Wtf?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij komt echt niet meer...
kijk, voor mij persoonlijk is dat niet zo erg, want per mail heb ik 'm lekker voor mezelf
voor SC zou 't toch wel erg jammer zijn....
dus Buup, schiet op en plaats een lieflijke en oprechte spijtbetuiging![]()
Lees de discussie dan nog eens terug en haal z'n borsthaar eens uit je ogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van eigen inzicht & aandeel heb je kennelijk nog niet gehoord... flauw hoor....
Omdat beuk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:46 schreef Airelle het volgende:
Waarom is Diz eik boos?
Oh god.. nu gaan we opeens scheldenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij mag mijn behaaglijke derrière kussen.
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.quote:
Grolsch eh?quote:
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op. Je woordkeuze is niet bepaald netjes. Zo hoor je niet te gedragen als mod.
Ik ben je echt meer dan zat
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Grolsch eh?
Twee minuten van mij vandaan, hm?
* Overweegt een agressieve stalk-en-drinktechniek
Het zou ook fijn zijn als je dat ook daadwerkelijk deedquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
Yes, in de openheid beetje zitten bekvechtend. Kan niet hequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uh...wat ben jíj dan? Een user met een kleurtje?
Dude, jij bent juist diegene die zegt dat ik wegmoet enzo...
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Natúúrlijk komt 'ie wel weer. Hoe vaak heeft Dizer dit nu al gedaan? That's why we love him!!!![]()
Maar om nu spijtbetuigingen etc. online te gooien... waarom? Dizer loopt iedereen te beledigen en dat moet ons spijten? Please... Dizer is een toffe gast met af en toe een kort lontje. Daar heb ik geen probleem mee; als 'ie hier morgen weer is vind ik het alleen maar mooi.
quote:
ik ben hem ook strontbeu hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat we Bupatih moeten stenigen
He CROSSED the line![]()
!
DAN GEEN BIER VOOR JOU, LUIE AAPquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben te gaar om he-le-maal de trap af te lopen enzo![]()
Ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja tuurlijk komt ie uiteindelijk terug, maar daar gaat 't niet om...
ach laat maar, eeuwige gezeik altijd
Ik heb deze week toch al genoeg gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |