quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of hoop je dat Bupatih nu de handdoek in de ring gooit?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
En babette moet niet doen alsof Dizer altijd gelijk heeft..
oeh dat was wel erg leukquote:(herinnert zich de niksan-affaire![]()
quote:En Zhenar moet nou eindelijk eens hier komen want ik krijg ik dikke lul van dit gezeik.
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Zwart?? Neeeee, dit is een geintje he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je eens flink geband wordt, gast!
Oké, je hebt me nu waar je me hebben wilt, uit SC dus. Gefeliciteerd.
Sowieso had ik de laatste weken al bar weinig zin in FOK!, maar dit hele gedoe helpt er ook goed aan mee. Chapeau, Dizer!
Dat is ook wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat als mensen zich 'druk' maken om iets de smegma-productie van een man op hol slaat!
Dat is nou het voordeel van een admin in je MSN hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Zeg, je hoeft niet meteen op zwart, Bupatih.
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
Hallo mensen! Relativeren misschien?
Hoe druk kan je je nou maken, het is maar internet hoor!
Morgen post iedereen gewoon weer in ShowChat
Precies. En meer niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef MissBliss het volgende:
nee ik heb altijd het gevoel dat ik moet bemiddelenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Airelle het volgende:
Confrontaties ga je dus altijd uit de weg? Naar zeg...
Ben jij de pot of de ketel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan krijg ik opeens Svens, Eriks en DaMarts die aan mijn kop gaan zeiken en met quotes gaan strooien, omdat ik een post van ze over het hoofd zag!
Ja daaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies. En meer niet.
Vandaar: dag SC!
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar je mond dichthouden en niet van die onzinopmerkingen noemen achter de schermen. Je krijgt lekker je verdiende loon
Jij valt zelfs mee jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan dacht ik dat ik een dramaqueen wasMaar sommige mensen hier kunnen er ook wat van zeg.
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
Dizer, het is je gelukt![]()
.
Eindelijk is die kwal opgerot![]()
!
!
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
quote:
OMFG, dit is echt zó nepquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw opmerkingen op MSN sloegen ergens op.'t Klinkt misschien kinderachtig, maar het was toch jíj die begon, hoor.
Maar goed. Ik ben te ver gegaan, ja...en daarom ben ik nu op zwart. Ben je nu tevreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |