Thxquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:35 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Leuke spullekes, helaas nog net iets te vroeg voor. Over een half jaartje had ik ze graag van je overgenomen.
Veel plezier met samenwonen
okidokiquote:Op donderdag 27 april 2006 09:53 schreef omearos het volgende:
tvp
even kijken of ik vervoer kan regelen, dan heb ik evt wel interesse in de kast
dat zou helemaal fijn zijn jaquote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie spulletjes TS
Die kast, is die by any chance demontabel?
quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie spulletjes TS
Die kast, is die by any chance demontabel?
Ja, maar kan 'ie daarna ook weer ín elkaar. Fatsoenlijkquote:
Vragen mag altijd natuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 18:51 schreef xdc het volgende:
is die bank en fauteuilles in dezelfde kleur ?
fotos zijn namelijk niet helemaal duidelijk , en geven soms een vertekend beeld .. vandaar dat ik het even vraag, de bank ziet er beetje bruin uit en de stoelen wat oranje? klopt dit ?
Nogmaals deze vraag!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar kan 'ie daarna ook weer ín elkaar. Fatsoenlijk. Zonder dat het eruit ziet als een zelfklusproject?
Dat is helemaal geen probleem.quote:
Okee ik hoor het welquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga even overleggen hier of die losse onderdelen allemaal in de auto passen. Zo ja, dan heb ik wel interesse denk ik
.
Top! Waar komt 'ie vandaan dan? *nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:30 schreef raimen het volgende:
[..]
Okee ik hoor het wel
Aankoopbon heb ik nog gewoon dus die kun je ten alle tijden inzien
Er zit een heel klein krasje bovenop de kast (heb een keer een bloempot lomp verschoven)quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou hij past! Heb alleen nog een vraagje en dat is of er zichtbare beschadigingen op het kastje zitten?
Graagquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:15 schreef raimen het volgende:
[..]
Er zit een heel klein krasje bovenop de kast (heb een keer een bloempot lomp verschoven)![]()
Ik kan er een foto van maken als je wil. En opsturen naar je e-mail adres
En een antwoord met bod terugquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:31 schreef raimen het volgende:
Meel verstuurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |