Gamecube is tof. Succes met het biedenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:01 schreef Orealo het volgende:
outcast, stfu inc.
aah cool, dus komt wel onder een tientjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:58 schreef outcast_within het volgende:
5.50naar mijn weten. maar daar komt nog verpakkings materiaal bij.
p.s. orealo gamepje kopen? zie sig
Dat zal ik even nakijken. Anders kunnen we ook zeggen ¤10,- en als het meer wordt dan is dat voor mijn rekeningquote:Hoeveel zijn de verzendskosten?
zijn die minder dan een tientje, hebben we een deal!![]()
10E verzendkosten is tof of niet bob?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
aah cool, dus komt wel onder een tientje
Hmm games laat ik even voor wat 't is, ik moet nog kleren kopen, en zo naar de kapper, die eikel wil vet veel voor verven![]()
Klinkt als een goed plan !quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:04 schreef Onnib het volgende:
[..]
Dat zal ik even nakijken. Anders kunnen we ook zeggen ¤10,- en als het meer wordt dan is dat voor mijn rekening
Ja ga ik doen, ik heb nog 1 foto hoe het nu zit, geen fantastische foto, maar toch.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
10E verzendkosten is tof of niet bob?
maar eeuh haren verven? voor na foto. update die fotoboek toch weer ens
1 2 3 4 5 | 0-5 kg. ¤ 7,25 5-10 kg. ¤ 9,50 10-20 kg. ¤ 11,50 20-30 kg. ¤ 13,60 |
Was het maar zo'n feest, tot nu toe heb ik elke console wel gehad (behalve de handheld, en tot nu toe de gamecube) maar de next-gen worden me iets te prijzig, dus dat wordt een ps3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |