Done.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
tuuk wel, dacht je dat RitaVerdonk
niet op zichzelf stemt?
Neen, maar je mag wel míjn stem kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:51 schreef Snakey het volgende:
Ik mag niet stemmen zeker?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef Biogarde het volgende:
F5 topic![]()
Al die modjes zitten nu met zwetende handjes achter hun pc'tje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelen we even achter de schermen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, maar je mag wel míjn stem kopen..
Als je nog wat verder duwt kun je zijn huigje kietelen met je wijsvinger.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:57 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, Stofje wint.
gelukkig lieg jequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb even remlofs post aangepast, zodat alle stemmen naar mij gaan!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je nog wat verder duwt kun je zijn huigje kietelen met je wijsvinger.![]()
quote:
Nerd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef most_wanted het volgende:
Ik ga vanavond even een stuk of 100 stemmen uitbrengen.
een goede reden om altijd eerst de urls te checken voor je stemt in een pollquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Ik had het zo kunnen doen!
En dan zou je er pas later achter komen.
Dan nog ben je een nerd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Misschien geef ik ze wel aan jou.
Hoiquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef Biogarde het volgende:
Een ONZ mod moet een immers klootzakkie zijn![]()
Waarom?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
't Is dat ik al op mezelf heb gestemd, maar anders zou ik wel op NJ stemmen, hoor!
Weet je nog wie de laatste populariteitsverkieizing in ONZ won?quote:
Oh rottige vergankelijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Weet je nog wie de laatste populariteitsverkieizing in ONZ won?
Echt woar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef NJ het volgende:
Tessje. Wees er blij mee Stofje, je bent even populair als Tessje.
Alsof je dat niet wist, vuige linkspammer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom?Ik ben toch ook leuk
.
edit: Ah, ik sta dik bovenaan.![]()
Gozer, dat duurde ffquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik snap 'm nu pas. Toen het kwartje viel, proestte ik..
quote:
Redeneerde je vroeger met gymnastiek ook zo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
Ben tenminste niet laatste.
Ja. Maar toen won ik altijd van mensen als jij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Redeneerde je vroeger met gymnastiek ook zo?
Gast, ik schopte je dwars doormidden. Ik heette niet voor niets "de Stofzuiger van het Middenveld".quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja. Maar toen won ik altijd van mensen als jij.
Hà!
Omdat jij in de jongenskleedkamer zat te zuigen na de wedstrijd, ja!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gast, ik schopte je dwars doormidden. Ik heette niet voor niets "de Stofzuiger van het Middenveld".
Nou, dat is wel een hele simpele grap die je daar maakt, Bupiboy. Nee, zo ging het niet. Ik werd zelden tot nooit als eerste uitgekozen, maar mijn team won altijd en ik schopte mijn tegenstander altijd zo hard voor de schenen/ kneep mijn tegenstandster altijd zo hard in de tieten, dat we altijd een man meer hadden. Tja, ik was de Beul van Breda, de Stofzuiger van het Middenveld, de Gemenerik van de Gymzaal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jij in de jongenskleedkamer zat te zuigen na de wedstrijd, ja!
En nu de Faggot van Fok?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, ik was de Beul van Breda, de Stofzuiger van het Middenveld, de Gemenerik van de Gymzaal.
En al die kneuzen die denken dat het 'leuk' is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zeur niet snel maar dit is echt vervelend al die tegenwoordig topics in de AT
Welkom in ONZ en bij de kneusjes die schoolvakantie hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
En al die kneuzen die denken dat het 'leuk' is.![]()
![]()
![]()
Ik heb er ook in 1 gereageerd maar wel negatief.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:37 schreef Jos_Tieband het volgende:
Ok, dit is serieus niet grappig..
Ik heb er spijt van dat ik in 1 van die topics gereageerd heb
hoi guitarist!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:37 schreef Jos_Tieband het volgende:
Das ook de enige keus, er zijn geen modjes online lijkt hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:40 schreef petre86 het volgende:
lekker laten waaien en morgen flink opruimen![]()
trusten enzo
Er is toch wel iemand wakker die er iets aan kan doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
Welkom in ONZ en bij de kneusjes die schoolvakantie hebben![]()
'wat'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:41 schreef Jos_Tieband het volgende:
ONZ modje wat als eerste wakker is, succes
Niet bij mijn wetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Er is toch wel iemand wakker die er iets aan kan doen?
't zijn net mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet bij mijn weten
Modjes blijken dus ook te slapen.
Wel he?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
't zijn net mensen
denk je nou echt dat 1 modje hier iets tegen kan doen?
Momenteel niemand lijkt mequote:
Doeg danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had allang trusten gezegd
dat nachtbagger werkt aanstekelijk.. weg hier!
Aanstellerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:37 schreef Jos_Tieband het volgende:
Jogy en NJ waren er ook vroeg bij. Die hebben het meeste opgeruimd geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef remlof het volgende:
Als ik kon zou ik nog een keer Snakey stemmen, dat arme modje heeft aardig wat bagger op te ruimen gehad vanochtend...
[gaysong]quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
M'n voorsprong slinkt, trouwens.
Jogy was de lul met al die topics van Jimbo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jogy en NJ waren er ook vroeg bij. Die hebben het meeste opgeruimd geloof ik.![]()
Er staan nergens slotjes, zag alleen dat jij die tubgirls had opgeruimd in alle vroegte, vandaar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jogy en NJ waren er ook vroeg bij. Die hebben het meeste opgeruimd geloof ik.![]()
Dan ben ik op het juiste moment onder de douche gesprongen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Jogy was de lul met al die topics van Jimbo..
En die hebben Snakey en ik weer tegelijk opgeruimd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Er staan nergens slotjes, zag alleen dat jij die tubgirls had opgeruimd in alle vroegte, vandaar!
Dat was verwarrend. Ik wilde net een note tikken, toen ik terug in dat topic kwam was die tubgirl weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:54 schreef NJ het volgende:
[..]
En die hebben Snakey en ik weer tegelijk opgeruimd..
Ow ik kwam alleen edits van Snakey tegen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:54 schreef NJ het volgende:
[..]
En die hebben Snakey en ik weer tegelijk opgeruimd..
Muisvinger RSI?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik vermoed dat ik er 35 a 40 heb gesloten vanochtend, arme ikkie.
Dat was dan nogmaar de helftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik vermoed dat ik er 35 a 40 heb gesloten vanochtend, arme ikkie.
Dan ben ik tenminste weer eens note-loos.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef Floyty het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste weer eens note-loos.![]()
Pure discriminatiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef jogy het volgende:
Sorrie maar hier doen we dan weer niet aan. Jullie hebben toch niets boeiends te vermelden.
Nee hoor, ik check alle topics hier op lurkbaarheid zonder aanzien des persoon.quote:
kun je ff je post in dat andere topic wijzigen... Was foutje, heb liever niet dat iedereen dat ziet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |