Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, bijna gefeliciteerd dan!
Ik zit aan de wijn
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijl
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenJij hebt wel een wijnverslaving he?
Niet dat dat erg is, wijn is goed
![]()
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
Ga jou nou wel weg of niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hmm, dan moet ik daar moeite voor gaan doen. En géén PI's gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?quote:
Je en dan kom je terug als een van je kloonsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?
Maar ik ga heus wel, hoor! Mag ik even mijn dag afmaken!
Ik wou pas naar Shok! maar het was offlinequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
is 't nou nog niet afgelopen hier
misschien moeten de níet-ruziemakers gezellig mee naar shok! ofzo??
is zeker 'n zachte dood gestorvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.
Blijf eens ontopic!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een subtiele change of subject.
Nee hoor. Want we hebben het nu over MIJ.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!![]()
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar is de rel?
Too easy.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Ik wil niet rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |