kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:43 schreef Makster het volgende:
Xbox games gekocht van deGVR
Prima gozer (al heb ik hem nooit gesproken) Spellen binnen no time hier en goed verpakt.
Thanks
binnen en werkendquote:Op maandag 8 mei 2006 12:14 schreef outcast_within het volgende:
[TK] PC133 256MB x3 Double Sided
ik krijg maar niks te horen
Oftewel gewoon heel netjes en enkel maar een goede ervaring rijkerquote:Zat er dat maar in?
Dan moet je er ook niet weer over beginnenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:33 schreef BYM het volgende:
[..]
EN DAT IS WAT IK DEZE TOPIC WILDE ONTHOUDEN, MAAR DANKZIJ EEN MODERATOR VAN DIT FORUM IS ER WEDEROM GEBAGGER ALHIER ........
Moderator of niet, ik laat mij niet beschuldigen van iets terwijl ik de hele tijd eerlijk geweest ben.... ook niet als ik daar de indruk van heb. Ik heb toen al op m'n tanden moeten bijten om er niet op te reageren. Feit is gewoon dat die auto niet in de staat was waarin jij hem aanbood op het forum, of jij hem op dat moment in bezit had of niet dat doet niet terzake. Jij zegt dat die auto in orde is, degene die hem verkoopt voor je zegt dat ie in orde is en wat tref ik aan? Een gare bak.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:13 schreef BYM het volgende:
[..]
ik kan met dit soort meldingen mijn topic wel laten sluiten merk ik
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
[TK] Gamecube + games
Net binnen!
Helemaal goed stevig verpakt in orginele doos!
Snel ontvangen ook, vriendelijke gozert die Onnib!
Bedankt!
Ja, idd...quote:Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef Brentmeister het volgende:
Ik vind het erg vreemd dat hij zonder ook maar iets na te gaan zegt dat hij wel even een vervangende controller opstuurt. Dan ga je toch eerst het trackingnummer nakijken lijkt me. Het kost hem dan immers 2 controllers![]()
Zie je inbox en hou me op de hoogte als je wiltquote:Op zondag 21 mei 2006 15:14 schreef mien-moeke het volgende:
Maar hij reageert helemaal niet op m'n mail.
quote:Op zondag 21 mei 2006 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je inbox en hou me op de hoogte als je wilt
Primaquote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef mien-moeke het volgende:
Heb m net gelezen, en alvast bedankt.
En dat zal ik zeker doen.![]()
Laptop aan L_V verkocht en hij kreeg er een kopje thee bijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mooie laptop van ElisaB gekocht. Kreeg er een lekker kopje thee bij
Positieve feedback, dus
Alles is gereld.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:18 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb m net gelezen, en alvast bedankt.
En dat zal ik zeker doen.![]()
Klaag klaag klaag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:01 schreef HellRaver het volgende:
Slechte ervaring met Keffo maar aanleiding van: [TK] Mega opruiming, van alles wat!
Bod gedaan op wat spullen maar volgens hem was verzenden niet makkelijk dus aangeboden het eventueel ook wel op te willen halen. Toen zei hij dat de spullen verkocht waren echter was dit een misverstand aangezien hij bedoelde dat ze aan mij verkocht waren. Vervolgens een mail gestuurd om het af te handelen echter kreeg ik een dag later een mail terug met de mededeling dat de boeken misschien aan iemand anders waren verkocht die die middag langs zou komen. Daarna niks meer gehoord maar in zijn topic valt wel te lezen dat hij de rest naar andere aan het opsturen is. Dit is niet echt een manier van zaken doen die gewenst is.
Zijn verhaal is dat hij meer geld kon vangen met minder inspanning.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
Wel een heel volwassen reactie kerel.....
Een verhaal heeft altijd 2 kanten, het jouwe is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |