Leuk, hè, natrappen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. Bupa is bijna weg, dus eindelijk kunnen we zo weer rusten![]()
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg waar bemoei je je lekker mee? Tief anders ook lekker op.
Ga dan weggggggg als je het hebt aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk, hè, natrappen?
Nou, ik ben nog niet weg, dus je moet nog even wachten met je pyjama-party!
De wijn moet zijn werk nog doen dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil niet rustenBen ineens klaarwakker
In hoeverre? Liever helemaal niet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
komt er nou straks ook nog goedmaaksex tussen Buup en Diz?
en in hoeverre moeten wij daar getuigen van zijn??![]()
aankondigtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga dan weggggggg als je het aankondigd. Denk aan je geloofwaardigheid.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
Neuh.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Alcoholquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Hee, gewoon een ideetje: iemand zin in een meet binnenkort?Gezellig met z'n allen iets drinken ergens ofzo.
![]()
Hey, nog een dramaqueenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven zei op de Idolsmeet al dat ik hier niet gewenst ben, maar nu weet ik het zeker.. Ik zoek wel een andere slowchat op.
D'r stond al 'hebt'. Maargoed je bent een editslet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
aankondigt
Zo! Daar hoef je je ook niet meer aan te ergeren vanaf vandaag.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
Oe, het wordt met de minuut geloofwaardigerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
buup, ben je nou nog niet opgelazerd?
atb zit in 't complotquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien zitten we in het verkeerde subforum. Ik stel voor dat alle vrouwen en stoere mannen overhuizen naar een ander subforumquote:
Daarom is het zo leukquote:
Wij hebben bier en wijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Nog bedankt voor je fanmailquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Even ramptoerist komt spelen
Buup, ik vind het wel jammer dat het zo moest gaan. Maar het ga je goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |