wat ik me dan afvraag: waarom reageer je wel altijd op posts met een negatieve boodschap aan jouw adres, maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten? Op mij komt dat over alsof je het liefst de confrontatie opzoekt. Geen probleem verder, maar dan hoef je daar toch niet omheen te draaien?
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.quote:En dat ik hier op dit alles reageer, geeft aan dat ik jullie allemaal de moeite waard vind.![]()
![]()
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben de tennisbabe hier, geloof ik.
En zussie van de toffe babette21.
Die haat ik ook!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Na je zoveeeeeeelste spellingscontrole opmerking wel ja!Je bent nog irritanter dan dat paperclip van Word
dan zal ik maar 's gaan kijken hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
Je hebt mail.
Que?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dizer dat via MSN deed opdat je dat daarna hier kon gaan posten.
Maar goed... dat mag weer op de stapel "Bupa is een internet confrontatie junkie" bewijsstapel![]()
Quequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
maar niet op het gezeik van Sven en zijn (lang niet zo toffe) kornuiten?
He, kijk uit he!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
En ik heb altijd ruzie met MB.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Re het volgende:
[..]
hoi, lijkt me nooit tof als familie mee kan lezen
Het sloeg dus op die laatste regel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Discussie aangaan is wat anders dan reageren op simpele, niet-grappige, onoriginele kutposts.
Blijven opletten, Zhennie.
En als het 'statement' alleen op dit stukje sloeg:
[..]
Tsja...die moest je ook niet ál te serieus nemen, aangezien ik niet daadwerkelijk op alles reageer.
Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.quote:Omdat ik ervan 'houd' om verkeerde dingen recht te zetten. Men moet uiteindelijk geen verkeerd beeld van mij (of anderen) gaan krijgen.Mijn imago, wat doen jullie?
Als er iets onjuists over mij wordt verteld, mag ik dat toch wel even rechtzetten?
En ja, dan zal je nu vast gaan roepen dat ik me er niks van moet aantrekken, maar dat doe ik wel! Het gaat over mij! Ha! Puh! En er mag niet verkeerd over mij gedacht worden!
Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!quote:En nee, zoveel houd ik er nou ook weer niet van om de confrontatie op te zoeken. Anders zou ik me wel dagelijks mengen in het politieke geleuter van Airelle en BVO.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
Jij ook, slet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
En stiekem ben je bang van mequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Je geeft me dus gelijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het sloeg dus op die laatste regel.Maar ik hoopte daarmee je hele post te ontkrachten. Dat is mislukt
![]()
![]()
Je geeft me dus gelijk?quote:Dat vind ik een goede reden om de discussie toch aan te gaan.![]()
Jep.quote:Maar je houdt er wel een beetje van! Toch? Toch?!![]()
Ik ben wel een confrontatie junkie trouwens.Maar dat wist je wel
![]()
Ik bedoel dat je graag confrontaties "uitvecht" op Fok! Met woorden natuurlijk. I can't blame you: je bent er goed in en mensen doen nu eenmaal graag waar ze goed in zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Hij weet net als ik dat ik geposte dingen op MSN niet hier ga neerkwakken / ga vertellen. Maar hij mag wél weten dat dat soort opmerkingen/handelingen nergens opslaan!
En ik snap 'Bupa is een internet confrontatie junkie' niet?
jah tof !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:32 schreef Airelle het volgende:
Maarrr stiekum vind ik d'r wel tof.
Ah, ja praten helpt meestalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar daar durf ik best openlijk over te praten hoor...
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
Je geeft me dus gelijk?![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Oh, nu snap ik die 'Bupa is een internet-confrontatie-junkie'-opmerking ook meteen!Ach ja...ik ben niet vies van een beetje aandacht!
Oh, iemand heeft een mailtje gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
zeg, ik begin 't een beetje zat te worden hier....
Buup, sorry dat ik 't zeg, maar een beetje zelfreflectie kan geen kwaad: je bent niet áltijd grappig en 't vrij logisch dat je daar op aangesproken wordt. Take it as a man en loop niet zo te zuigen [nee niet dát], want je weet dat je Diz daarmee op de kast krijgt
en nou kappen allemaal, want ik wil een film afkijken
Al in geen eeuwen meerquote:
hij komt echt niet meer...quote:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Requote:
Gooi het in de groep!quote:
Wtf?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
Lees de discussie dan nog eens terug en haal z'n borsthaar eens uit je ogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....
Omdat beuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef Airelle het volgende:
Waarom is Diz eik boos?
Oh god.. nu gaan we opeens scheldenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.quote:
Grolsch eh?quote:
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.
Ik ben je echt meer dan zat
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grolsch eh?
Twee minuten van mij vandaan, hm?
* Overweegt een agressieve stalk-en-drinktechniek
Het zou ook fijn zijn als je dat ook daadwerkelijk deedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
Yes, in de openheid beetje zitten bekvechtend. Kan niet hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Natúúrlijk komt 'ie wel weer. Hoe vaak heeft Dizer dit nu al gedaan? That's why we love him!!!![]()
Maar om nu spijtbetuigingen etc. online te gooien... waarom? Dizer loopt iedereen te beledigen en dat moet ons spijten? Please... Dizer is een toffe gast met af en toe een kort lontje. Daar heb ik geen probleem mee; als 'ie hier morgen weer is vind ik het alleen maar mooi.
quote:
ik ben hem ook strontbeu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
DAN GEEN BIER VOOR JOU, LUIE AAPquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben te gaar om he-le-maal de trap af te lopen enzo![]()
Ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...
ach laat maar, eeuwige gezeik altijd
Ik heb deze week toch al genoeg gehadquote:
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het prachtigGeeft iedereen wat meer diepgang enzo.
![]()
bier kan je nooit genoeg van hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb deze week toch al genoeg gehad![]()
!
Het is dus of Bupa of ik ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.
Ben je al door je proeftijd heen?quote:
Ik geloof ook wel dat je het meent! En ja, Bupatih kan mega irritant zijn. Maar hij bedoelt het allemaal goed, net als jij, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer meen ik het echt. Hij was ook goed bezig op msn over mijn modschap en newbie enzo. Ik vind het echt niet meer leuk.
Oh, van het gezeik of van Zhenar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
Maak je even een MED-je voor 'm danquote:
ik kan niet tegen ruzie....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het prachtigGeeft iedereen wat meer diepgang enzo.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben te gaar om he-le-maal de trap af te lopen enzo![]()
Van het gezeik, Zhenar moet me er juist van afhelpenquote:
Beiden, logischerwijze.quote:
Het schijnt ook dat als mensen zich 'druk' maken om iets de smegma-productie van een man op hol slaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van het gezeik, Zhenar moet me er juist van afhelpen!
Stoort zich ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
Conclusie: Dizer moet zich niet zo druk maken en nou eindelijk eens die hoerige DVD van 'm gaan bekijken. Bupatih moet wat minder zichzelf God voelen ook al is het allemaal maar een gebbetje, sommige mensen storen zich er aan. En babette moet niet doen alsof Dizer altijd gelijk heeft.. (herinnert zich de niksan-affaire
En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik
.
Oké.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou ook fijn zijn als je dat ook daadwerkelijk deed
Confrontaties ga je dus altijd uit de weg? Naar zeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan niet tegen ruzie....
ik ben een clichegeval "kind van gescheiden ouders"
Opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
Het oogt erg gezellig hier jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nieuw soap, ter compensatie van de zomerstop.
Doe je ook mee?
Ja wat? Moeten we gaan stemmen ofzo?quote:
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of hoop je dat Bupatih nu de handdoek in de ring gooit?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En babette moet niet doen alsof Dizer altijd gelijk heeft..
oeh dat was wel erg leukquote:(herinnert zich de niksan-affaire![]()
quote:En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Zwart?? Neeeee, dit is een geintje he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Dat is ook wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat als mensen zich 'druk' maken om iets de smegma-productie van een man op hol slaat!
Dat is nou het voordeel van een admin in je MSN hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Zeg, je hoeft niet meteen op zwart, Bupatih.
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Hallo mensen! Relativeren misschien?
Hoe druk kan je je nou maken, het is maar internet hoor!
Morgen post iedereen gewoon weer in ShowChat
Precies. En meer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
nee ik heb altijd het gevoel dat ik moet bemiddelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Airelle het volgende:
Confrontaties ga je dus altijd uit de weg? Naar zeg...
Ben jij de pot of de ketel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
Ja daaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loon
Jij valt zelfs mee jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasMaar sommige mensen hier kunnen er ook wat van zeg.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
quote:
OMFG, dit is echt zó nepquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehadquote:
Deze rel is echt te bizar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Airelle het volgende:
Dag Bupa, grappig dat je je zo laat kennen...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehad.
Maar je bent er nog steeds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!
quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze rel is echt te bizar!![]()
Ik geloof eigenlijk niet meer dat het echt ismaar dan is het wel een briljante grap!!!!
En zo niet, dan vindt ik het maar matig van Dizzle en Bupa![]()
Ja, erg geloofwaardig ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoek bupa net ff op om hem een schop na te geven
![]()
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.quote:
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaat een gedoe, mensen, het is maar internet, FOK! is niet je leven, doe rustig aan, ik zo van je hart wat doe je.![]()
Jij mag er ook best zijn hoorquote:
Ik geloof steeds meer dat het echt is!quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Jij mag er ook best zijn hoorLaten we het goede voorbeeld geven en aardig tegen elkaar doen
![]()
![]()
![]()
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.
[..]
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!Het is immers mijn leven niet.
Ja!quote:
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerkingquote:
Ben jij boeiend atm?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerking.
Ja, waarom zou ik dat niet zijnquote:
Alles op het gemakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Een nieuwe deelnemer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Ah, bijna gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik ben immers bijna jarig
(nog 2 uur
![]()
![]()
) en in een goede stemming.
![]()
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
![]()
Ik geef Bupa graag de aandacht waar hij een harde plasser van krijgt!quote:
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.
Misschien dat ik daarom, na een tijdje, verder ga met een onbekende kloon. Eentje die niet op mij lijkt en waarvan je niet weet dát het een kloon is.
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, bijna gefeliciteerd dan!
Ik zit aan de wijn
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijl
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenJij hebt wel een wijnverslaving he?
Niet dat dat erg is, wijn is goed
![]()
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ga jou nou wel weg of niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hmm, dan moet ik daar moeite voor gaan doen. En géén PI's gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?quote:
Je en dan kom je terug als een van je kloonsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?
Maar ik ga heus wel, hoor! Mag ik even mijn dag afmaken!
Ik wou pas naar Shok! maar het was offlinequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
is 't nou nog niet afgelopen hier
misschien moeten de níet-ruziemakers gezellig mee naar shok! ofzo??
is zeker 'n zachte dood gestorvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.
Blijf eens ontopic!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een subtiele change of subject.
Nee hoor. Want we hebben het nu over MIJ.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!![]()
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar is de rel?
Too easy.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Ik wil niet rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk, hè, natrappen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg waar bemoei je je lekker mee? Tief anders ook lekker op.
Ga dan weggggggg als je het hebt aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, hè, natrappen?
Nou, ik ben nog niet weg, dus je moet nog even wachten met je pyjama-party!
De wijn moet zijn werk nog doen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil niet rustenBen ineens klaarwakker
In hoeverre? Liever helemaal niet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
komt er nou straks ook nog goedmaaksex tussen Buup en Diz?
en in hoeverre moeten wij daar getuigen van zijn??![]()
aankondigtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga dan weggggggg als je het aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
Neuh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Alcoholquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Hey, nog een dramaqueenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
D'r stond al 'hebt'. Maargoed je bent een editslet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
aankondigt
Zo! Daar hoef je je ook niet meer aan te ergeren vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
Oe, het wordt met de minuut geloofwaardigerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
atb zit in 't complotquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien zitten we in het verkeerde subforum. Ik stel voor dat alle vrouwen en stoere mannen overhuizen naar een ander subforumquote:
Daarom is het zo leukquote:
Wij hebben bier en wijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Nog bedankt voor je fanmailquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Even ramptoerist komt spelen
Buup, ik vind het wel jammer dat het zo moest gaan. Maar het ga je goed.
Hey, ik pak even de wide-anglelens erbij!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Te nepquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
hij heeft geen rechten meer, en ik zie 'm hier zitten, dus dan nog maar even hier, ik was nl. nog niet helemaal uitgepraatr.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, nu geloof ik het echt niet meer
quote:
Er is hier ook al een topic in ONZ overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, nu geloof ik het echt niet meer
Oh jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij heeft geen rechten meer, en ik zie 'm hier zitten, dus dan nog maar even hier, ik was nl. nog niet helemaal uitgepraatr.
ik pak nog even een amaretto cola.
Ja, maar nou moet je me niet elke dag liefdesbrieven gaan sturen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat je het een leuk boekje vindt!
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Jullie hadden al issues? En nu hij zwart is durf je ze er eindelijk uit te gooien?
Ja ik hoopte het tot een half uur geleden ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Te nep. Wanneer gaan ze ons vertellen dat het een grapje was, 12 uur?
Tsja, ik ben er ook geen fan van om zó afscheid te nemen als mod!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Beloofdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar nou moet je me niet elke dag liefdesbrieven gaan sturen he?
Nu geloof ik het nog minderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?
Dus dan doe je het maar hier? Mods die problemen hebben met elkaar gaan kennelijk op zwart, dus ik zou maar uitkijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Jullie hadden al issues? En nu hij zwart is durf je ze er eindelijk uit te gooien?
Met Buup wel hoor! Die is dol op dit soort flauwe grappen. Het zal niet de eerste keer zijn dat hij doet alsof hij serieus weg wil gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoopte het tot een half uur geleden ook.
Maar helaas is FOK! niet altijd lachen, gieren, brullen.
ben je jarig????????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef rena het volgende:Jullie hebben deze rel georganiseerd als verjaardagscadeau voor mij he?
![]()
![]()
Jij zit madam's aanwezigheid ook verdacht enthousiast goed te pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!
Echt....een stel aasgieren is er niks bij!
Oeh, kan het dan toch...?quote:
Gewoon lezen is je vreemdquote:
Over 1,5 uurquote:
Ah...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!
Echt....een stel aasgieren is er niks bij!
Sven, doe eens lief johquote:
Maar je hebt het al een paar keer verteldquote:
Ik mag hópen dat die PI op het hele gebeuren eromheen slaat en niet op mij persoonlijk.quote:
Je moet even in FC kijken naar de discussie en de aanleidingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa op zwart wtf!
Ben ik even weg, mis ik dit weer.
Ja, en er is nog amper op gereageerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt het al een paar keer verteld.
Mja, dat bedacht ik me later ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag hópen dat die PI op het hele gebeuren eromheen slaat en niet op mij persoonlijk.
Okeequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en er is nog amper op gereageerd![]()
Ik eis dat hierna een verjaardagstopic geopend wordt voor mij
![]()
ik heb de halve dag ziek op bed gelegen, geldt dat als excuus??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Maar je hebt het al een paar keer verteld.
Hoi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Gezellig druk ineens in ShowChat, allemaal newbies![]()
Voel je je inmiddels beter?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de halve dag ziek op bed gelegen, geldt dat als excuus??
en Reen, dank je, ik wilde net hetzelfde zeggen
Q.quote:
Poep is vies.quote:
19 augustus nog naar B&S?quote:
FC??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet even in FC kijken naar de discussie en de aanleiding
O ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef MissBliss het volgende:
ForumCrew.
nou de hoofdpijn wil niet echt weg, maar da's ook gek gezien dat beeldscherm voor m'n neus...quote:
quote:Wij voelen elkaar zo goed aan altijd![]()
Mijn smegma is aan het broeien.quote:
Dan moet je eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |