abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:55:18 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_38435250
Omdat die andere vol was

Laatste posts uit [V&A] ERVARINGEN
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:42 schreef timbob het volgende:
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds

paar weken terug al betaald.
niks meer van gehoord.
reageert niet in het topic, stuurt niks op..

rejected heeft zo te lezen ook niks ontvangen voor z'n geld.
bah.
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het even achter de schermen gemeld en ga de user in kwestie mailen.
Game on
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 5 juni 2006 @ 10:45:34 #2
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_38553053
[TK] XBOX met 2 controllers en 9 spellen

Ontzettend goed contact tussen Sebas en mij, snel geregeld, maar die verrekte langzame UPS... (Die btw nog steeds niks heeft gebracht)

[ Bericht 9% gewijzigd door MrManiak op 05-06-2006 10:56:16 ]
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 8 juni 2006 @ 07:11:24 #3
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38645288
[TK] Aantal DVD's

Al snel werd er reageerd door bas-beest, en kort daarna was er alweer mailcontact. Geld werd op 2de pinksterdag verstuurd en was 5 minuten later al op me rekening. Pakketje de volgende morgen verstuurd en kreeg gisteren een mailtje dat het al binnen was (zonder schade).

Goeie ervaring dus
World Wrestling Entertainment
pi_38660439
[TK] Xbox met 20 games

Tot nu toe slechte ervaringen. Ik heb het gevoel dat ik niks fout doe want die prijs is echt niet hoog voor wat je ervoor krijgt. Ik heb wat je ervoor in de winkel betaalt opgetelt en door midden gedaan en dan krijg ik 300 euro. Dat is niks voor iets wat nauwelijks gebruikt is. Maar goed. Hij is nog open dus ik wacht.
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:34:37 #5
128056 MrManiak
pi_38663634
quote:
Op maandag 5 juni 2006 10:45 schreef MrManiak het volgende:

Ontzettend goed contact tussen Sebas en mij, snel geregeld, maar die verrekte langzame UPS... (Die btw nog steeds niks heeft gebracht)
Inmiddels 8 juni, Sebastiaan lijkt niet op mails te reageren
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:04:59 #6
128056 MrManiak
pi_38694642
Snever, lol
quote:
Geachte ***MrManiak, om maar even via Fok! zo te noemen =)***,

Bedankt voor uw reactie op onze website.

Helaas hebben wij geen indicatie dat deze zending is opgehaald door een van onze chauffeurs en ik moet u aanraden om in contact te treden met de verzender. Wanneer zij aangeven dat de zending wel is opgehaald, zullen zij een onderzoek moeten opstarten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Laura Verbeek
UPS
Administration BE/NL
0800 128 28 (BE) / 0800 099 1300 (NL)

-----Original Message-----
From: *****@ups.com [mailto:*****]
Sent: Thursday 8 June 2006 17:40
To: Netherlands CSC (SQW2NET)
Subject: Traceren

Uw naam:*****
U bent de:Receiver
E-mail:*****
Telefoon:*****
UPS Trackingnummer:1Z*****
Straat:*****
Km., Et., Apt.:
Stad:Dronten
Staat/provincie:
Land:NL
Postcode:*****
Commentaar:Goedendag.

Ik heb een vraag over een bepaald pakket die op 30 mei is verzonden, en nog steeds niet is aangekomen, betreffend het pakket met het trackingnummer 1Z2266610494524573. Is het mogelijk dat het pakket nog steeds afgeleverd moet worden door UPS, of ligt het nog op een depot?

M.V.G.
***MrManiak***
.... Sebastiaan ....
Mijn (inte)r(e)views!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:30:01 #7
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_38703623
[TK] Computer onderdelen

Hoewel door omstandigheden het verzenden even op zich heeft laten wachten, prima ervaringen met casejunkie
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_38746858
[TK] Maxtor SATA 300 GB schijf
Lestat... super snel.. en werkend goed werk!
pi_38792585
[TK] SODimm (laptop geheugen) 133Mhz. 256Mb geheugen dag na verkoop al binnen, werkt uitstekend! plussie voor dahei!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:56:41 #10
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_38807059
[TK] 32 Originele XBOX games voor weinig!
Prima deal met FPHK, mailcontact liep prima en snel; nadat geld was overgemaakt heb ik het spel ook snel en goed verpakt ontvangen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 13 juni 2006 @ 12:14:39 #11
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_38807681
[TK] hardware (wireless, netwerk en klein pc-spul)

vlot afgehandeld en zijn huis was nog makkelijk te vinden ook
edit : mijn deel dan
pi_38822533
[Gratis] Pc speakers (SPK US-BLASTER 3D Speakers)

Prima zaken gedaan met Rickmans!! Spullen in prima staat ontvangen en het klinkt super!!!
  woensdag 14 juni 2006 @ 21:12:42 #13
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_38862710
[TK] Sony Memory Stick Pro Duo 1GB High Speed + adapter

Supersnelle afhandeling door Ken_X, terwijl het geld volgens mij nog niet eens gestort is (rabo -> postbank). Super!
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:08:29 #14
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_38882793
[tk] Hangmatten

Prima en vlot afgehandeld met Ijsmeis, Mordradead, Highth4wk, SoA-Holic.
Hangmatten zijn of gaan op heel korte termijn op transport.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:30:14 #15
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_38891421
In [TK] Rotring Rapidograph penset voor architecten/ontwerpers! goede zaken gedaan met Sosa! Keurig verpakt in een stevige envelop met voldoende ductape. Fijne deal!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_38898140
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef Nachtdier het volgende:
[tk] Hangmatten

Prima en vlot afgehandeld met Ijsmeis, Mordradead, Highth4wk, SoA-Holic.
Hangmatten zijn of gaan op heel korte termijn op transport.
Prima afgehandeld, hangmat binnen

Nachtdier

En deze: [TK] 3 boeken (van een Grafische opleiding)

Ook netjes en snel afgehandeld, geld binnen en hij zijn boeken binnen!

groningerstudent
pi_38915846
Goede ervaring met Rapidkiller in [TK] Vanalles na kameropruimen

Snel afgehandeld, duidelijke taal, en mijn complimenten voor de extra zorg besteed aan het verpakken!
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_38918664
Spanks in [TK] 1gb Sandisk Memorystick Pro Duo

Snel binnengekregen, snelle reacties op mail!
pi_38919678
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef woeeiiii het volgende:
Spanks in [TK] 1gb Sandisk Memorystick Pro Duo

Snel binnengekregen, snelle reacties op mail!
En prettige ervaring met woeeiiii. Erg snelle betaling!
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:03:14 #20
128056 MrManiak
pi_38942154

Ontvangen. Tsja, collega's, he Sebas . Anyway, alles is in goede staat verzonden en ontvangen, en ook goed werkende.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 19 juni 2006 @ 17:36:24 #21
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_39007558
[Tk] Britse WOII onderscheiding

Zeer net verzorgd wederom, complimenten
Qui habet aures audiendi audiat
pi_39048191
Ik wou Chinless even bedanken voor het compleet negeren van mijn post in zijn topic:

[TK] MEGA Wups...

Goed gedaan!! kneus...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_39071530
CJ aardige kerel. Lekker bakkie koffie gedronken
[TR] PSP + 7 spellen
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  woensdag 21 juni 2006 @ 20:48:45 #24
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_39089994
[TK] hardware (wireless, netwerk en klein pc-spul)

Namens X:
quote:
Helemaal top!

Het contact via e-mail verliep prima. Telkens een reactie binnen een dag en vaak zelfs binnen een paar uur.

Het pakket is netjes bezorgd. Zoals gezegd was alles nieuw en netjes verpakt in de originele verpakking.

What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
pi_39159922
Marcosta

nav dit topic (http://forum.fok.nl/topic/873558) de computer verkocht aan marcosta. Geen enkel probleem. Ondanks dat hij zo lang moest rijden.
pi_39183452
extreme, dankjewel

Na het zien van Suuz móest ik haar eigenlijk hebben: [TK] Suzuki Coupé
En ik heb d'r

Goeie ervaring rijker qua V&A.
pi_39266410
Slechte ervaring met Liz87 ->http://forum.fok.nl/topic/869830
----------------------------------------------------------------------
Oke Koenijntje, ik ga akkoord met je bod van ¤ 175,-
Je kunt hem ophalen in Nijmegen
----------------------------------------------------------------------
Krijg een email dat ik de winnaar ben en dat ik dus naar nijmegen moet komen om hem op te halen. Wil ik afspreken voor morgen, krijg ik 3 uur later een mailtje dat hij al is verkocht...
pi_39266808
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
  maandag 26 juni 2006 @ 22:25:37 #29
33954 ElisaB
pi_39267055
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef Liz87 het volgende:
Noujaaa sorry hoor
Laat mijn laatste mailtje met excuses en uitleg dan maar weg.
Als je het zo aan gaat pakken, dan hoef je van mij ook geen begrip meer te verwachten.
Vertel je de rest er dan ook even bij? Dat ik al mailtjes gestuurd heb en je al toegevoegd heb op msn? Om te vragen hoe het gaat met de verkoop? En waarop dan niet gereageerd wordt?
En de post waarin je zegt dat je het woensdag laat weten heb je nu verwijderd. Dat is wel een beetje sneu eigenlijk
pi_39267391
Bla bla [lang verhaal] bla bla

[ Bericht 96% gewijzigd door Liz87 op 26-06-2006 22:40:40 ]
  maandag 26 juni 2006 @ 22:48:06 #31
33954 ElisaB
pi_39268041
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef Liz87 het volgende:
Bla bla [lang verhaal] bla bla
Ik zag een vrij kort verhaal: een aantal dagen terug zeg je dat je woensdag zult reageren op het bod van Koenijntje (¤ 175). Vandaag aan het einde van de middag post je dat je akkoord gaat met ¤ 175. Zweefvliegje geeft aan te balen (want is bereid ¤ 180 te betalen) en even later krijgt Koenijntje een mailtje dat de telefoon verkocht is. Vervolgens wis je uit het topic de posts waarin je zegt akkoord te zijn met het bod van Koenijntje én de post waarin je zegt dat je woensdag aan Koenijntje zult laten weten of je akkoord gaat.

Ik zag het al aankomen en heb de posts gekopieerd in je notes, nog vóór jij ze verwijderde. Vreemd; dat doe ik anders nooit

Maar goed; zo'n lang en ingewikkeld verhaal is het volgens mij niet. Het komt op mij over alsof je de vijf euro extra erg aantrekkelijk vond en daarom - na je akkoord op het bod van Koenijntje - alsnog in zee bent gegaan met Zweefvliegje. If so, dan is dat van jullie beiden niet netjes en is de reactie van Koenijntje nog mild (vind ik). Als het anders is, dan ben je bij deze uitgenodigd het uit te leggen
pi_39268238
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
  maandag 26 juni 2006 @ 22:57:25 #33
33954 ElisaB
pi_39268436
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef Liz87 het volgende:
Ondertussen heeft Koenijntje mij al laten weten dat zijn wereld niet vergaan is dus maw: het is allemaal nogal aangedikt.
Ik zie het probleem ook niet zo, het ging mij ook niet om die 5 euro, maar ik moest die telefoon kwijt, hoe eerder hoe beter. Klaar.
En je kunt mij nu wel gaan bestempelen als weet-veel-wat-voor-een-verkoper, maar als je al 3 weken iets probeert te verkopen en iemand wil hem meteen kopen? Dan is ie weg lijkt me...
Oké het is allemaal niet erg netjes gebeurd, goh. Einde verhaal lijkt me
Ik bestempel je als helemaal niets hoor. Ik constateer alleen dat je je niet aan je deals en afspraken houdt. Moet jij weten, maar dan is een reactie van degene met wie je de deal had wel te verwachten. En verder vind ik het vreemd dat je de gedane toezeggingen uit het topic hebt gewist.

En uiteraard vergaat Koenijntjes wereld niet
pi_39268577
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
  maandag 26 juni 2006 @ 23:11:47 #35
33954 ElisaB
pi_39268986
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef Liz87 het volgende:
Nou als je dat in dat 'lange' verhaal even terugleest (als je dat als modje nog kunt zien) dan staat daar dat ik het (de achteraf verkeerde post) gewijzigd heb in "even verwijderd" met de nadruk op "even" omdat ik, zoals ik ook al zei, tot nu toe alleen nog maar schijnbare kopers had. Kopers die zeggen de telefoon te kopen en vervolgens niet op komen dagen.
Dus mocht dit weer zo'n gevalletje zijn, had ik het weer veranderd in het oude en had ik kunnen zien of Koenijntje nog geïnteresseerd was.
Op zo'n manier dus.
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.

Had Koenijntje het helemaal niet gezien, dan was er niet veel aan de hand (behalve dan dat ik het al wel had gezien), maar Koenijntje had het wel degelijk gezien. Maar ving dus bot bij je. En toén ben je gaan wissen (zie de tijdstippen van de edits).

Nogmaals, jij moet het weten, maar dan moet je niet verrast zijn als Koenijntje laat weten dat ie ervan baalt. Zou ik ook doen!
pi_39269359
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij
  maandag 26 juni 2006 @ 23:24:52 #37
33954 ElisaB
pi_39269517
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef Liz87 het volgende:
Nouja, ik laat het hierbij zitten.
Ik ben mijn telefoon na 3 weken kwijt, en daar gaat mij het om.
En gelukkig ben/was ik niet de enige in NL met een D600, dus dat eventuele balen van Koenijntje zal snel over zijn.
Iedereen weer blij
Ik ben blij voor je dat jij blij bent met de manier waarop je het hebt afgehandeld. Ik ben dat niet. V&A blijft alleen leuk als mensen zich aan hun afspraken houden. Jij hebt dat niet gedaan en dat vinden we op V&A kwalijk.
pi_39270805
[TK] Sony-Ericsson accessoires

prefect afgehandeld met liquid-orange woensdag betaald vrijdag binnen
netjes verpakt en opgestuurd
spul is prima in orde en waar ik hem voor nodig had is ook al gelukt
mijn dank is groot
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:49:34 #39
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_39291315
[TK] samsung mp3 512 mb met accu

Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:53:38 #40
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39291456
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
[TK] samsung mp3 512 mb met accu

Verkoper blijft via mail beweren dat pakketje verstuurd is, maar is bij mij nooit binnengekomen Gedeelte geld overgemaakt, stort geld niet terug maar moet zelf geld via bank terug gaan halen. Wil Mp3 graag hebben maar heb nu wel heel lang gewacht.
Dus als ik het goed begrijp, heb je maar een gedeelte van het geld overgemaakt? De rest doe ja na aankomst mp3?
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:07:55 #41
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_39291903
klopt helemaal. Heb op de dag van overeenkomst gedeelte overgemaakt. Verkoper heeft dit bevestigd en naar zijn zeggen verstuurd. Kreeg later mail dat mp3 verkeerd was geadreseerd en opnieuw was verstuurd. Sindsdien mail over en weer dat "het bij hem ook wel eens lang duurt voor iets binnen is" en dat het binnen moet komen...
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:10:42 #42
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39291986
Ok, dan mail ik TS even hoe het in elkaar zit. Maar heb jij nog zijn mail-adres?
Die kan je mij even mailen op: fok[at]dizer.nl
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:53 #43
33954 ElisaB
pi_39293738
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef ChopperMick het volgende:
maar moet zelf geld via bank terug gaan halen.
Dat zal niet gaan lukken. Het enige dat je kan doen is zijn bank verzoeken om hém te verzoeken het geld terug te storten, maar als ie dat niet wil, heb je geen poot om op te staan.

Heb je de adresgegevens van de verkoper?
pi_39294141
Een beetje laat allemaal, maar wel zo netjes: prima ervaringen met RickBrands. Snelle betaling, en ik heb geprobeerd om het zo snel mogelijk te versturen. Beetje moeten improviseren met de verpakking, maar ik hoorde dat alles goed is aangekomen.

Goede deal!

[TK] Palm Zire z22 PDA
pi_39294173
Goede ervaring met 4nima, heb de d520 ontvangen en werkt perfect .
De 7610 krijg je morgen binnen als het goed is 4nima.
Lekker snel gegaan allemaal.
pi_39317833
[TK] rayban, hometrainer, discobol, xbox games

Ray-Ban zonnebril verkocht aan Keffo. Een zeer snelle transactie. Keffo maakte het geld over en ik heb het meteen verstuurd
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:48:11 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39362031
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!!

Beste verkoop ooit (van zo iets duurs) aan het broertje van WeirdMicky
Alles ging vlot (de volgende dag al hier) en het geld werd via bank zoals beloofd overgemaakt. Bedankt WeirdMicky voor het bemiddelen met je broertje
pi_39369666
prima ervaring met JoMo0 in het grote xbox 360 games ruil en verkoop topic.
tabletennis gekocht en geld overgemaakt op dag 1, game ontvangen op dag 3 of 4 (ligt aan tnt)...perfect!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:52:54 #49
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_39372982
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
  donderdag 29 juni 2006 @ 22:57:19 #50
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_39373170
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 22:52 schreef Eilanden het volgende:
Goede ervaring met Jackal_Omega. Alles werd vlot geregeld, prima service en vandaag netjes binnengekregen!
Ik kan niks anders melden. Goed en snel contact gehad en geld was supersnel overgemaakt.
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_39390876
Gister [TK] Intel 3,8 GHz CPU 570J + eventueel moederbord binnen gekregen en werkt perfect!
Verander hier mijn avatar !!
Forum 62 addicted
  vrijdag 30 juni 2006 @ 15:17:19 #52
82456 teig
oh my gow
pi_39393224
[TK] MEGA Wups...

wup was snel binnen, ook inmiddels betaald... Dank je wel chinless!!!
pi_39417058
[TK] Sony DSC-T3 digitale camera op zakformaat! met GAR

Snel binnen! Mooi ding en in nieuwstaat! Top Spanks!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_39417088
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 09:36 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Sony DSC-T3 digitale camera op zakformaat! met GAR

Snel binnen! Mooi ding en in nieuwstaat! Top Spanks!
Idem voor mark_dabomb! Snelle betaling en vriendelijke communicatie.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
pi_39418383
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.

Had Koenijntje het helemaal niet gezien, dan was er niet veel aan de hand (behalve dan dat ik het al wel had gezien), maar Koenijntje had het wel degelijk gezien. Maar ving dus bot bij je. En toén ben je gaan wissen (zie de tijdstippen van de edits).

Nogmaals, jij moet het weten, maar dan moet je niet verrast zijn als Koenijntje laat weten dat ie ervan baalt. Zou ik ook doen!
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk zie goed oplettend modje.
Ik heb inmiddels een D600 kunnen vinden en ben weer in mijn nopjes

Bedankt ElisaB
  zaterdag 1 juli 2006 @ 11:09:43 #56
33954 ElisaB
pi_39418436
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:06 schreef Koenijntje het volgende:
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk zie goed oplettend modje.
Ik heb inmiddels een D600 kunnen vinden en ben weer in mijn nopjes

Bedankt ElisaB
Graag gedaan Koenijntje! En jij bedankt voor je incasseringsvermogen en het niet schoppen van een rel
pi_39513049
[TK] Intel Mobile Celeron 340 1.5 Ghz Upgradeset.

Goede ervaring gehad met schvvmert
Zaterdag geld overgemaakt voor een 478-adapter en maandag meteen verstuurd, kreeg een mail met track&trace nummer en vandaag binnen gehad, helemaal compleet. Heeft zelfs aangeboden me evt te helpen via de mail mocht er iets niet lukken

schvvmert hartstikke bedankt
pi_39518848
Prima ervaring met admiraal_anaal Geld voor Mobile setje stond snel op mijn rekening en deal was snel rond daardoor.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2006 21:08:06 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 juli 2006 @ 22:22:10 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_39521253
[TK]Apple Powerbook G4 12"

Prima deal gemaakt. Alles in prima staat en volgens afspraak.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:39:25 #60
33954 ElisaB
pi_39573758
[TK] Philips Key019

Binnen

Thnx liquid-orange
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:29:09 #61
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_39580096
[TK]een aantal DVD's

vandaag binnen gekregen, zag er top uit

thanks Shaolin
don't give me that fucking bullshit
pi_39635721
Prima ervaring met Knekwurst

Ondanks wat vertraging, met name van mijn kant een prima deal
Live it!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 22:27:48 #63
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_39643229
Goede ervaringen gehad met Tonks in dit topic. Zeer netjes verstuurd, mijn complimenten. En ben nu gelukking met mijn Mighty Mouse
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_39656187
[TK] PC games: collector's editions

Niet te snel iets van Lestat kopen. Je bent de hoogste bieder, maar door een onverklaarbare chaos verkoopt die het aan een ander en reageert zelf nauwelijks. Dat jullie het even weten.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  zondag 9 juli 2006 @ 13:32:10 #65
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39656964
quote:
Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] PC games: collector's editions

Niet te snel iets van Lestat kopen. Je bent de hoogste bieder, maar door een onverklaarbare chaos verkoopt die het aan een ander en reageert zelf nauwelijks. Dat jullie het even weten.
Ik zag het. Vandaar ook mijn reactie erin. Het was allemaal niet zo netjes.
pi_39701553
Goede ervaring met:
AlwaysConnected in [TK] Kabels voor pc : snelle verzending
shiNinG_staR in [TK] DVD's + PS2 spel : dvd was snel binnen
Rock-shocker in [TK] DVD's : hier ook de dvd snel binnen
SaS21 in [TK] Verschillende cd's : goedkoop cd'tje
Loontjah [TK] Mijn cd-collectie !! : ook een goedkoop cd'tje

Slechte ervaring met
flash1985 in [TK] Originele dvd's!! :afspraak gemaakt, 2 dvd's voor 10 euro, hij zat maar te zeiken dat t snel moest, na geld over te hebben gemaakt kreeg ik een mail dat hij het steeds nog niet had en cancelde onze afspraak. Geld gelukkig teruggestort maar dit is geen zaken doen jongen! Afrader...
pi_39703772
na één week geld overgemaakt !! en ook maar 5 euro i.p.v. 10 euro !! slechte zakenman
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:05:47 #68
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_39745639
Goede ervaringen met Ioko! Gemini set opgehaald. Hoop dat hij er tevreden mee is!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_39745652
al 2 keer goede zaken gedaan met Werewolf
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:08:12 #70
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_39745686
Slechte ervaringen met Linqx. User gemaild na bod te hebben geaccepteerd voor playstation portable set + 4 games, 1GB (kan topic niet meer terugvinden), voorzien van mijn telefoonnummer, adres waar het opgehaald kan worden, maar gebruiker mailt niet terugm en is ook niet komen opdagen.

Jammer.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:09:12 #71
22273 Dizer
Save the beard!
pi_39745707
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Merlijn het volgende:
Slechte ervaringen met Linqx. User gemaild na bod te hebben geaccepteerd voor playstation portable set + 4 games, 1GB (kan topic niet meer terugvinden), voorzien van mijn telefoonnummer, adres waar het opgehaald kan worden, maar gebruiker mailt niet terugm en is ook niet komen opdagen.

Jammer.
Heb je een link naar zijn topique?
pi_39746540
Zeer goede ervaring met Martijn877, na wat emailconbtact kwamen we erachter dat hij 500 meter van me afwoont, en ik heb de telescoop dus opgehaald, hij heeft me vriendelijk geholpen en alles ziet er piekfijn uit.
Hulde!

Voor de duidelijkheid, ik ben het broertje van Twist., en heb de telescoop voor hem opgehaald .
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:39:47 #73
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_39754382
Goede ervaring met wim2 met kopen van [TK] wireless netwerk setje snel afhandeling en levering.
pi_39762015
Goede ervaring met Superted.
Vorige week PC van hem overgekocht, na 3 dagen ging 1 harde schijf kapot (iets waar ook hij niets aan kon doen). Netjes samen opgelost en de kosten voor een nieuwe harde schijf zijn door hem vergoed.
Prima
pi_39803980
Twi in [TK/TR] Far Cry Instincts: Predator (X360). Heel snel, zelfde dag overgemaakt, volgende dag om 11 uur in huis. Fantastisch. 14.gif
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:35:51 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39805478
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:55 schreef Haijo het volgende:
Twi in [TK/TR] Far Cry Instincts: Predator (X360). Heel snel, zelfde dag overgemaakt, volgende dag om 11 uur in huis. Fantastisch. 14.gif
Idem dito, prima contact en alles lekker vlot verlopen
pi_39826221
Heb wel goede ervaringen met Het_Biertje ondanks dat ik 2 maanden heb moeten wachtten op [TK] ATI Radeon 9800XT omdat hij over de overschrijving had heen gekeken, misschien moet iemand hem een 2dehands bril aanbieden .. Maar verder is alles goed gegaan toen hij het had gezien had ik hem binnen 2 dagen in huis !
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_39826317
Ook goede revaringen met FredvZ CD Brander gekocht uit het topic [TK] Diverse computeronderdelen + autoradio Geld overgemaakt en meteen opgestuurd
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_39846332
Heb 6230i gekocht van Trance40. Goeie kerel, nette verkoop.
Afgesproken op station Zwolle...
[TK] Nokia 6230i 1 jaar oud ZGAN
  zondag 16 juli 2006 @ 00:48:31 #80
30560 2Mini
Official Logo
pi_39866384
[TK] Exculsieve heineken spatel en 2 tellers

Tellertje netjes aangekomen.
Geld netjes overgemaakt.
Netjes dichtgeplakt met veel plakband
Niet zo netjes op tijd... maar dat kwam door het gratis buy and sen (ook niks te klagen.. tis toch gratis)
Camera 1... 1!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:31:13 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39939966
Goede ervaringen met Centurion_NL in topic [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic

Was alleen wel even zoet met die ducktape
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:09:46 #82
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_39994951
Zeer goede ervaring met Pundit_wannabe.
hij heeft mijn 2 stoeltjes [TK] 2 draaistoeltjes Skruvsta overgenomen!

Helemaal top!
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:15:48 #83
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_40019762
Echoing the sentiment!

Goeie deal, prima ervaring, en zelfs nog effe leuk met MrWes staan praten over zijn zeer fraaie terras en uitzicht over het water (waar ik ERG jaloers op was... )
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:39:29 #84
33954 ElisaB
pi_40021860
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:11 schreef Keffo het volgende:
ElisaB, kan je nog proberen hier achteraan te gaan? Cheers!
Ik zie het nu pas

Meteen gedaan
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:05:36 #85
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_40038918
Ken X

[TK] PSP Value Pack set , 4 games, 1GB memorystick

Broertje is de dag na de deal komen ophalen. Supersnel en netjes afgehandeld. zo wil ik er wel meer!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:21:22 #86
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40071172
Aan Pmensking Nintendogs verkocht. Hij heeft het geld snel overgemaakt, hoop dat de game snel aankomt.
Met nogal Wario voor trauma center geruild, en dat is perfect verlopen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:52:42 #87
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_40071998
Met Cheiron Wario Wara Touched geruild voor Trauma center (hier boven te lezen) en is gewoon prima verlopen, kort contact via de mail was al genoeg
pi_40077444
Prima deal met Dizer; [GEZ] DVD Funny Games

DVD snel en keurig verpakt ontvangen!
Live it!
pi_40079894
Cheiron Nintendogs gekocht.. en super binnen een dag was ie er al
Nu mijn DS nog

Super cheiron!!
pi_40090697
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
Heb wel goede ervaringen met Het_Biertje ondanks dat ik 2 maanden heb moeten wachtten op [TK] ATI Radeon 9800XT omdat hij over de overschrijving had heen gekeken, misschien moet iemand hem een 2dehands bril aanbieden .. Maar verder is alles goed gegaan toen hij het had gezien had ik hem binnen 2 dagen in huis !
En mijn product wou die eerder hebben dan zijn geld "wel gedaan enzo en best snel binnen volgens mij.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:03:38 #91
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40098028
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 16:01 schreef BlueEyed het volgende:
Prima deal met Dizer; [GEZ] DVD Funny Games

DVD snel en keurig verpakt ontvangen!
Hier dezelfde ervaring. Zeer nette user, en lekker snel betaald!

En als dit eBay was: Nice, and Friendly user. Fast payment, A++++++++++++++!

pi_40117604
goede deal gehad met enlightedwizza
heb zijn zboard overgenomen en hij is hem vanavond komen brengen.
en hij werkt perfect.

toppie dus!!

link naar het topic
[TK] Zboard met WoW limited edition
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_40127597
[TK] 8x Philips DVD+R Dual Layer, 2.4x 8stuks nieuw in doos.

Goed verpakt en snel verstuurd. Bedankt, Larbor.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_40146900
N.a.v. [TK] Muziek DVD's geprobeerd een dvd te kopen van Stanley_Climbfall . Snel geld overgemaakt maar niets meer gehoord. Na enkele mailtjes van mijn zijde (geen reactie..) vandaag mijn geld terug gestort gekregen. waar de dvd is? geen idee

echt een aanrader dus.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:45:34 #95
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40198553
Nav [TK] Prankmuis (vrouwenlichaam) 16+!! de muis gekocht. Gisteren keurig verpakt ontvangen! Thanks Pmensink!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:04:46 #96
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_40203312
Zou een modje de URL's in mijn advertentie willen vervangen voor de volgende:

Wishlist: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt
Aangeboden Software: http://www.emjeej.nl/aangeboden_software.txt
Aangeboden Hardware: http://www.emjeej.nl/aangeboden_hardware.txt

Advertentie":
http://forum.fok.nl/topic/879381
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:33:30 #97
33954 ElisaB
pi_40204237
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:04 schreef killermj het volgende:
Zou een modje de URL's in mijn advertentie willen vervangen voor de volgende:

Wishlist: http://www.emjeej.nl/wishlist.txt
Aangeboden Software: http://www.emjeej.nl/aangeboden_software.txt
Aangeboden Hardware: http://www.emjeej.nl/aangeboden_hardware.txt

Advertentie":
http://forum.fok.nl/topic/879381
Done. Check ff of ik het goed heb gedaan
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:44:12 #98
33954 ElisaB
pi_40247856
Prima ervaring met SMIDSY nav: [TK] Div. DVD Boxen

Opgehaald, afgerekend; ze zien er netjes uit en ik ben blij
pi_40248896
Prima ervaring met Mercy_Symbol, [GEZ] Nokia toestel met BlueTooth

Vriendelijke ontvangst bij deze verkoper thuis, en het toestel was precies zoals omschreven en verwacht, 100% top dus!

Edit; overigens ook heel netjes dat Mercy_Symbol geen problemen had met het feit dat ik het toestel pas na een kleine twee weken op kwam halen, omdat ik dan pas toevallig in die omgeving was!
Live it!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:16:21 #100
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_40261667
PsP gta lcs
Joey_k VS Keffo

Ik was op zoek naar het spel GTA LCS voor de psp. Dus na heel lang rondgezworven te hebben op allerlei verkoop sites heb ik in [CENTRAAL] PSP-games verkoop / ruil topic maar eens een oproep gedaan.
Keffo reageerde dat hij het spel had liggen.
Ik dinsdags geld overschrijven, en donderdag het spel al in huis hebben

Heel erg netjes afgehandeld en vooral ook heel erg snel.

Super!
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_40266672
Ik heb een prima deal gehad met EdvandeBerg. We hebben geruild, een Star Trekbox van mij tegenover een Hellraiserbox van hem.
Alles is netjes en snel afgehandeld.
pi_40283689
[TK]Marantz Dv 8300 DVD speler (zwart) regiovrij 300 euro.
snelste koop voor mij tot nu toe, top dvd-speler van marantz gekocht van pdxnet96
18.29 advertentie geplaatst
20.30 dvd speler in handen
21.30 weer thuis
bedankt!
pi_40292830
[TK] !Kleine snelle Averatec Notebook!

Perfecte afhandeling! Nog dezelfde dag van eigenaar gewisseld. Winkelkar kwam helemaal van het zuiden des lands naar de randstad om de notebook te brengen. En dat vlak voor ik op vakantie ga. Toppie.
pi_40299264
Zeer goed geregeld... dank je TSPO...
Ja Ja , ik kom het wel weer maken !! domme doos..!!
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:25:41 #105
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_40305577
Geheugenbankjes gekocht van Sebastiaan_2006
Goed geregeld, 2 dagen na betaling in huis, helaas werkt het niet omdat het -waarschijnlijk- om ECC geheugen draait
Ik mag ze terugsturen en krijg mijn geld terug. Maar bij deze toch nog even positieve feedback vanwege de afhandeling

[TK] 2x 1GB pc3200 Geheugen
  zondag 30 juli 2006 @ 18:10:08 #106
76193 MrWes
Dutch Power Cow Member
pi_40327934
Ik bulk mijn ervaring maar ff.
Zelf kan ik alleen maar goede ervaringen noteren:
Verkoop:
Pundit_wannabe in [TK] 2 draaistoeltjes Skruvsta
Het_Biertje in [TK/TR] Geheugen modules
sjaak-ie in [TK/TR] Geheugen modules

Aankoop:
schvvmert in [TK] 2 redelijk snelle AGP Videokaarten. ; goed verpakt, mooi spul!
Bart-Willem in [TK] hardware (wireless, netwerk en klein pc-spul) ; goed verpakt, lekker geprijst!

Voor beide geld, keep on the good work!
Echte aanraders!!!
Member of de [DPC]NoizyCows ( http://www.noizycows.nl )
pi_40350378
Mijn ervaring met SpookY22 is zeer goed. Ik had een PCI videokaart van hem gekocht, alleen bleek het een wat oudere kaart te zijn die maar niet wilde draaien onder XP. Nadat we, zonder succes, ons allebei hadden rotgezocht naar nieuwere drivers, heb ik hem teruggestuurd en heeft hij het geld weer netjes overgemaakt.

Heel erg behulpzaam en accepteerde het product gewoon weer retour. Prima user!
pi_40364845
Prima ervaring met SpookY22 in [GEZ] nintendo DS

DS Was snel verstuurd en in perfecte staat ontvangen!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:20:17 #109
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_40392051
Credits naar Keffo.

Communicatie verliep goed, en nadat hij gisteren een UMD had verzonden heb ik hem nu binnen, met bubbels zelfs. Top en bedankt.

[CENTRAAL] PSP-games verkoop / ruil topic
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:03:16 #110
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40393051
Super ervaring met Knekwurst in [TK] Kameropruiming! (dvd, nes, snes, ps2, ngc)

Snelle verzending en afhandeling, goed verpakt
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_40412048
Goede ervaring met Spooky22 in [TK] Spooky22's grote computerhok opruiming
Had een CPU gekocht, nadat het geld overgemaakt was, was het snel binnen en het was ook heel goed verpakt!

wat een wasjes
Who is it?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:05:56 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40412231
Knekwurst

Maandag geld overgemaakt, maandag was artikel verstuurd, gisteren was het binnen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:12:58 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_40432819
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 12:19 schreef kriele het volgende:
Ik heb een prima deal gehad met EdvandeBerg. We hebben geruild, een Star Trekbox van mij tegenover een Hellraiserbox van hem.
Alles is netjes en snel afgehandeld.
Hey Kriele!

Zelfde prima ervaring hier omtrent deze ruil.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_40434159
Goede ervaring met mar1n met: [TK] redelijke opruiming w.o Xbox360 premium.

Duidelijke afspraken en snelle deal.
pi_40525838
DVDFreak
De DVDs vandaag gekregen, in perfecte staat, ben er erg blij mee
You're lost little girl
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:29:14 #116
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40534680
Prima deal met Mottebelke in [TK] Diverse PC games - muziek CD's . Spel opgehaald, is in prima staat; zelfs met de originele prijssticker er nog op (99 gulden 95) en alle reclamefoldertjes er nog in. Erg blij mee.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:15:11 #117
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40536694
Goeie ervaring met Plots in het [TK] Nieuw: G-Star Trui topic.

Snel afgehandeld prima verpakt verstuurd
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
pi_40551220
Matige ervaring met Chinless, in [TK] Compaq PDA Ipaq 3630

Hij geeft aan interesse te hebben, en zegt na mailcontact toe de PDA te willen kopen, geeft zelfs een datum aan dat ie m komt ophalen, maar daarna heb ik, na diverse mailtjes van mijn kant, naar diverse mailadressen niets meer vernomen.

Beetje jammer, het is natuurlijk niet erg als je geen interesse meer hebt, maar geef dit dan gewoon even netjes aan
Live it!
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:36:13 #119
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40565373
Slechte ervaring met killermj in [TK/TR] Super Nintendo

Heb op donderdag 3 augustus contact gehad via de mail over de betalings afhandeling aangezien we het eens werden voor 42 euro incl verzending van het produkt. Adresgegevens gemaild en gevraagd om een rekeningnummer, geen bericht terug, vrijdag 4 augustus nog eens gemaild + in topic gepost dat ik niets terug hoorde geen respons, gisteren 6 augustus nog een mailtje gewaagd, krijg ik deze ochtend doodleuk een mailtje dat hij is op gehaald voor 50 euro.

Kon dat niet ff eerder gemeld worden.
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:49:12 #120
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_40565689
[TK] Wireless Linksys set (Dualband) router + pci

Prima zaken gedaan met SCaRaB. Goed verpakt en snel verzonden router. Snel reacties per mail.
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:46:47 #121
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_40574976
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:36 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring met killermj in [TK/TR] Super Nintendo

Heb op donderdag 3 augustus contact gehad via de mail over de betalings afhandeling aangezien we het eens werden voor 42 euro incl verzending van het produkt. Adresgegevens gemaild en gevraagd om een rekeningnummer, geen bericht terug, vrijdag 4 augustus nog eens gemaild + in topic gepost dat ik niets terug hoorde geen respons, gisteren 6 augustus nog een mailtje gewaagd, krijg ik deze ochtend doodleuk een mailtje dat hij is op gehaald voor 50 euro.

Kon dat niet ff eerder gemeld worden.
Ik heb thuis geen internet en doe alles op het werk.
Dus nee kon niet eerder en de persoon in kwestie kwam hem ophalen. (wat ik veiliger vond en ook netjes telefonisch contact gehad)
Nu is DiMacho de gelukkige koper
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:57:09 #122
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40575330
Blijf bij mijn punt dat je het eerder had kunnen mailen aangezien je VRIJDAG nog op je werk zal hebben gezeten.
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:00:12 #123
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_40575420
Nee toevallig niet...want toen was ik vrij, maar goed sorry
pi_40616159
Prima ervaring met Keffo in dit topic. Snel verstuurd en in prima conditie binnengekregen
  Moderator dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:25:51 #125
8781 crew  Frutsel
pi_40618136
PC Spel Rise and Fall gekocht van Taxman. Snelle levering, prima verpakking, spel in nieuwstaat ontvangen! Zeer tevreden mee! Thx
pi_40618778
En Frutsel is ook erg prettig om zaken mee te doen, geen onzinbiedingen, geld erg snel overgemaakt. Een echter Fok!ker
pi_40636080
Sinds ik op V&A rondkijk verkoop ik super veel dingen en alles is tot nu toe goed gegaan. Geen klachten gehoord. Leuk
pi_40639322
Goede zaken gedaan met onze eigen Bumoza ElisaB
Heb van haar een ISDN ADSL modem gekocht uit het volgende topic.

Goed verpakt, Prima wederzijds contact, niks geen haast

Elisab dus ook prima verkoopster / koper
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:27:47 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40639403
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:48 schreef Snever het volgende:
Sinds ik op V&A rondkijk verkoop ik super veel dingen en alles is tot nu toe goed gegaan. Geen klachten gehoord. Leuk
Verkoop tussen ons is ook gewoon goed gegaan
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:10:19 #130
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_40640996
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef SpookY22 het volgende:
Goeie ervaring met Plots in het [TK] Nieuw: G-Star Trui topic.

Snel afgehandeld prima verpakt verstuurd
Vice Versa, snelle betaling
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:15:35 #131
33954 ElisaB
pi_40641219
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Goede zaken gedaan met onze eigen Bumoza ElisaB
Heb van haar een ISDN ADSL modem gekocht uit het volgende topic.

Goed verpakt, Prima wederzijds contact, niks geen haast

Elisab dus ook prima verkoopster / koper
Wederzijds

Ik denk dat M_B inmiddels ook al wel heeft betaald, maar ik heb eerlijk gezegd de moeite nog niet genomen om het na te kijken. Zegt genoeg
pi_40690270
Goede ervaring met dalet in [TK] Sony Minidisc speler, type MDS-JE330

Veel plezier met jinglen!
Live it!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:33:29 #133
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_40721071
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:55 schreef BlueEyed het volgende:
Goede ervaring met dalet in [TK] Sony Minidisc speler, type MDS-JE330

Veel plezier met jinglen!
Ook geheel wederzijds wat mij betreft De speler doet het perfect! BlueEyed is snel en verzend alles keurig netjes.

Dank!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door dalet op 11-08-2006 19:38:33 ]
If it ain't Dutch... It ain't much!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:08:24 #134
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40723934
[TK] Kaartje Lowlands
Nog nooit zo'n snelle koop gedaan Gister via de mail geregeld, net even het kaartje opgehaald in Nijmegen. Topic kan dus ook dicht.
Ja, k kan het ook zelf, maar zo vond ik toch netter
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_40726912
Prettig zaken gedaan met HellaHard-OG in [TK] Microsoft Windows XP professional (Retail / Engels)

Ben zelf eventjes langsgeweest om 't pakket op te halen daar het niet zo ver vanaf mijn werk is.

Toffe gast, maakte er gelukkig geen probleem van als het vanwege omstandigheden even iets later op het werk wordt om toch nog even langs te mogen komen (> 21 uur). Hij snel zijn geld, ik snel mijn aankoop.

Topper !

EDIT: en draait

[ Bericht 5% gewijzigd door Ku_Klux_Kloon op 13-08-2006 17:08:01 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:59:34 #136
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40752812
Goeie ervaring met Niek in [TK] Gamecube +8games +2controllers snelle afhandeling en prima verpakt verstuurd, snel binnen en nihil beschadigingen bedankt niek
pi_40791671
Goede ervaring met Countach. Aardige gozer, gastvriendelijk ontvangen. Het was even zoeken, half uurtje te laat maar we hebben het toch gevonden. [TK] Xbox met 27 spellen en toebehoren.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_40791698
Goeie ervaring met Spooky22 in dit topic. Betaling was snel overgemaakt en alles kon snel afgehandeld worden .
pi_40821097
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_40821442
Goede ervaring met LogicalPsycho in mijn topic [TK] Sony stereo apparatuur

Geld was snel en volgens afspraak overgemaakt
Live it!
  woensdag 16 augustus 2006 @ 20:11:29 #141
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_40878380
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:37 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Goede ervaring met Countach.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_40889129
Professor_Paljas is okee.

Stripboeken zijn binnen.
Kreeg mn spullen netjes in een extra plastic tasje zoals ik dat gevraagd had en in een stevige kartonnen envelop.
pi_40898991
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:22 schreef Joana het volgende:
Professor_Paljas is okee.

Stripboeken zijn binnen.
Kreeg mn spullen netjes in een extra plastic tasje zoals ik dat gevraagd had en in een stevige kartonnen envelop.
En jij was ook oke, snel betaald, goede afhandeling.
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:30:00 #144
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40933711
Super ervaring met Dizer in [TK] De helft van mijn DVD verzameling... Gisteren geld over gemaakt en vandaag de DVD binnen. DVD is in uitstekende staat! Ziet er allemaal heel netjes en keurig uit..
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:10:14 #145
22273 Dizer
Save the beard!
pi_40939911
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef Maraca het volgende:
Super ervaring met Dizer in [TK] De helft van mijn DVD verzameling... Gisteren geld over gemaakt en vandaag de DVD binnen. DVD is in uitstekende staat! Ziet er allemaal heel netjes en keurig uit..
Volledig wederzijds. Snelle betaling, perfect gewoon
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:07:20 #146
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40941282
[TK] TV

Afgehandeld binnen 2 uurtjes. Aardige meneer die bellingerII, helemaal top
pi_40941818
Frazz
in
[TK] Zolderopruiming hardware

snelle afhandeling.. Prima verpakt

Toppie dus
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:03:34 #148
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_40942621
Snever & Patriotonline
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:59:05 #149
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_40952059
Geweldige ervaringen met Savage007 en F4T4L_3RR0R in de volgende topics [TK] Diverse NES/SNES consoles en [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games

Prima verstuurd, goed verpakt, snelle afhandeling.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:59:03 #150
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_40962569
Ik heb dus ook goede ervaringen met F4T4L_3RR0R in dit topic; [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games
Snel verstuurd en snel binnen, goed verpakt en heel complete artikelen in goede staat.

ik wist niet dat dit topic er was
[KNE]-Mod
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:43:15 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40963434
Uitstekende ervaring met schvvmert in dit topic. Lekker vlot in de mail en met het versturen, en vandaag prima m'n pakketje ontvangen. Helemaal top
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:10:47 #152
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_40964145
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb dus ook goede ervaringen met F4T4L_3RR0R in dit topic; [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games
Snel verstuurd en snel binnen, goed verpakt en heel complete artikelen in goede staat.

ik wist niet dat dit topic er was
Ook hier goede ervaringen. Spullen werden zelfs thuisgebracht bij me!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:23:29 #153
59303 Ethereal
With Strength I Burn
pi_41071858
Goeie ervaring met Dimelo1983! Snelle afhandeling, snelle reacties op mails, prima deal!
**Insert cool Signature here**
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:17:20 #154
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41093653
Weer twee aankopen gedaan op Fok!

Eerste deal was met Knekwurst in [TK] Kameropruiming! (dvd, nes, snes, ps2, ngc) Van deze user heb ik 2 N64 spellen gekocht en de bekabeling van de NES. Spellen zijn in keurige staat en de bekabeling werkt naar behoren.

Tweede deal was met user DonGorgon in [TK] Nintendo NES spullen, laptop, PC spul, Boeken etc Van deze user kocht ik een NES controller. Deze werkt keurig naar behoren.

voor beide users
pi_41096376
Zeer tevreden over schvvmert in [TK] Diverse PC Hardware in de opruiming.

Prima afhandeling! (Ik was mn aankoop zelfs nog even vergeten )
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:01:28 #156
141896 henkus_donor
F. Jacobse en Tedje van Es
pi_41132148
Goede ervaring met [TK] PC GAMES
Snever, heb unreal2 goed ontvangen.
Misschien alleen handig om even te melden dat je het verzonden hebt!
"En ons eerste programmapunt is: nergens geen maximumsnelheid!"
"Honderdtwintig? Dat rijen wij al in z`n achteruit!"
pi_41133055
Goeie ervaring met Xord in dit topic [TK] GIGA PSP!!! Hij kwam helemaal uit Eindhoven de PSP naar Utrecht brengen. Succes mt de testen kerel!
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:40:15 #158
60847 Rampestamper
Fabricati diem, punc!
pi_41196606
Goede deal afgesloten met Object.Protoype in [TK] Computer & Server Hardware (veel). Hij had de server al voor me aan staan toen ik aankwam en hielp zelfs met spullen naar de auto dragen.

Object.Protoype, bedankt .
De zin van het leven, is het leven zin geven.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:16:17 #159
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_41272504
Ik heb met Betterman goede zaken gedaan inzake [TK] Antec minuet 2 behuizing in perfecte staat & [TK] Asus A8N VM CSM moederbord .

Bij hem opgehaald, allemaal in nette staat etc etc
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:55:30 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41289039
Hele goede ervaring met Etui in [TK] Héél veel kleding.

Deal was snel gemaakt en gister was de betaling bij haar binnen en ze heeft het pakketje nog dezelfde dag op de bus gedaan. Vanochtend lag 'ie dan ook hier al, goed verpakt en in uitstekende staat.

Prima
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:37:50 #161
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_41301077
Goede ervaring met JK1982 in [TK] Diverse leuke spullen, neem zeker even een kijkje!

Goed verpakt gestuurd, prima communicatie en razendsnelle afhandeling
pi_41306641
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef SpookY22 het volgende:
Goede ervaring met JK1982 in [TK] Diverse leuke spullen, neem zeker even een kijkje!

Goed verpakt gestuurd, prima communicatie en razendsnelle afhandeling
Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling, veel plezier ermee
pi_41312645
tvp
  woensdag 30 augustus 2006 @ 00:05:44 #164
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41312675
TVP is niet nodig. Staat als sticky bovenaan de pagina
pi_41318513
Goede ervaring met Dizer, niet supersnel (komt oa. ook door Rabo / ABN) maar wel hele duidelijke en snelle communicatie, bovendien was de goedmaker voor het wat langere wachten top!
Dizer, nogmaals bedankt!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 10:09:51 #166
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41318587
R-Tech, ik vond het ook super om met jou zaken te doen. Alleen jammer dat er net weekend tussen zat anders had je ze nog sneller
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:42:34 #167
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_41337439
Uitstekende ervaring met PatriotOnline!
* topic *
Snel ontvangen, in prima staat. En onwijs goed verpakt.. piepschuim/kranten en shit!

Xbox ziet er prima uit, en loopt als een tierelier!
Thnx Patriot!
Schudden voor gebruik
pi_41363938
Erg goede ervaring met Twanstra!

[tk] Nokia 8800, paar maanden oud.

Heldere, goede en snelle communicatie. Pakketje perfect verpakt en zelfs aangetekend en verzekerd verzonden. Verder is de telefoon echt nog in nieuwstaat.

Niets dan lof dus!
pi_41370068
Super ervaringen met F4T4L_3RR0R in [TK] Zolderopruiming: retro consoles en games

Games waren er zeer snel (nog voordag hij het geld had) en in nieuwstaat
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:58:37 #170
33954 ElisaB
pi_41370403
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] iPAQ, DVD-box (the) 24 (hours) 3 seizoenen

Het pakket zit op de post!
pi_41378539
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hele goede ervaring met Etui in [TK] Héél veel kleding.

Deal was snel gemaakt en gister was de betaling bij haar binnen en ze heeft het pakketje nog dezelfde dag op de bus gedaan. Vanochtend lag 'ie dan ook hier al, goed verpakt en in uitstekende staat.

Prima
Daar sluit ik me bij aan.
Goede deal, eventueel kon je meer foto's krijgen als je wilde en de afhandeling was snel, alles netjes binnen gekregen
pi_41413509
ik moet nu echt wel even wat van me laten horen, k'heb 2 hele positieve ervaringen gehad deze week. En in combinatie met het gratis versturen was dat helemaal leuk verlopen.

Jeoma: ontzettend bedankt!
Fredvz: ik weet niet hoe ik jou kan bedanken, echt waanzinnig, het leek wel even pakjesavond ... bijzonder bedankt!!!! met name voor de extra's die je niet vermeld had!!!!!!!

ik heb al heel veel dingen aangekocht via fok! v&a, maar dat is nog nooit zo bizar geweldig verlopen. met geen woorden te beschrijven. allen heel erg bedankt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_41448145
[GEZ] Argonath boekensteunen LOTR1

ik heb de beeldjes gister opgehaald en waren perfect, thx Keiichi!
  zondag 3 september 2006 @ 17:19:26 #174
33954 ElisaB
pi_41455136
Ook een zeer goede ervaring met twentemeisje
Het geld is nog niet binnen, maar ik ben dr nu al blij mee: aardige en vriendelijke user, waarmee het volgens mij prima kersen-eten is!
  maandag 4 september 2006 @ 19:52:23 #175
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_41490528
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef enlightenedwizza het volgende:
[GEZ] Argonath boekensteunen LOTR1

ik heb de beeldjes gister opgehaald en waren perfect, thx Keiichi!
Astu
pi_41494995
Ook een prima ervaring met Spooky22
Duidelijke, snelle communicatie. Moederbord opgehaald, prima geregeld!
Spooky22, bedankt!
  maandag 4 september 2006 @ 23:06:34 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41497693
Prima ervaring met Monk in [TK] Retro coole platenspeler Na wat over en weer gemail tot een datum gekomen en vandaag heeft Monk de platenspeler in prima staat afgeleverd. Netjes gedemonteerd zodat er niets zou beschadigen.

Vanavond in elkaar gezet en het ding werkt perfect .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:31:36 #178
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41515357
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle

Afgelopen weekend ontvangen. En hoe professioneel ingepakt!

Prima zakendoen met ElisaB.
pi_41526182
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.

Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.

ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
pi_41526449
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.

Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.

ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
Ik had ook zo gereageerd eerlijk is eerlijk.

Alles is nu weer in orde (morgen is alles binnen hopelijk). Zo niet dan mailen we gezellig verder
I went from England to Holland, for a vacation. But I got arrested because I spoke English.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:33:02 #181
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_41526460
[TK] Kinston 512 MB Micro SD (TransFlash)
Bealeo zeer goed afgehandeld.
slecht van mij dat ik iets beloofd had wat achteraf niet lukte was beetje ingewikkeld omdat ik een heel weekend weg was maar nette afhandeling.
nog niet getest maar ga er van uit dat het goed is.
Bealeo

pindapeller
pi_41549780
Prima ervaring met JK1982. Telefoon gekocht, en dat is keurig afgehandeld.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  Moderator vrijdag 8 september 2006 @ 21:12:11 #183
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41629208
Goede deal met Strolie75. In [Gez] 2 xbox games: X-Men: Legends 2 en Panzer Dragoon: Orta ben ik op zoek naar 2 games waarvan Strolie er 1 aanbiedt. Deal gesloten op 12,50. Vandaag de game thuis gevonden, netjes in een envelop. Hij werkt goed, en hij heeft hem, ondanks wat eerdere ervaringen met deals via het internet toch opgestuurd voordat ik betaald heb. Uiteraard heb ik net het geld overgemaakt. Snel en clean.

Toppie!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41649976
En de spullen zijn een paar dagen geleden keurig binnen gekomen! Helemaal top!
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:

zaterdag 9 september 2006 @ 18:35:33 #185
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_41653109
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijt Hij bracht me zelfs naar huis
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_41669901
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef manga het volgende:
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijt Hij bracht me zelfs naar huis
Geheel wederzijds. Vriendelijke verkoper, (hopelijk) mooie auto voor een mooie prijs. En gelijk lekker stukje gereden. Bedankt nog
  maandag 11 september 2006 @ 10:05:32 #187
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_41699261
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 11 september 2006 @ 10:42:36 #188
33954 ElisaB
pi_41699989
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle

Ik heb nog meer goede ervaringen met EdvandeBerg. Door een kapotte kaartlezer in mijn pc, had ik per ongeluk een kaartje vol met foto's (maar waarvan ik aannam dat ik 'm al had leeggemaakt, omdat de pc deed of ie leeg was) meegestuurd. EdvandeBerg meldde het me (en ik schrok) en heeft me daarna een schijfje met de foto's toegestuurd. De kosten mocht ik niet vergoeden (hoewel ik dat uiteraard met heel veel liefde en plezier had gedaan).

Tof van EdvandeBerg dat ie de moeite heeft willen nemen

Thnx EdvandeBerg
pi_41704129
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Vond ik ook
pi_41704156
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef henkus_donor het volgende:
Goede ervaring met [TK] PC GAMES
Snever, heb unreal2 goed ontvangen.
Misschien alleen handig om even te melden dat je het verzonden hebt!
Mooi, sorry maar heb het weleens te druk en dan vergeet ik nog weleens wat
pi_41704279
Ik heb wat problemen met Michel. Hij wilde 6 xbox games van mij kopen maar sinds een week of 2 reageert hij niet meer op mijn reply's. Jammer.
  maandag 11 september 2006 @ 22:24:23 #192
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_41722082
[TK] 2 leren crèmewitte tweezitsbanken (T.E.A.B.)

Pulu bedankt man, voor weinig geld twee leuke 2zits bankjes op de kop getikt, bedankt voor het helpen opladen op de aanhanger ook trouwens, was me in me uppie niet gelukt

Terugreis is, nadat de aanhanger van de trekhaak klapte, probleemloos verlopen, heb alleen wel langzamer dan op de heenreis gereden

Prima de bima, vrouw ook weer blij dat oude mormel van een driezitsbank de deur uit.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_41726117
Super BYM!!
pi_41727354
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:23:41 #195
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_41728434
Goede ervaring met borjoyzee, snelle afhandeling, prima verpakt verstuurd. TOP

geen goede ervaring met jamesdeluxe bied apparaat aan voor een te hoge prijs eerst, daarna prijs bijgesteld en het semi-eens geworden, maar hij zou hem nog even laten staan.

Na bijna 2 weken en meerdere reply's van mij in het topic [TK] Logitech toetsenbord + muis EN externe DVD brander hoera vandaag een reply van TS, ik had hem maar moeten mailen evt en nu gaat hij hem maar verkopen via Ebay. Beetje jammer.

Maar goed ga wel verder zoeken, iig suc6 met op Ebay verkopen.

[ Bericht 41% gewijzigd door SpookY22 op 12-09-2006 08:32:04 (toevoeging) ]
pi_41729956
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan

Heb je er veel plezier mee?
pi_41745343
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:05 schreef Snever het volgende:

[..]

Heb je er veel plezier mee?
Zekers
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41747148
Rens2001, heb je AW DS ontvangen?
당신을 사랑합니다
pi_41775629
Ola, ik post even vanuit iemand anders zijn naam eigenlijk (alhoewel ik wel van elke mail af weet en ik ben zelfs mee geweest om de spullen te halen)

Slechte ervaring met HOPit van het topic [TK] DJ Set, ideaal voor beginners!

In het topic meldt ie dat hij de spullen kan verzenden. Zo gezegd zo gedaan, niet dus.
Hij kan opeens geen vervoer regelen (raar, want in het topic vermeldt hij ook dat de spullen gebracht kunnen worden, hoe wil ie dat dan doen?)

Uiteindelijk zijn we maar zelf met de auto richting Leeuwarden gereden (2 uur en 15 minuten heen en 2 uur en 15 minuten terug!! Weg zondag!! Maar okay, we kozen er zelf voor)

Daar aangekomen blijkt de kap van een van de draaitafels beschadigd te zijn. Is niet gemeld in het topic of via de mail. (niet super erg, maar toch, hij mocht het wel even vermelden)
Ook staat er in het topic dat alles erbij zit..
We missen de handleiding en de voedingskabel (een voedingskabel hebben we zelf wel, maar toch, hij zou er eigenlijk bij moeten zitten)

En nu mailt hij gewoon niet terug Terwijl ik hem al een paar keer online heb zien verschijnen op FOK!.

Nog een kleine toevoeging:

Meneer die het setje gekocht heeft zegt:
je moet zelf weten of je het vermeldt, maar hij heeft me ook 2 weken aan het lijntje gehouden
hij zei toen telkens dat ie het zou versturen
  woensdag 13 september 2006 @ 21:42:45 #200
33954 ElisaB
pi_41783923
Sounds charming ijsmeis
pi_41785378
quote:
Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ola, ik post even vanuit iemand anders zijn naam eigenlijk (alhoewel ik wel van elke mail af weet en ik ben zelfs mee geweest om de spullen te halen)

Slechte ervaring met HOPit van het topic [TK] DJ Set, ideaal voor beginners!

In het topic meldt ie dat hij de spullen kan verzenden. Zo gezegd zo gedaan, niet dus.
Hij kan opeens geen vervoer regelen (raar, want in het topic vermeldt hij ook dat de spullen gebracht kunnen worden, hoe wil ie dat dan doen?)

Uiteindelijk zijn we maar zelf met de auto richting Leeuwarden gereden (2 uur en 15 minuten heen en 2 uur en 15 minuten terug!! Weg zondag!! Maar okay, we kozen er zelf voor)

Daar aangekomen blijkt de kap van een van de draaitafels beschadigd te zijn. Is niet gemeld in het topic of via de mail. (niet super erg, maar toch, hij mocht het wel even vermelden)
Ook staat er in het topic dat alles erbij zit..
We missen de handleiding en de voedingskabel (een voedingskabel hebben we zelf wel, maar toch, hij zou er eigenlijk bij moeten zitten)

En nu mailt hij gewoon niet terug Terwijl ik hem al een paar keer online heb zien verschijnen op FOK!.

Nog een kleine toevoeging:

Meneer die het setje gekocht heeft zegt:
je moet zelf weten of je het vermeldt, maar hij heeft me ook 2 weken aan het lijntje gehouden
hij zei toen telkens dat ie het zou versturen
Wat een eikel

Bedankt voor de waarschuwing
pi_41791981
Ik zie nu ook dat ie zijn profiel helemaal leeg heeft gehaald.
Ik ben benieuwd of ie het geld wat we nog terug kregen wel heeft over gemaakt.
  donderdag 14 september 2006 @ 08:57:57 #203
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41792781
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?
pi_41792786
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er valt toch in de gaten te houden of ie een ander account aanmaakt onder hetzelfde IP-adres?
Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nog .
pi_41795937
quote:
Op donderdag 14 september 2006 08:58 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mwah, dat hoeft geeneens. We hebben zijn adres en telefoonnummer ook nog .
pi_41796796
Dizer, zou jij crackhead en kopieermachine even een waarschuwing kunnen geven zodat ze uit mijn topic blijven. Het hier om unieke bod op fifa06 gedoe
  donderdag 14 september 2006 @ 11:47:21 #207
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41796924
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Snever het volgende:
Dizer, zou jij crackhead en kopieermachine even een waarschuwing kunnen geven zodat ze uit mijn topic blijven. Het hier om unieke bod op fifa06 gedoe
Je zit in het ervaringen topic . . En nee...
pi_41797404
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:47 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je zit in het ervaringen topic . . En nee...
Hij is toch al dicht
pi_41817465
Heb een prima verkooptransactie met de user W4 gedaan.
Hij heeft eigenlijk direct het geld overgemaakt en mijn pakketje is veilig bij hem aangekomen.
Niets meer dan lof voor deze snelle transactie van zijn kant!
pi_41821702
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:54 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.
Na vooruit betalen en niet verzenden had degene beter geld kunnen terugvragen als hij al zijn adresgegevens heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2006 00:14:37 ]
pi_41921352
Hoi Ijsmeis, ik heb dus ook negatieve ervaringen met HOPit:

ik heb een tijdje geleden een deal gemaakt met forum member Hopit, geld netjes overgemaakt, lang daarna pas spullen ontvangen NA moeizaam mailen/msn gesprekken maar er ontbreken nog wat dingen. In eerste instantie zou hij ze nasturen, maar er kwam maar niks en hij reageert al niet meer op msn of emails. En als ik hem bel, dan hangt ie gelijk op of zet zn telefoon gelijk uit.

Misschien kan ik samen met diegene er wat tegen doen, samen naar toe gaan of iets dergelijks... Wat ik vind dit erg vervelend.
pi_41921453
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 00:12 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Waarom moet je geld terugkrijgen dan? Het is 2e hands, je bent 't zelf gaan ophalen dus zag je wat er gekocht werd.
Na vooruit betalen en niet verzenden had degene beter geld kunnen terugvragen als hij al zijn adresgegevens heeft.
Geld terugkrijgen van het niet verzenden. Daarvoor hadden we namelijk ook geld gegeven.
Maar we hebben inmiddels een mailtje terug waarin ie zegt dat hij het geld over zal maken.

En dat ie niet reageerde en het geld terug stortte kwam doordat hij op vakantie was.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar voor mij komt het ongeloofwaardig over, aangezien het al een week bekend was dat we de spullen gingen halen. Dus had hij dan ook al het geld over kunnen maken.
En hij zei dat ie zijn mail niet kon controleren, maar ik heb hem wel op FOK! zien rondstruinen, dus had hij ook even in het topic kunnen zeggen "hoi, ik ben met vakantie, ik reageer nog wel op de mails"
Maar goed.
pi_41933277
[TK] Zwarte GC met drie controlers en 13 spellen!

en een prima verlopen transactie tussen mij en ikwilookwatzeggen. Keurig afgehandeld en mooi verpakt alles!
pi_41974551
Fok werkt veel sneller dan marktplaats!!!
pi_41975863
quote:
Op woensdag 20 september 2006 08:57 schreef danko het volgende:
Fok werkt veel sneller dan marktplaats!!!
Open er maar een topic over
  woensdag 20 september 2006 @ 10:14:36 #216
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41975883
Wat Snever bedoelt is: Bedankt voor de leuke reactie .
  woensdag 20 september 2006 @ 14:41:39 #217
33954 ElisaB
pi_41983273
[TK] 2 DVD Boxen: Sopranos Seizoen 1-4, Oliver Stone Box

Oliver Stone is binnen. Bedankt BKKcityLife
pi_42022655

Slechte ervaring met BKKcityLife.
Ik koop voor ¤70 de dvd-box van The Sopranos van hem.
Na het nakijken van de dvd's zitten ze stuk voor stuk vol met krassen en vegen.
Dit vind hij blijkbaar nog heel normaal ook.
Ik heb erg veel dvd's geruild en gekocht op fora, maar dit nog nooit meegemaakt.
Gemailt met hem, maar wil verder van niks weten.
Hij ¤70 rijker, ik een waardeloze box.
pi_42031399
[TK] CD's en muziekDVD's

Goeder verzending, spel compleet en krasloos
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  vrijdag 22 september 2006 @ 22:59:39 #220
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42062039
Curious-PB vraagt om korting, krijgt korting.. leuke prijs. Mailt, krijgt mail terug... om geld over te maken. Later een mail met dat ie er toch geen zin in heeft. Fijn weer, mensen die niet weten wat ze willen.
pi_42081638
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Maar we hebben inmiddels een mailtje terug waarin ie zegt dat hij het geld over zal maken.
Moet ie het alleen wel doen .
pi_42082304
En wederom een uitermate goede ervaring met ElisaB!
Maar dat was eigenlijk ook wel geheel conform verwachting!
Live it!
pi_42110071
Prima ervaringen met MTV,

Nokia 2600 van hem gekocht, super netjes verpakt en alles voldoet aan wat er beloofd is!

MTV Bedankt!
  maandag 25 september 2006 @ 13:03:44 #224
33954 ElisaB
pi_42110299
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:39 schreef BlueEyed het volgende:
En wederom een uitermate goede ervaring met ElisaB!
Maar dat was eigenlijk ook wel geheel conform verwachting!
  maandag 25 september 2006 @ 18:26:34 #225
619 pierce
We hebben een P.....
pi_42118217
Goede ervaring met DikkeDiarree , heb een prachtige [TK] Zonnehemel. van hem overgenomen.

Bedankt voor het meesjouwen naar de auto!
Hij werkt overigens puik!

pi_42122345
quote:
Op maandag 25 september 2006 18:26 schreef pierce het volgende:
Goede ervaring met DikkeDiarree , heb een prachtige [TK] Zonnehemel. van hem overgenomen.

Bedankt voor het meesjouwen naar de auto!
Hij werkt overigens puik!

Ben je al bruin?
Veel plezier ermee.
Jij ook bedankt voor de goede afhandeling.
pi_42124940
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:15 schreef DikkeDiarree het volgende:

[..]

Ben je al bruin?
Veel plezier ermee.
Jij ook bedankt voor de goede afhandeling.
DikkeDiarree inderdaad een topkerel!
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:25:57 #228
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_42146866
Prima ervaring met AQuila360 in het topic [TK]Grote opruiming!! Games,DVD boxen,Boeken,Strips,
Aangezien dat hij zich heeft aangemeld op de dag dat hij dat topic opende is een klein pluimpje wel verdient.

Heb alleen nog geen tijd gehad om met de aangeschafte games te spelen.
pi_42160694
prima ervaring met F4T4L_3RR0R in het topic [TK] Webcam: Logitech QuickCam Express Plus

netjes gemaild, duidelijke routebeschrijving erbij, en wat ik gekocht heb kwam helemaal overeen met hetgeen hij omschreven had
  woensdag 27 september 2006 @ 10:52:17 #230
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42163706
Ik wordt een beetje moe van afhakers de laatste tijd. Op Marktplaats is dat al langer, maar ik merk het hier in de V&A ook steeds meer. Met mede-users ben je dan bezig de onderhandelingen af te ronden of zelfs aan het wachten op de toegezegde betaling en vervolgens komt er niks meer van de andere kant.

Op een moment dat je denkt een overeenkomst met iemand te hebben, laat je andere geínteresseerden weten dat het artikel niet meer te koop is en daarmee dus ook andere opties tot verkoop.

Zie [TK] Nokia 1600 simlockvrij nieuw in verpakking

Met user Extendedversion was ik rond; hij deed een bod van 50 euro, ik ging akkoord en hij zou de betaling doen (tot 2x toe). Geen betaling ontvangen en op gegeven moment bleef het stil.

En [TR] Diverse PC-compenten en audio-video

User 045casual heeft een heel vreemd probleem, hij kan webmail wel ontvangen maar niet versturen. Vervolgens laat hij ook niks meer horen, terwijl ik andere geïnteresseerden al had laten weten dat het scherm verkocht was. Ik had hem mijn telefoonnummer gestuurd, maar blijkbaar verhindert zijn internetprobleem hem ook mij even te bellen.
  woensdag 27 september 2006 @ 16:44:18 #231
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42172630
[TR] Diverse PC-compenten en audio-video

Deze is dus wél verkocht aan user KoningMax.

Alles makkelijk en netjes verlopen.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:54:47 #232
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_42175958
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
User 045casual heeft een heel vreemd probleem, hij kan webmail wel ontvangen maar niet versturen. Vervolgens laat hij ook niks meer horen, terwijl ik andere geïnteresseerden al had laten weten dat het scherm verkocht was. Ik had hem mijn telefoonnummer gestuurd, maar blijkbaar verhindert zijn internetprobleem hem ook mij even te bellen.
Ik heb ook mailproblemen met 045casual: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers &

Mails van mij komen niet aan bij hem en vica versa.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 27 september 2006 @ 18:56:47 #233
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42176015
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde probleem met dezelfde user: [TK] Microsoft Intellimouse Explorer 4.0, Nokia 3310 covers &
Met jou trouwens nog wel goede ervaring!

Had die TFT van jou gekocht.
  woensdag 27 september 2006 @ 19:18:14 #234
59617 Whistler1979
Enjoy Live, While You Can..
pi_42176666
Super ervaring met kinky_queen in topic [TK] Alle 3 de LOTR Giftsets

Geld overgemaakt via paypal, Telefonisch lukte van mij kant uit niet, hij had paypal ik ook dat ging dus perfect
Een paar dagen later is pakketje verstuurd,
die volgende dag pakketje netjes ontvangen goed verpakt met luchtkussens.

Groetjes
Martijn aka Whistler1979
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel DVD's ;) Xbox 360 Premium + HDDVD / Playstation 3 60GB Pack Attached 2 Full HD ;) Mjam ;)
pi_42177488
[TK] Nokia 2600 simlockvrij
verkocht aan Mark_Boelen, alles snel afgehandeld
beiden zijn we tevreden
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:02:57 #236
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42224561
Goede ervaring met wodkalime14 in [TK]Fuji s5500 digitale fotocamera

Alles prima verlopen.
pi_42258496
Prima ervaring met edwin16v in [TK] Motorola V3 Silver
Pakket was snel binnen en goed verpakt! Topper!
pi_42259668
Prima deal met Dizer in dit topic: [TK] Een hoop leuke dvd's!
Als je deel 1 ook aan me kwijt wilt weet je me te vinden
Top jongen, bedankt!
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:03:16 #239
22273 Dizer
Save the beard!
pi_42270105
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 16:30 schreef R-Tech het volgende:
Prima deal met Dizer in dit topic: [TK] Een hoop leuke dvd's!
Als je deel 1 ook aan me kwijt wilt weet je me te vinden
Top jongen, bedankt!
Wederzijdse ervaring. Altijd goede zaken met R-Tech
pi_42276852
Goede ervaring met koentje.k in dit topic: [TK] Nintendo DS Lite! NSMB, MarioKart, Tetris, brain traini

Goed ingepakt en snel verstuurd
Nintend0 00nt
pi_42277259
Goede zaken gedaan met Borjoyzee in dit topic, snelle afhandeling en het pakketje was netjes ingepakt.
pi_42328841
Zaken gedaan met EdvandeBerg, zoals boven beschreven.( Ik was inderdaad koning Max, maar wachtwoord kwijt en gebruik dat e-mail adres niet meer. )
Zeer tevreden, nette afhandeling. Zou ik vaker zaken mee doen! Thnks!
pi_42329429
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:55 schreef Curious-PB het volgende:
Goede ervaring met koentje.k in dit topic: [TK] Nintendo DS Lite! NSMB, MarioKart, Tetris, brain traini

Goed ingepakt en snel verstuurd
Ook erg goede ervaring met Curious-PB! Hoesje komt eraan!
pi_42350166
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef Gajescheren het volgende:
Prima ervaring met edwin16v in [TK] Motorola V3 Silver
Pakket was snel binnen en goed verpakt! Topper!
Goede ervaring met Gajescheren, geld was snel binnen en alles snel afgehandeld.
Netjes verpakt hè?
Groeten van @.
pi_42350456
Zeker goed verpakt! Grote doos voor een klein pakketje met leuke luchtkussentjes er omheen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:51:03 #246
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_42362465
[TR] Diverse PC-compenten en audio-video
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:46 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zo koeler is opgehaald en heb nog een gezellig babbeltje kunnen maken ook
zou zo weer zaken doen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:00:47 #247
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42362638
quote:
Hier ook goede ervaringen met Kabuto_Raiger!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:04:27 #248
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42366193
Goede zaken gedaan met Hansch!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_42368938
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:54 schreef DikkeDiarree het volgende:

Slechte ervaring met BKKcityLife.
Ik koop voor ¤70 de dvd-box van The Sopranos van hem.
Na het nakijken van de dvd's zitten ze stuk voor stuk vol met krassen en vegen.
Dit vind hij blijkbaar nog heel normaal ook.
Ik heb erg veel dvd's geruild en gekocht op fora, maar dit nog nooit meegemaakt.
Gemailt met hem, maar wil verder van niks weten.
Hij ¤70 rijker, ik een waardeloze box.
BKKcityLife is een vuile rat.
Laat niets meer van zich horen.
Ook Dizer heeft nog geprobeert een oplossing te vinden, maar ook zonder resultaat.

Dizer, bedankt nog voor de moeite.
pi_42370211
Goede ervaring met Arnold_fan in [TK] defecte laptop

Snel afgehandeld en goed verpakt!
pi_42423778
Onbetrouwbaar figuur 045casual, doe daar GEEN zaken mee! Wacht nu a bijna 4 weken op de spullen. Belooft van alles maar komt afspraken niet na.

[TK] samsung DCB-9401R
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 15:58:26 #252
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42425119
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:12 schreef laurent67 het volgende:
Onbetrouwbaar figuur 045casual, doe daar GEEN zaken mee! Wacht nu a bijna 4 weken op de spullen. Belooft van alles maar komt afspraken niet na.

[TK] samsung DCB-9401R
OMG!
Ik wilde zojuist dezelfde naam noemen! Ik ben ook genaaid! Helaas xbox opgestuurd, nog steeds geen geld ontvangen.
Hij zegt het bedrag al gestort te hebben, nooit iets ontvangen. Krijg ook helemaal geen antwoord op mailtjes.
Hij beweerde eerst de xbox nooit ontvangen te hebben. Ik heb hem de bon opgestuurd van verzending. En op trackentrace staat dat het pakket gewoon geleverd is!

Vuile kloothommel Bannen die hap!

@ Laurent67: Heb je wel al betaald? Dan gaan we samen toch even bij 'm langs

Topic

[ Bericht 4% gewijzigd door Dagguzz op 06-10-2006 16:08:52 ]
Schudden voor gebruik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:12:02 #253
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42425497
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 15:58 schreef Dagguzz het volgende:

045casual
Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGEN

Ook negatieve ervaring met --HOOLIE-- in [TR] Diverse PC-compenten en audio-video

Reageert niet meer in topic en ook niet meer op mailtjes.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:17:01 #254
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42425654
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Had ik ook al slechte ervaring mee. [V&A] ERVARINGEN
Ja getver, ik schijt er nogal van. Probeer je iemand te matsen.. Heb dat ding zelfs eerder opgestuurd , stond hier toch maar. Ik had na zijn bod een ander bod ontvangen van 30 euro hoger. Daar ben ik toen niet op ingegaan omdat ik met 045casual al een overeenkomst had.
Nou ik heb weer wat geleerd hoor! Het heeft me alleen een hoop centen gekost

Schudden voor gebruik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:25:56 #255
33954 ElisaB
pi_42425901
Willen jullie mij even linkjes mailen van de betreffende topics en ff kort vertellen wat het verhaal is (wanneer opgestuurd / geld over gemaakt, wat was de deal, etc...) Graag ook eventuele persoonsgegevens die je van 045casual hebt. Dan ga ik er eens even mee aan de slag
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:34:36 #256
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42426172
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Willen jullie mij even linkjes mailen van de betreffende topics en ff kort vertellen wat het verhaal is (wanneer opgestuurd / geld over gemaakt, wat was de deal, etc...) Graag ook eventuele persoonsgegevens die je van 045casual hebt. Dan ga ik er eens even mee aan de slag
Kijk, dat klinkt goed! Ik zal het ff opzoeken
Schudden voor gebruik
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 16:36:13 #257
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42426219
inmiddels is de decoder gewoon opgestuurd, wel een dag later als gepland gister dus, en je geld is ook gewoon netjes overgemaakt hoor dagguzz, zal vanavond een scan voor je maken van mijn afschrift om te laten zien dat ik het je gewoon overgemaakt hebt middels acceptgiro begin deze week, mails stuur ik gewoon terug, maar ik krijg een error bij jou mailadres namelijk error #0x800CCC0E geen idee waar dit voor staat, jammer dat mensen tegenwoordig meteen zo wantrouwig raken, in het geval van laurent67 kan ik het me begrijpen nadat eerste wat fout ging met het pakketje bij de deutsche post, maar het is toch echt gister opgestuurd middels PTT zoals ik beloofd had.
When youre good no one remembers, when youre bad no one forgets
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:44:01 #258
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42428103
@elisaB ik zal je zo spoedig mogelijk terugmailen, heb weer eens problemen met de @home mail server, zodra je dit gelezen hebt kun je dit bericht verwijderen, thx
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 18:38:38 #259
33954 ElisaB
pi_42429373
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef 045casual het volgende:
@elisaB ik zal je zo spoedig mogelijk terugmailen
Is goed; ik ben benieuwd
pi_42429546
@ElisaB, ik heb je mijn ervaring en al zijn gegevens aan je gemaild

@045casual, daar is het nu te laat voor, ik heb het helemaal gehad met jou, je hebt ruim 3 weken de tijd gehad om de spulletjes te versturen.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 19:26:10 #261
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42430575
Goede ervaringen met N4TE en Guu. Snel gecommuniceerd en geld overmaakt, waardoor ik het spul vandaag nog op de post kon doen.
pi_42452466
ArnhemCasual:
D800 gekocht van hem -> [TK] Samsung D800
Hij was de headset er vergeten bij te doen. Deze zou hij nazenden.
Na 2 weken krijg ik bericht dat hij is verzonden, maar hij hem in de verkeerde brievenbusgleuf heeft gedaan.
Nu ± 2 maanden later nog steeds geen headset, sprak hem hierop aan op msn. Toen begon hij in breezertaal zijn zogenaamde zusje na te doen en heeft hij me geblokkeerd.
Geen zaken meer mee doen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:28:48 #263
33954 ElisaB
pi_42453119
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:02 schreef Koenijntje het volgende:
ArnhemCasual:
D800 gekocht van hem -> [TK] Samsung D800
Hij was de headset er vergeten bij te doen. Deze zou hij nazenden.
Na 2 weken krijg ik bericht dat hij is verzonden, maar hij hem in de verkeerde brievenbusgleuf heeft gedaan.
Nu ± 2 maanden later nog steeds geen headset, sprak hem hierop aan op msn. Toen begon hij in breezertaal zijn zogenaamde zusje na te doen en heeft hij me geblokkeerd.
Geen zaken meer mee doen
Zie je mail voor een CC-tje
pi_42462887
Erg goede ervaring met Blacksheep. De dag dat ik het geld overmaakte verstuurde hij meteen de cd's.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:20:51 #265
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42473995
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef Guu het volgende:
Erg goede ervaring met Blacksheep. De dag dat ik het geld overmaakte verstuurde hij meteen de cd's.
Mooi zo
pi_42476830
Goede ervaring met vinniel83 in [TK] Groene Laser Pointer
Snel geregeld en verstuurd!
  maandag 9 oktober 2006 @ 16:04:29 #267
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42513625
Slechte ervaring met mezelf. Vanochtend in alle vroegte een pakketje op de bus gedaan voor DragonFire. Toen ik weer op huis aan ging bedacht ik me dat ik nog even postzegels moest plakken. Ik had het onthouden, maar helaas in de verkeerde volgorde uitgevoerd.

Weet iemand wat er nu precies gaat gebeuren. Ik heb het afzenderadres er gelukkig opgezet, krijg ik het nu retour terug gestuurd of komt het uiteindelijk wel op het goeie adres aan?
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:25:56 #268
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_42516137
Het wordt gewoon bezorgd, met een kaartje eraan met strafport. De ontvanger kan dan twee dingen doen: de strafport betalen en het pakje openmaken (en dan de portokosten met jou regelen), of het pakje ONGEOPEND retour sturen, in dat geval komt de strafport op jouw rekening en kan je het nogmaals versturen (maar dan met postzegels )
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:34:49 #269
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42516400
Ah ok, dat komt wel goed dan. Bedankt voor de info!

(Edit: nog even een vraagje. Enig idee hoeveel die kosten bedragen, evenveel als de benodigde postzegels?)

[ Bericht 32% gewijzigd door BlackSheep op 09-10-2006 17:41:44 ]
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:34:47 #270
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42518543
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 18:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is goed; ik ben benieuwd
Even voor de duidelijkheid.. Ik zet het maar hier, want meneer kan niet reageren via mail...(045 casual) Ik heb je geld nog steeds niet binnen! En ja srry, dan worden mensen toch best wantrouwig! Lijkt me niet zo raar. Die centen heb ik gewoon nodig! Ben ook maar student huh! (tis potver nu al 3 weken geleden)
Schudden voor gebruik
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:36:45 #271
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42518624
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.

mvg

(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:50:14 #272
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42519142
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef 045casual het volgende:
Het geld staat bij mij overgemaakt, stuur me je bankdetails nogmaals via de mail dan boek ik het opnieuw via acceptgiro over, mocht het geld dubbel binnenkomen dan ben je vast wel zo netjes om het te retouneren.

mvg

(kan idd niet terugmailen, @home webserver doet al een aantal weken op vreemde momenten raar )
Je hebt mail. En laten we dit nu direct afhandelen zeg...
Schudden voor gebruik
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:57:54 #273
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_42519474
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:34 schreef BlackSheep het volgende:
Ah ok, dat komt wel goed dan. Bedankt voor de info!

(Edit: nog even een vraagje. Enig idee hoeveel die kosten bedragen, evenveel als de benodigde postzegels?)
Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:02:47 #274
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_42519653
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Als er op een pakje 1.56 had gemoeten, is de strafporto 2.34 weet ik uit ervaring, andere bedragen zullen ook wel zo in diezelfde orde van grootte extra zijn.
Danku
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:05:26 #275
33954 ElisaB
pi_42519756
quote:

mvg

Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?

En verder aan 045casual... dat je mail al weken niet werkt is inmiddels echt een but-smoes; als er zoveel mensen op je zitten te wachten en iets van je tegoed hebben, dan maak je voor de gelegenheid maar een gmail-account aan.

[ Bericht 16% gewijzigd door ElisaB op 09-10-2006 23:11:55 ]
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:10:22 #276
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42519942
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Scan maar in en post maar hier... zou ik zeggen. Eens Dagguz?
Ja, ik ben enorm benieuwd
Schudden voor gebruik
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:16:06 #277
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42520148
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef BlackSheep het volgende:
Slechte ervaring met mezelf.
pi_42522127
[TK] Western digital raptor WD740 74.3 GB harde schijf
(user _Drake_)
Hulde aan deze user, de deal liep perfect. Altijd binnen een dag mail terug en na dat ik betaald had was de HDD na een paar dagen bij mij op de deurmat gevallen. Dat kon 'ie best hebben want _Drake_ had zich flink uitgeleefd met inpakken. HDD zat in een stuk schuimrubber en dat zat in een zelfgemaakt doosje met daaromheen een shitload aan grijs tape. De HDD doet 't prima
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_42540958
naar aanleiding van : [TK] Creative soundblaster audigy se 7.1 oem
user : schvvmert
Graag wil ik hem via deze weg bedanken voor de nette reply's op het email verkeer wat wij hadden.
Tevens had de user het pakketje goed ingepakt in een bubbeltjes enveloppe waardoor het de val in mijn brievenbus goed heeft overleefd.
Het pakketje was binnen 1 dag opgestuurd toen hij de betaling binnen had en het lag de volgende dag (vandaag) al op mijn deurmat
life is like a present you never know what is in it
pi_42549333
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:25:19 #281
33954 ElisaB
pi_42550945
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
@045casual nog steeds niets van je ontvangen maat, laat me raden, de nederlandse post maakt dezelfde fouten als de duitse post.
Zie je mail
pi_42554715
Snever is prettig om mee zaken te doen!
En hartelijk bedankt voor die kleine attenties die erbij zaten... (batterij en extra spelletje!)

Thumps up!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_42554781
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef Oblivion het volgende:
Snever is prettig om mee zaken te doen!
En hartelijk bedankt voor die kleine attenties die erbij zaten... (batterij en extra spelletje!)

Thumps up!
Ook met prettig met jouw samen te werken oblivion. Verliep allemaal prima en vlekkeloos
pi_42558139
Niks dan lof voor CoExist!
Zeer snelle afhandeling, en een glas drinken bij het ophalen van de fatboy. Meneer heeft vervolgens nog even de moeite genomen om de doos dicht te tapen, en er een touwtje om te doen, waardoor de immense doos iets comfortabeler zat achterop de fiets(!). Maar ook die reis verliep soepel.

Perfecte verkoper dus!

dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:46:30 #285
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42563088
@ ElisaB
Scan (zoals beloofd) nooit van hem ontvangen, helemaal geen mail o.i.d.
Heb hem mn telefoonnr. gestuurd, ben benieuwd of hij belt..
Deze arme student zit in geldnood
Schudden voor gebruik
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:15:24 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42572381
Goed zaken doen met maestro1980, maandag geld overgemaakt en vanmorgen lag de dvd keurig in een bubbelenvelop op mijn deurmat, erg tof en snel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_42573010
Goed zaken doen met Man_Made_God!
Lekkere snelle afhandeling en 1e Fok! meet... heheh...

Veel plezier met je Fatboy!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:41:25 #288
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_42584913
Niks dan lof voor Schvvmert:)

perfect ingepakte HD. Snel verstuurd nadat het geld bij hem binnen was.
  Redactie Games woensdag 11 oktober 2006 @ 19:14:31 #289
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42585908
pmponer heeft me Fight Night 3 voor de 360 verkocht en is allemaal prima verlopen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:38:38 #290
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_42586628
quote:

mvg

Kerel het is anno 2006 je hebt toch wel godverdomme internetbankieren. overboeking en klaar het staat er binnen 1 dag op en rara. GEEN FOUTEN.

Geef die mensen waar ze recht op hebben of kun je nog steeds jezelf met een glimlach aankijken als je in de spiegel kijkt?
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_42586819
Net 2 dvd'tjes opgehaald bij Iced_lips voor een mooi prijsje

[TK] Diverse DVD's
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:22:42 #292
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42588097
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:35 schreef laurent67 het volgende:
Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adres
Schudden voor gebruik
pi_42588282
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:22 schreef Dagguzz het volgende:

[..]

Ik stel voor om samen ff bij 'm langs te gaan. Ik heb zn adres
Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:38:43 #294
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42588726
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Span anders een civiele rechtzaak aan wegens een wanprestatie.
Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?Dan wil ik wel de moeite nemen om even langs te gaan hoor. Dit is absoluut geen bedreiging. Ik wil gewoon mn geld, zo simpel is het
Schudden voor gebruik
pi_42591327
@Dagguzz -> check je mail
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:53:20 #296
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42592001
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Dagguzz het volgende:

[..]

Misschien dat hij me ook niet te pakken krijgt op mn 06..?
Gozer, heb je er nog steeds vertrouwen in?

Die vent liegt de hele boel bij elkaar. Telkens kan ie niet mailen vanwege e-mailproblemen, maar hij kan hier wel van alles bij elkaar kopen/verkopen (kent hij dan niemand bij wie hij even mag mailen / internetbankieren?) Ik durf te wedden dat ie zal vertellen dat zijn telefoon kapot is en zijn beltegoed op.

In het gunstigste geval is het een warhoofd die zich steeds in de nesten werkt en verzint hij steeds leugentjes om even tijd te winnen, maar zijn smoesjes zijn nogal doorzichtig.
pi_42593055
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:48 schreef Stampurtjuh het volgende:
naar aanleiding van : [TK] Creative soundblaster audigy se 7.1 oem
user : schvvmert
Graag wil ik hem via deze weg bedanken voor de nette reply's op het email verkeer wat wij hadden.
Tevens had de user het pakketje goed ingepakt in een bubbeltjes enveloppe waardoor het de val in mijn brievenbus goed heeft overleefd.
Het pakketje was binnen 1 dag opgestuurd toen hij de betaling binnen had en het lag de volgende dag (vandaag) al op mijn deurmat
De goede ervaring is wederzijds. Goed mailcontact en snelle betaling.
pi_42593167
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Uiteraard het volgende:
Niks dan lof voor Schvvmert:)

perfect ingepakte HD. Snel verstuurd nadat het geld bij hem binnen was.
Ik had nog een mooie RMA verpakking van Maxtor liggen. En als het geld zo snel op mijn rekening staat, kan ik toch niet achterblijven.

Dus voor Uiteraard
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:33:27 #299
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_42596034
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Gozer Mevrouw, heb je er nog steeds vertrouwen in?
Dat van die onbereikbare 06 was cynisch bedoelt lieverd En nee, heb er op déze manier geen vertrouwen in nee.

Dus ff langs, maken we er meteen een V&A-meet van
Schudden voor gebruik
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:19:39 #300
33954 ElisaB
pi_42597299
045casual heeft een ban, dus kan hier nu niet meer eageren. Die ban is in principe bedoeld als aansporing om op z'n minst even te reageren. Lezen kan ie nog wel, en als ie internet heeft, kan ie een hotmailaccountje aanmaken en ons even een mailtje sturen.

Verdere correspondentie verloopt voorlopig even per mail (ook met de koper en verkoper, waaronder Dagguzz)
pi_42598220
Ik weet niet of 't hier thuishoort maar dat regelen de Modjes wel.

Het is in V&A een stuk vertrouwder dan op allerlei anonieme verkoopsites.
Zelf heb ik hier tot nu alleen positieve ervaringen.
Wat ik wel altijd doe is even de postgeschiedenis van verkoper kijken.
Daarmee krijg je toch een beeld in hoeverre 't vertrouwd is
Fok! is een groot forum met ook 1Day users etc....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')