quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of hoop je dat Bupatih nu de handdoek in de ring gooit?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En babette moet niet doen alsof Dizer altijd gelijk heeft..
oeh dat was wel erg leukquote:(herinnert zich de niksan-affaire![]()
quote:En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Zwart?? Neeeee, dit is een geintje he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Dat is ook wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat als mensen zich 'druk' maken om iets de smegma-productie van een man op hol slaat!
Dat is nou het voordeel van een admin in je MSN hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Zeg, je hoeft niet meteen op zwart, Bupatih.
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Hallo mensen! Relativeren misschien?
Hoe druk kan je je nou maken, het is maar internet hoor!
Morgen post iedereen gewoon weer in ShowChat
Precies. En meer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
nee ik heb altijd het gevoel dat ik moet bemiddelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Airelle het volgende:
Confrontaties ga je dus altijd uit de weg? Naar zeg...
Ben jij de pot of de ketel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
Ja daaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loon
Jij valt zelfs mee jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasMaar sommige mensen hier kunnen er ook wat van zeg.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
quote:
OMFG, dit is echt zó nepquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehadquote:
Deze rel is echt te bizar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Airelle het volgende:
Dag Bupa, grappig dat je je zo laat kennen...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehad.
Maar je bent er nog steeds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!
quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze rel is echt te bizar!![]()
Ik geloof eigenlijk niet meer dat het echt ismaar dan is het wel een briljante grap!!!!
En zo niet, dan vindt ik het maar matig van Dizzle en Bupa![]()
Ja, erg geloofwaardig ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoek bupa net ff op om hem een schop na te geven
![]()
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.quote:
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaat een gedoe, mensen, het is maar internet, FOK! is niet je leven, doe rustig aan, ik zo van je hart wat doe je.![]()
Jij mag er ook best zijn hoorquote:
Ik geloof steeds meer dat het echt is!quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Jij mag er ook best zijn hoorLaten we het goede voorbeeld geven en aardig tegen elkaar doen
![]()
![]()
![]()
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.
[..]
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!Het is immers mijn leven niet.
Ja!quote:
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerkingquote:
Ben jij boeiend atm?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerking.
Ja, waarom zou ik dat niet zijnquote:
Alles op het gemakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Een nieuwe deelnemer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Ah, bijna gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik ben immers bijna jarig
(nog 2 uur
![]()
![]()
) en in een goede stemming.
![]()
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
![]()
Ik geef Bupa graag de aandacht waar hij een harde plasser van krijgt!quote:
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.
Misschien dat ik daarom, na een tijdje, verder ga met een onbekende kloon. Eentje die niet op mij lijkt en waarvan je niet weet dát het een kloon is.
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, bijna gefeliciteerd dan!
Ik zit aan de wijn
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijl
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenJij hebt wel een wijnverslaving he?
Niet dat dat erg is, wijn is goed
![]()
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
Ga jou nou wel weg of niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hmm, dan moet ik daar moeite voor gaan doen. En géén PI's gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?quote:
Je en dan kom je terug als een van je kloonsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?
Maar ik ga heus wel, hoor! Mag ik even mijn dag afmaken!
Ik wou pas naar Shok! maar het was offlinequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
is 't nou nog niet afgelopen hier
misschien moeten de níet-ruziemakers gezellig mee naar shok! ofzo??
is zeker 'n zachte dood gestorvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.
Blijf eens ontopic!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een subtiele change of subject.
Nee hoor. Want we hebben het nu over MIJ.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!![]()
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar is de rel?
Too easy.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Ik wil niet rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |