Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehadquote:
Deze rel is echt te bizar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Airelle het volgende:
Dag Bupa, grappig dat je je zo laat kennen...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik het zeker, het is nep. Anders had je hem hier niet gehad.
Maar je bent er nog steeds.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeiend wat jullie over me denken. Ik kom hier toch niet meer!
quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze rel is echt te bizar!![]()
Ik geloof eigenlijk niet meer dat het echt ismaar dan is het wel een briljante grap!!!!
En zo niet, dan vindt ik het maar matig van Dizzle en Bupa![]()
Ja, erg geloofwaardig ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zoek bupa net ff op om hem een schop na te geven
![]()
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.quote:
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:06 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaat een gedoe, mensen, het is maar internet, FOK! is niet je leven, doe rustig aan, ik zo van je hart wat doe je.![]()
Jij mag er ook best zijn hoorquote:
Ik geloof steeds meer dat het echt is!quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Jij mag er ook best zijn hoorLaten we het goede voorbeeld geven en aardig tegen elkaar doen
![]()
![]()
![]()
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, kom je je hier nou ook al bemoeien met Dizer en mij? in FC kon je je bakkes ook al niet dicht houden.
[..]
Ja. En vandaar dat ik wegga van FOK!Het is immers mijn leven niet.
Ja!quote:
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerkingquote:
Ben jij boeiend atm?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ban gekregen voor zo'n opmerking.
Ja, waarom zou ik dat niet zijnquote:
Alles op het gemakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Een nieuwe deelnemer!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
En je kunt wel zwart zijn, maar zolang er geen MED-topic is, is dit gewoon een grote grappoging van je om weer eens de nodige aandacht te krijgen!![]()
![]()
Ah, bijna gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik ben immers bijna jarig
(nog 2 uur
![]()
![]()
) en in een goede stemming.
![]()
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet serieus zonder Fok! he. Waar moet je je anders meerderwaardig gaan voelen over anderen?
![]()
Ik geef Bupa graag de aandacht waar hij een harde plasser van krijgt!quote:
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, opzich heb je een punt. Op FOK! heb ik een groot en breed publiek voor mijn grappen en grollen en andere probeersels.
Misschien dat ik daarom, na een tijdje, verder ga met een onbekende kloon. Eentje die niet op mij lijkt en waarvan je niet weet dát het een kloon is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |