Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, bijna gefeliciteerd dan!
Ik zit aan de wijn
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij bent te herkenbaar op je schrijfstijl
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ga zo ook iets alcoholisch pakken om het te vierenJij hebt wel een wijnverslaving he?
Niet dat dat erg is, wijn is goed
![]()
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké.
Jij je zin.
Ik zal uit SC gaan.
Heb je dan je zin?
Ik denk het niet, aangezien iedereen dan boos op jou wordt, aangezien ik hier zo geliefd ben (ook al zullen veel mensen dat ontkennen)
We zullen zien of je hierna nog zo popuair bent, Mister FOK!
Ik zal weggaan als een levende legende en jij wordt hopelijk ondergescheten door de rest hier.
En voor de mensen die ik graag wil zo nu en dan wil spreken...ik heb jullie e-mailadres / op msn.
Ga jou nou wel weg of niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Hmm, dan moet ik daar moeite voor gaan doen. En géén PI's gaan gebruiken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het afscheid nemen valt je nogal zwaar he?
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?quote:
Je en dan kom je terug als een van je kloonsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ik geil op aandacht, dat weten jullie nou toch wel?
Maar ik ga heus wel, hoor! Mag ik even mijn dag afmaken!
Ik wou pas naar Shok! maar het was offlinequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
is 't nou nog niet afgelopen hier
misschien moeten de níet-ruziemakers gezellig mee naar shok! ofzo??
is zeker 'n zachte dood gestorvenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan alleen maar bijlages van maximaal 10 MB versturen.
Blijf eens ontopic!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik ben aflevering 6 van AMNT naar m'n gmail aan het loodsen, zodat ik die op m'n laptop zo kan kijken. Maar het wil niet echt.
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe een subtiele change of subject.
Nee hoor. Want we hebben het nu over MIJ.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet je je subtiliteit bijspijkeren!![]()
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Waar is de rel?
Too easy.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou pas naar Shok! maar het was offline
Ik wil niet rustenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leuk, hè, natrappen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg waar bemoei je je lekker mee? Tief anders ook lekker op.
Ga dan weggggggg als je het hebt aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, hè, natrappen?
Nou, ik ben nog niet weg, dus je moet nog even wachten met je pyjama-party!
De wijn moet zijn werk nog doen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil niet rustenBen ineens klaarwakker
In hoeverre? Liever helemaal niet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
komt er nou straks ook nog goedmaaksex tussen Buup en Diz?
en in hoeverre moeten wij daar getuigen van zijn??![]()
aankondigtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga dan weggggggg als je het aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
Neuh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Alcoholquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Hey, nog een dramaqueenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
D'r stond al 'hebt'. Maargoed je bent een editslet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
aankondigt
Zo! Daar hoef je je ook niet meer aan te ergeren vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
Oe, het wordt met de minuut geloofwaardigerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
atb zit in 't complotquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien zitten we in het verkeerde subforum. Ik stel voor dat alle vrouwen en stoere mannen overhuizen naar een ander subforumquote:
Daarom is het zo leukquote:
Wij hebben bier en wijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Nog bedankt voor je fanmailquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Even ramptoerist komt spelen
Buup, ik vind het wel jammer dat het zo moest gaan. Maar het ga je goed.
Hey, ik pak even de wide-anglelens erbij!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Te nepquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
hij heeft geen rechten meer, en ik zie 'm hier zitten, dus dan nog maar even hier, ik was nl. nog niet helemaal uitgepraatr.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, nu geloof ik het echt niet meer
quote:
Er is hier ook al een topic in ONZ overquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, nu geloof ik het echt niet meer
Oh jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij heeft geen rechten meer, en ik zie 'm hier zitten, dus dan nog maar even hier, ik was nl. nog niet helemaal uitgepraatr.
ik pak nog even een amaretto cola.
Ja, maar nou moet je me niet elke dag liefdesbrieven gaan sturen hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik hoop dat je het een leuk boekje vindt!
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Jullie hadden al issues? En nu hij zwart is durf je ze er eindelijk uit te gooien?
Ja ik hoopte het tot een half uur geleden ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Te nep. Wanneer gaan ze ons vertellen dat het een grapje was, 12 uur?
Tsja, ik ben er ook geen fan van om zó afscheid te nemen als mod!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Beloofdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar nou moet je me niet elke dag liefdesbrieven gaan sturen he?
Nu geloof ik het nog minderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?
Dus dan doe je het maar hier? Mods die problemen hebben met elkaar gaan kennelijk op zwart, dus ik zou maar uitkijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee hoor, achter de schermen al, maarja, daar kan buup nu niet meer komen, he buup?
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja
Jullie hadden al issues? En nu hij zwart is durf je ze er eindelijk uit te gooien?
Met Buup wel hoor! Die is dol op dit soort flauwe grappen. Het zal niet de eerste keer zijn dat hij doet alsof hij serieus weg wil gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik hoopte het tot een half uur geleden ook.
Maar helaas is FOK! niet altijd lachen, gieren, brullen.
ben je jarig????????quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:31 schreef rena het volgende:Jullie hebben deze rel georganiseerd als verjaardagscadeau voor mij he?
![]()
![]()
Jij zit madam's aanwezigheid ook verdacht enthousiast goed te pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!
Echt....een stel aasgieren is er niks bij!
Oeh, kan het dan toch...?quote:
Gewoon lezen is je vreemdquote:
Over 1,5 uurquote:
Ah...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja...'t was meer zo dat madam dacht dat zij ook even wat zinnigs kon toevoegen aan de discussie!
Echt....een stel aasgieren is er niks bij!
Sven, doe eens lief johquote:
Maar je hebt het al een paar keer verteldquote:
Ik mag hópen dat die PI op het hele gebeuren eromheen slaat en niet op mij persoonlijk.quote:
Je moet even in FC kijken naar de discussie en de aanleidingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:36 schreef Duiveltja het volgende:
Bupa op zwart wtf!
Ben ik even weg, mis ik dit weer.
Ja, en er is nog amper op gereageerdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt het al een paar keer verteld.
Mja, dat bedacht ik me later ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag hópen dat die PI op het hele gebeuren eromheen slaat en niet op mij persoonlijk.
Okeequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, en er is nog amper op gereageerd![]()
Ik eis dat hierna een verjaardagstopic geopend wordt voor mij
![]()
ik heb de halve dag ziek op bed gelegen, geldt dat als excuus??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Svensational het volgende:
Maar je hebt het al een paar keer verteld.
Hoi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
Gezellig druk ineens in ShowChat, allemaal newbies![]()
Voel je je inmiddels beter?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb de halve dag ziek op bed gelegen, geldt dat als excuus??
en Reen, dank je, ik wilde net hetzelfde zeggen
Q.quote:
Poep is vies.quote:
19 augustus nog naar B&S?quote:
FC??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moet even in FC kijken naar de discussie en de aanleiding
O ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef MissBliss het volgende:
ForumCrew.
nou de hoofdpijn wil niet echt weg, maar da's ook gek gezien dat beeldscherm voor m'n neus...quote:
quote:Wij voelen elkaar zo goed aan altijd![]()
Mijn smegma is aan het broeien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |