Je woont niet ergens in de buurt ?? Zal vanavond de zooi wel even op de weegschaal zetten om te kijken hoe zwaar het is en wat de TPG er dan voor vraagtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik zou de Soundblaster Live kaart, en de P2 processor graag willen hebben...
Als je even mailt wat de verzendkosten zijn naar emmertje at emme-r-tje dot com dan zal ik het geld vanavond overmaken.. :p
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:00 schreef MPG het volgende:
ik bied 3,50 incl verzenden (envelop) voor de sb live
Zit helaas geen sticker op. Kan je dus niet vertellen of het 8 of 12 MB is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:28 schreef StonedKinG het volgende:
Kun je voor me uitzoeken of die voodoo 12 MB is? Stickertje aan de onderkant meestal... en anders, als je lege plekken ziet dan is het meestal 8 MB. Laat maar even weten, heb zeer zeker interesse!
Ok, teruggemaild!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:56 schreef Mister.Ed het volgende:
Mail je vanavond Drommelsch85 !!
Nee, maar zitten er lege plekken op voor geheugenchips?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Mister.Ed het volgende:
[..]
Zit helaas geen sticker op. Kan je dus niet vertellen of het 8 of 12 MB is.
Staat wel nummer 22150105-006 op maar dan weet je volgens mij nog steeds niet of het 8 of 12 is.
Er zitten geen lege voetjes op. Zal als ik morgen weer ff thuis ben foto's van beide kanten van de kaart maken voor je en hier plaatsen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:37 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Nee, maar zitten er lege plekken op voor geheugenchips?
Yeahquote:Op zondag 21 mei 2006 08:55 schreef Mister.Ed het volgende:
[..]
Er zitten geen lege voetjes op. Zal als ik morgen weer ff thuis ben foto's van beide kanten van de kaart maken voor je en hier plaatsen.
De spulletjes zijn binnen en alles werkt prima, erg bedankt!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:22 schreef Mister.Ed het volgende:
Oeps het bed bij m'n vriendin was vannacht toch wat gezelligermaar vanavond ben ik zekers thuis en maak de foto's voor je.
Emmertje en Drommolsch, de spullen zijn gisteren verstuurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |