De auto zag er nog er mooi uit er zaten alleen een aantal puntjes aan waardoor ik besloten heb 'm niet te nemen... icm een andere leuke auto hier in de buurt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef BYM het volgende:
Jammer dat je het af laat weten Hal9000S.
Wat vond je van de auto als ik vragen mag, dat zou ik wel op prijs stellen te weten aangezien het een rommelige start van de verkoop is geweest enzo .....
@ Justme33, lager dan dit kan ik niet gaan, dan geef ik hem weg namenlijk.
Als jouw maat interresse heeft mag hij mailen naar frankhhwaard [@] hotmail.com.
Wat ik hier dan vreemd aan vind is dat de Peugeot monteur die een tijdje geleden advies heeft gegeven ivm de aandrijfas niks verkeerds hoorde aan de motor maar dat zal wel aan hem gelegen hebben dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef HAL9000S het volgende:
- De motor maakte een wat raar geluid, hoge tikken en liep niet echt stabiel.
- de voorste remschijven waren volgens mij kromgetrokken, zoiets merk je duidelijk tijdens het remmen; het trilt heel erg.
- ik hoorde veel rare tikken uit het onderstel komen, de homokineet linksvoor was denk ik stuk.
1500¤, als ik dat voor de een doe dan voor de ander ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef Justme33 het volgende:
staat ie nu op 1500 of 2000 ?
dan moet je geen "snelle" franse wagen nemen, of 1 met een gereviseerd motorblok,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef HAL9000S het volgende:
- De motor maakte een wat raar geluid, hoge tikken en liep niet echt stabiel.
quote:- de voorste remschijven waren volgens mij kromgetrokken, zoiets merk je duidelijk tijdens het remmen; het trilt heel erg.
volgens mij kraakt alles in een peugeot, dus kan maar zo wat anders geweest zijnquote:- ik hoorde veel rare tikken uit het onderstel komen, de homokineet linksvoor was denk ik stuk.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef djjumbo het volgende:
[..]
dan moet je geen "snelle" franse wagen nemen, of 1 met een gereviseerd motorblok,
doen ze nagenoeg allemaal...
[..]
no comment, met remmen moet je altijd voorzichtig zijn...
[..]
volgens mij kraakt alles in een peogeot, dus kan maar zo wat anders geweest zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |