quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:42 schreef timbob het volgende:
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
paar weken terug al betaald.
niks meer van gehoord.
reageert niet in het topic, stuurt niks op..
rejected heeft zo te lezen ook niks ontvangen voor z'n geld.
bah.
Game onquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het even achter de schermen gemeld en ga de user in kwestie mailen.
Inmiddels 8 juni, Sebastiaan lijkt niet op mails te reagerenquote:Op maandag 5 juni 2006 10:45 schreef MrManiak het volgende:
[TK] XBOX met 2 controllers en 9 spellen
Ontzettend goed contact tussen Sebas en mij, snel geregeld, maar die verrekte langzame UPS... (Die btw nog steeds niks heeft gebracht)
.... Sebastiaan ....quote:Geachte ***MrManiak, om maar even via Fok! zo te noemen =)***,
Bedankt voor uw reactie op onze website.
Helaas hebben wij geen indicatie dat deze zending is opgehaald door een van onze chauffeurs en ik moet u aanraden om in contact te treden met de verzender. Wanneer zij aangeven dat de zending wel is opgehaald, zullen zij een onderzoek moeten opstarten.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Laura Verbeek
UPS
Administration BE/NL
0800 128 28 (BE) / 0800 099 1300 (NL)
-----Original Message-----
From: *****@ups.com [mailto:*****]
Sent: Thursday 8 June 2006 17:40
To: Netherlands CSC (SQW2NET)
Subject: Traceren
Uw naam:*****
U bent de:Receiver
E-mail:*****
Telefoon:*****
UPS Trackingnummer:1Z*****
Straat:*****
Km., Et., Apt.:
Stad:Dronten
Staat/provincie:
Land:NL
Postcode:*****
Commentaar:Goedendag.
Ik heb een vraag over een bepaald pakket die op 30 mei is verzonden, en nog steeds niet is aangekomen, betreffend het pakket met het trackingnummer 1Z2266610494524573. Is het mogelijk dat het pakket nog steeds afgeleverd moet worden door UPS, of ligt het nog op een depot?
M.V.G.
***MrManiak***
Prima afgehandeld, hangmat binnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef Nachtdier het volgende:
[tk] Hangmatten
Prima en vlot afgehandeld met Ijsmeis, Mordradead, Highth4wk, SoA-Holic.
Hangmatten zijn of gaan op heel korte termijn op transport.
En prettige ervaring met woeeiiii. Erg snelle betaling!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef woeeiiii het volgende:Spanks in [TK] 1gb Sandisk Memorystick Pro Duo
Snel binnengekregen, snelle reacties op mail!
quote:Helemaal top!
Het contact via e-mail verliep prima. Telkens een reactie binnen een dag en vaak zelfs binnen een paar uur.
Het pakket is netjes bezorgd. Zoals gezegd was alles nieuw en netjes verpakt in de originele verpakking.![]()
En de post waarin je zegt dat je het woensdag laat weten heb je nu verwijderd. Dat is wel een beetje sneu eigenlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef Liz87 het volgende:
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
Ik zag een vrij kort verhaal: een aantal dagen terug zeg je dat je woensdag zult reageren op het bod van Koenijntje (¤ 175). Vandaag aan het einde van de middag post je dat je akkoord gaat met ¤ 175. Zweefvliegje geeft aan te balen (want is bereid ¤ 180 te betalen) en even later krijgt Koenijntje een mailtje dat de telefoon verkocht is. Vervolgens wis je uit het topic de posts waarin je zegt akkoord te zijn met het bod van Koenijntje én de post waarin je zegt dat je woensdag aan Koenijntje zult laten weten of je akkoord gaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Liz87 het volgende:
Bla bla [lang verhaal] bla bla
Ik bestempel je als helemaal niets hoor. Ik constateer alleen dat je je niet aan je deals en afspraken houdt. Moet jij weten, maar dan is een reactie van degene met wie je de deal had wel te verwachten. En verder vind ik het vreemd dat je de gedane toezeggingen uit het topic hebt gewist.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef Liz87 het volgende:
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Liz87 het volgende:
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
Ik ben blij voor je dat jij blij bent met de manier waarop je het hebt afgehandeld. Ik ben dat niet. V&A blijft alleen leuk als mensen zich aan hun afspraken houden. Jij hebt dat niet gedaan en dat vinden we op V&A kwalijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef Liz87 het volgende:
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij![]()
Dus als ik het goed begrijp, heb je maar een gedeelte van het geld overgemaakt? De rest doe ja na aankomst mp3?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
[TK] samsung mp3 512 mb met accu
Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.![]()
Dat zal niet gaan lukken. Het enige dat je kan doen is zijn bank verzoeken om hém te verzoeken het geld terug te storten, maar als ie dat niet wil, heb je geen poot om op te staan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
maar moet zelf geld via bank terug gaan halen.
Ik kan niks anders melden. Goed en snel contact gehad en geld was supersnel overgemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
Idem voor mark_dabomb! Snelle betaling en vriendelijke communicatie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:36 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Sony DSC-T3 digitale camera op zakformaat! met GAR
Snel binnen! Mooi ding en in nieuwstaat! Top Spanks!
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk ziequote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.
Had Koenijntje het helemaal niet gezien, dan was er niet veel aan de hand (behalve dan dat ik het al wel had gezien), maar Koenijntje had het wel degelijk gezien. Maar ving dus bot bij je. En toén ben je gaan wissen (zie de tijdstippen van de edits).
Nogmaals, jij moet het weten, maar dan moet je niet verrast zijn als Koenijntje laat weten dat ie ervan baalt. Zou ik ook doen!
Graag gedaan Koenijntje! En jij bedankt voor je incasseringsvermogen en het niet schoppen van een relquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:06 schreef Koenijntje het volgende:
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk ziegoed oplettend modje.
Ik heb inmiddels een D600 kunnen vinden en ben weer in mijn nopjes
Bedankt ElisaB![]()
Ik zag het. Vandaar ook mijn reactie erin. Het was allemaal niet zo netjes.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] PC games: collector's editions
Niet te snel iets van Lestat kopen. Je bent de hoogste bieder, maar door een onverklaarbare chaos verkoopt die het aan een ander en reageert zelf nauwelijks. Dat jullie het even weten.
Heb je een link naar zijn topique?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Merlijn het volgende:
Slechte ervaringen met Linqx. User gemaild na bod te hebben geaccepteerd voor playstation portable set + 4 games, 1GB (kan topic niet meer terugvinden), voorzien van mijn telefoonnummer, adres waar het opgehaald kan worden, maar gebruiker mailt niet terugm en is ook niet komen opdagen.
Jammer.
Idem dito, prima contact en alles lekker vlot verlopenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:55 schreef Haijo het volgende:
Twi in [TK/TR] Far Cry Instincts: Predator (X360). Heel snel, zelfde dag overgemaakt, volgende dag om 11 uur in huis. Fantastisch. 14.gif
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Keffo het volgende:
ElisaB, kan je nog proberen hier achteraan te gaan? Cheers!
En mijn product wou die eerder hebben dan zijn geldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Heb wel goede ervaringen met Het_Biertje ondanks dat ik 2 maanden heb moeten wachtten op [TK] ATI Radeon 9800XT omdat hij over de overschrijving had heen gekeken, misschien moet iemand hem een 2dehands bril aanbieden.. Maar verder is alles goed gegaan toen hij het had gezien had ik hem binnen 2 dagen in huis
!
Hier dezelfde ervaring. Zeer nette user, en lekker snel betaald!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:01 schreef BlueEyed het volgende:
Prima deal met Dizer; [GEZ] DVD Funny Games
DVD snel en keurig verpakt ontvangen!
Done. Check ff of ik het goed heb gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef killermj het volgende:
Zou een modje de URL's in mijn advertentie willen vervangen voor de volgende:
Wishlist: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt
Aangeboden Software: http://www.emjeej.nl/aangeboden_software.txt
Aangeboden Hardware: http://www.emjeej.nl/aangeboden_hardware.txt
Advertentie":
http://forum.fok.nl/topic/879381
Hey Kriele!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef kriele het volgende:
Ik heb een prima deal gehad met EdvandeBerg. We hebben geruild, een Star Trekbox van mij tegenover een Hellraiserbox van hem.
Alles is netjes en snel afgehandeld.
Ik heb thuis geen internet en doe alles op het werk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring met killermj in [TK/TR] Super Nintendo
Heb op donderdag 3 augustus contact gehad via de mail over de betalings afhandeling aangezien we het eens werden voor 42 euro incl verzending van het produkt. Adresgegevens gemaild en gevraagd om een rekeningnummer, geen bericht terug, vrijdag 4 augustus nog eens gemaild + in topic gepost dat ik niets terug hoorde geen respons, gisteren 6 augustus nog een mailtje gewaagd, krijg ik deze ochtend doodleuk een mailtje dat hij is op gehaald voor 50 euro.
Kon dat niet ff eerder gemeld worden.
Verkoop tussen ons is ook gewoon goed gegaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Snever het volgende:
Sinds ik op V&A rondkijk verkoop ik super veel dingen en alles is tot nu toe goed gegaan. Geen klachten gehoord. Leuk
Vice Versa, snelle betalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef SpookY22 het volgende:
Goeie ervaring met Plots in het [TK] Nieuw: G-Star Trui topic.
Snel afgehandeld prima verpakt verstuurd
Wederzijdsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goede zaken gedaan met onze eigen Bumoza ElisaB
Heb van haar een ISDN ADSL modem gekocht uit het volgende topic.
Goed verpakt, Prima wederzijds contact, niks geen haast
Elisab dus ook prima verkoopster / koper
Ook geheel wederzijds wat mij betreftquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met dalet in [TK] Sony Minidisc speler, type MDS-JE330
Veel plezier met jinglen!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede ervaring met Countach.
En jij was ook oke, snel betaald, goede afhandeling.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Joana het volgende:
Professor_Paljas is okee.
Stripboeken zijn binnen.
Kreeg mn spullen netjes in een extra plastic tasje zoals ik dat gevraagd had en in een stevige kartonnen envelop.
![]()
Volledig wederzijds. Snelle betaling, perfect gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Super ervaring met Dizer in [TK] De helft van mijn DVD verzameling... Gisteren geld over gemaakt en vandaag de DVD binnen. DVD is in uitstekende staat! Ziet er allemaal heel netjes en keurig uit..![]()
Ook hier goede ervaringen. Spullen werden zelfs thuisgebracht bij me!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb dus ook goede ervaringen met F4T4L_3RR0R in dit topic; [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games
Snel verstuurd en snel binnen, goed verpakt en heel complete artikelen in goede staat.
ik wist niet dat dit topic er was![]()
Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef SpookY22 het volgende:
Goede ervaring met JK1982 in [TK] Diverse leuke spullen, neem zeker even een kijkje!
Goed verpakt gestuurd, prima communicatie en razendsnelle afhandeling
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele goede ervaring met Etui in [TK] Héél veel kleding.
Deal was snel gemaakt en gister was de betaling bij haar binnen en ze heeft het pakketje nog dezelfde dag op de bus gedaan. Vanochtend lag 'ie dan ook hier al, goed verpakt en in uitstekende staat.
Prima![]()
Astuquote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
[GEZ] Argonath boekensteunen LOTR1
ik heb de beeldjes gister opgehaald en waren perfect, thx Keiichi!
Afgelopen weekend ontvangen. En hoe professioneel ingepakt!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle
Het pakket zit op de post!
Ik had ook zo gereageerd eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.
Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.
ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.
Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.
ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
Geheel wederzijds. Vriendelijke verkoper, (hopelijk) mooie auto voor een mooie prijs. En gelijk lekker stukje gereden. Bedankt nogquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef manga het volgende:
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijtHij bracht me zelfs naar huis
Ik heb nog meer goede ervaringen met EdvandeBerg. Door een kapotte kaartlezer in mijn pc, had ik per ongeluk een kaartje vol met foto's (maar waarvan ik aannam dat ik 'm al had leeggemaakt, omdat de pc deed of ie leeg was) meegestuurd. EdvandeBerg meldde het me (en ik schrok) en heeft me daarna een schijfje met de foto's toegestuurd. De kosten mocht ik niet vergoeden (hoewel ik dat uiteraard met heel veel liefde en plezier had gedaan).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle
Het pakket zit op de post!
Vond ik ookquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
Mooi, sorry maar heb het weleens te druk en dan vergeet ik nog weleens watquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef henkus_donor het volgende:
Goede ervaring met [TK] PC GAMES
Snever, heb unreal2 goed ontvangen.![]()
Misschien alleen handig om even te melden dat je het verzonden hebt!![]()
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaanquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan
Wat een eikelquote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ola, ik post even vanuit iemand anders zijn naam eigenlijk (alhoewel ik wel van elke mail af weet en ik ben zelfs mee geweest om de spullen te halen)
Slechte ervaring met HOPit van het topic [TK] DJ Set, ideaal voor beginners!
In het topic meldt ie dat hij de spullen kan verzenden. Zo gezegd zo gedaan, niet dus.
Hij kan opeens geen vervoer regelen (raar, want in het topic vermeldt hij ook dat de spullen gebracht kunnen worden, hoe wil ie dat dan doen?)
Uiteindelijk zijn we maar zelf met de auto richting Leeuwarden gereden (2 uur en 15 minuten heen en 2 uur en 15 minuten terug!! Weg zondag!! Maar okay, we kozen er zelf voor)
Daar aangekomen blijkt de kap van een van de draaitafels beschadigd te zijn. Is niet gemeld in het topic of via de mail. (niet super erg, maar toch, hij mocht het wel even vermelden)
Ook staat er in het topic dat alles erbij zit..
We missen de handleiding en de voedingskabel (een voedingskabel hebben we zelf wel, maar toch, hij zou er eigenlijk bij moeten zitten)
En nu mailt hij gewoon niet terugTerwijl ik hem al een paar keer online heb zien verschijnen op FOK!.
Nog een kleine toevoeging:
Meneer die het setje gekocht heeft zegt:
je moet zelf weten of je het vermeldt, maar hij heeft me ook 2 weken aan het lijntje gehouden
hij zei toen telkens dat ie het zou versturen
Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie nu ook dat ie zijn profiel helemaal leeg heeft gehaald.
Ik ben benieuwd of ie het geld wat we nog terug kregen wel heeft over gemaakt.
Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nogquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nog.
Je zit in het ervaringen topicquote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Snever het volgende:
Dizer, zou jij crackhead en kopieermachine even een waarschuwing kunnen geven zodat ze uit mijn topic blijven. Het hier om unieke bod op fifa06 gedoe
Hij is toch al dichtquote:Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je zit in het ervaringen topic.
. En nee...
Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie nu ook dat ie zijn profiel helemaal leeg heeft gehaald.
Ik ben benieuwd of ie het geld wat we nog terug kregen wel heeft over gemaakt.
Geld terugkrijgen van het niet verzenden. Daarvoor hadden we namelijk ook geld gegeven.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.
Na vooruit betalen en niet verzenden had degene beter geld kunnen terugvragen als hij al zijn adresgegevens heeft.![]()
Open er maar een topic overquote:Op woensdag 20 september 2006 08:57 schreef danko het volgende:
Fok werkt veel sneller dan marktplaats!!!
Moet ie het alleen wel doenquote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar we hebben inmiddels een mailtje terug waarin ie zegt dat hij het geld over zal maken.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef BlueEyed het volgende:
En wederom een uitermate goede ervaring met ElisaB!
Maar dat was eigenlijk ook wel geheel conform verwachting!
Ben je al bruin?quote:Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef pierce het volgende:
Goede ervaring met DikkeDiarree , heb een prachtige [TK] Zonnehemel. van hem overgenomen.
Bedankt voor het meesjouwen naar de auto!
Hij werkt overigens puik!
![]()
DikkeDiarree inderdaad een topkerel!quote:Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ben je al bruin?![]()
Veel plezier ermee.
Jij ook bedankt voor de goede afhandeling.
Ik heb ook mailproblemen met 045casual: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers "e:Op woensdag 27 september 2006 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
User 045casual heeft een heel vreemd probleem, hij kan webmail wel ontvangen maar niet versturen. Vervolgens laat hij ook niks meer horen, terwijl ik andere geïnteresseerden al had laten weten dat het scherm verkocht was. Ik had hem mijn telefoonnummer gestuurd, maar blijkbaar verhindert zijn internetprobleem hem ook mij even te bellen.
Met jou trouwens nog wel goede ervaring!quote:Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem met dezelfde user: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers &
Wederzijdse ervaring. Altijd goede zaken met R-Techquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef R-Tech het volgende:
Prima deal met Dizer in dit topic: [TK] Een hoop leuke dvd's!
Als je deel 1 ook aan me kwijt wilt weet je me te vinden
Top jongen, bedankt!
Ook erg goede ervaring met Curious-PB! Hoesje komt eraan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:55 schreef Curious-PB het volgende:
Goede ervaring met koentje.k in dit topic: [TK] Nintendo DS Lite! NSMB, MarioKart, Tetris, brain traini
Goed ingepakt en snel verstuurd
Goede ervaring met Gajescheren, geld was snel binnen en alles snel afgehandeld.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Gajescheren het volgende:
Prima ervaring met edwin16v in [TK] Motorola V3 Silver
Pakket was snel binnen en goed verpakt! Topper!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo koeler is opgehaald en heb nog een gezellig babbeltje kunnen maken ook
zou zo weer zaken doen
Hier ook goede ervaringen met Kabuto_Raiger!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:51 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TR] Diverse PC-compenten en audio-video
[..]
BKKcityLife is een vuile rat.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef DikkeDiarree het volgende:
[TK] 2 DVD Boxen: Sopranos Seizoen 1-4, Oliver Stone Box
Slechte ervaring met BKKcityLife.
Ik koop voor ¤70 de dvd-box van The Sopranos van hem.
Na het nakijken van de dvd's zitten ze stuk voor stuk vol met krassen en vegen.
Dit vind hij blijkbaar nog heel normaal ook.
Ik heb erg veel dvd's geruild en gekocht op fora, maar dit nog nooit meegemaakt.
Gemailt met hem, maar wil verder van niks weten.
Hij ¤70 rijker, ik een waardeloze box.
OMG!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:12 schreef laurent67 het volgende:
Onbetrouwbaar figuur 045casual, doe daar GEEN zaken mee! Wacht nu a bijna 4 weken op de spullen. Belooft van alles maar komt afspraken niet na.
[TK] samsung DCB-9401R
Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGENquote:
Ja getver, ik schijt er nogal van. Probeer je iemand te matsen.. Heb dat ding zelfs eerder opgestuurd , stond hier toch maar. Ik had na zijn bod een ander bod ontvangen van 30 euro hoger. Daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik met 045casualquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGEN
Kijk, dat klinkt goed! Ik zal het ff opzoekenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie mij even linkjes mailen van de betreffende topics en ff kort vertellen wat het verhaal is (wanneer opgestuurd / geld over gemaakt, wat was de deal, etc...) Graag ook eventuele persoonsgegevens die je van 045casual hebt. Dan ga ik er eens even mee aan de slag
Is goed; ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef 045casual het volgende:
@elisaB ik zal je zo spoedig mogelijk terugmailen
Zie je mail voor een CC-tjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Koenijntje het volgende:
ArnhemCasual:
D800 gekocht van hem -> [TK] Samsung D800
Hij was de headset er vergeten bij te doen. Deze zou hij nazenden.
Na 2 weken krijg ik bericht dat hij is verzonden, maar hij hem in de verkeerde brievenbusgleuf heeft gedaan.
Nu ± 2 maanden later nog steeds geen headset, sprak hem hierop aan op msn. Toen begon hij in breezertaal zijn zogenaamde zusje na te doen en heeft hij me geblokkeerd.
Geen zaken meer mee doen
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Guu het volgende:
Erg goede ervaring met Blacksheep. De dag dat ik het geld overmaakte verstuurde hij meteen de cd's.
Even voor de duidelijkheid.. Ik zet het maar hier, want meneer kan niet reageren via mail...(045 casual) Ik heb je geld nog steeds niet binnen! En ja srry, dan worden mensen toch best wantrouwig! Lijkt me niet zo raar. Die centen heb ik gewoon nodig! Ben ook maar student huh! (tis potver nu al 3 weken geleden)quote:
Je hebt mail. En laten we dit nu direct afhandelen zeg...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.
mvg
(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef BlackSheep het volgende:
Ah ok, dat komt wel goed dan. Bedankt voor de info!
(Edit: nog even een vraagje. Enig idee hoeveel die kosten bedragen, evenveel als de benodigde postzegels?)
Dankuquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.
Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.
mvg
(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Ja, ik ben enorm benieuwdquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef BlackSheep het volgende:
Slechte ervaring met mezelf.
Zie je mailquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
Ook met prettig met jouw samen te werken oblivion. Verliep allemaal prima en vlekkeloosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
Snever is prettig om mee zaken te doen!
En hartelijk bedankt voor die kleine attenties die erbij zaten... (batterij en extra spelletje!)
Thumps up!
Kerel het is anno 2006 je hebt toch wel godverdomme internetbankieren. overboeking en klaar het staat er binnen 1 dag op en rara. GEEN FOUTEN.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
mvg
Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adresquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adres
Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?Dan wil ik wel de moeite nemen om even langs te gaan hoor. Dit is absoluut geen bedreiging. Ik wil gewoon mn geld, zo simpel is hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.
Gozer, heb je er nog steeds vertrouwen in?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?
De goede ervaring is wederzijds.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
naar aanleiding van : [TK] Creative soundblaster audigy se 7.1 oem
user : schvvmert
Graag wil ik hem via deze weg bedanken voor de nette reply's op het email verkeer wat wij hadden.
Tevens had de user het pakketje goed ingepakt in een bubbeltjes enveloppe waardoor het de val in mijn brievenbus goed heeft overleefd.
Het pakketje was binnen 1 dag opgestuurd toen hij de betaling binnen had en het lag de volgende dag (vandaag) al op mijn deurmat![]()
Ik had nog een mooie RMA verpakking van Maxtor liggen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Uiteraard het volgende:
Niks dan lof voor Schvvmert:)
perfect ingepakte HD. Snel verstuurd nadat het geld bij hem binnen was.
Dat van die onbereikbare 06 was cynisch bedoelt lieverdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Gozer Mevrouw, heb je er nog steeds vertrouwen in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |