aangepast en bumpquote:Op donderdag 13 april 2006 22:09 schreef Milord het volgende:
3 2 reepjes double sided 256 mb, PC133, winbond, 20e per stuk
klopt. Als je een double sided reepje op en moederbord drukt wat alleen single sided aan kan heb je maar de helft van het geheugen ter beschikking. Oftewel 256 mb double sided word dan gezien als 128 mb single sided.quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Milord het volgende:
Bepaalde bordjes kunnen geen double sided geheugen aan meen ik.
Volgens mij is 't precies andersom.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef boertie het volgende:
[..]
klopt. Als je een double sided reepje op en moederbord drukt wat alleen single sided aan kan heb je maar de helft van het geheugen ter beschikking. Oftewel 256 mb double sided word dan gezien als 128 mb single sided.
Als BnQ niet wilt dan heb je hem, heb 1x winbond en die andere is een identiek pcb maar heeft een ander merk chips erop.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mocht je dat reepje geheugen, double sided 256 mb, PC133, winbond nog over hebben. Wil er wel ¤20,- voor neertellen.
45 euro voor de reepjes die over zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:36 schreef BnQ het volgende:
Noem eens leuke prijs voor alles? of mail me.
Ik ben echt blind geloof ik, in MyAT heb ik ze niet teruggezien. Kun je mij je rekeningnr, N.A.W gegevens mailen? Dan ga ik voor 1 double sided 256 MB reepjequote:Op woensdag 19 april 2006 03:11 schreef Milord het volgende:
[..]
Als BnQ niet wilt dan heb je hem, heb 1x winbond en die andere is een identiek pcb maar heeft een ander merk chips erop.
[..]
45 euro voor de reepjes die over zijn
Waar heb je heen gemaild? Heb niks ontvangen, mail staat in m'n profiel en dat moet werken..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:55 schreef Milord het volgende:
Je hebt mail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |