De link naar MP staat zijn telefoonnummer toch ook inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:34 schreef Adelante het volgende:
helemaal goed, BYM...
ik zou het alleen niet heel tof vinden als een vriend van mij m'n telefoonnummer op Fok! zou zetten
Je leest er echt overheen kerelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef fokuserdetiende het volgende:
sjonge jonge. Is toch wel logisch dat iemand de geschiedenis van een auto wil weten.
maar gezien ik dus nog mijn vragen niet beantwoord heb gekrgen denk ik idd dat ik elders moet gaan kijken omdat jij iets te verbergen hebt. Zo niet zou je niet zo moeilijk doen
en dat iemand een auto op een andere naam zet voor de verkoop....zeker de normaalste zaak van de wereld daar in het Noorden
No problemquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:36 schreef BYM het volgende:
Hej TOP man, bedankt!
Kunt tegenwoordig de specs van de marktplaats foto's niet meer opvragen, waardoor hotlinken niet meer gaat![]()
Bedankt!![]()
Wat is je email adres ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer dat ik maar een budget van 1500 euro heb anders had ik wel interesse.
Heerhugowaardquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef HAL9000S het volgende:
Heb inmiddels mail contact en ben in afwachting op een mailtje waarin staat wanneer ik 'm kan komen bekijken... ik hoop dit weekend nog want woensdag moet ik een nieuwe auto hebben ivm m'n werk.
Waar staat de auto eigenlijk?
Pfffffffffffff jeutjequote:
Bel hem anders ff kerel ik weet dat z'n email niet altijd gelezen wordt, hij's met z'n werkplaats in de avonduren vaak in de weer enzo.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
Nog steeds niks gehoord...Tijd begint te dringen, als ik 'm voor dinsdag niet kan bezichtigen dan moet ik helaas naar een andere auto gaan kijken.
Ik heb maandag en dinsdag vrijgenomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:52 schreef BYM het volgende:
[update]
Hij is op dit moment in de schuur, en is een bodemplaat van een Volkswagen Kever aan het lassen/slijpen/etc dus het kan zijn dattie z'n mobiel niet hoort, lukt het niet om hem te bellen probeer het dan 5min later nog eens.
Bellen is momenteel het slimste als je iets wilt vragen aan hem aangezien hij veel tijd doorbrengt in z'n werkplaats![]()
Geloof me,. dit is een glanswagen waar je nog voor vele vele duizenden kilometers plezier van zult hebben en bovendien mee voor de dag kunt komen want hij is echt puntgaaf.
Mocht je hem overigens meteen willen kopen, onthoud dan wel dat er alleen op werkdagen en tijdens kantooruren een overschrijving plaats kan vinden op het postkantoor.
Als je ook geen contact opneemtquote:Op maandag 20 maart 2006 12:09 schreef HAL9000S het volgende:
Voor mij gaat het 'm niet meer worden helaas... ik kan 'm niet voor woensdag bekijken en dan heb ik al een auto nodig.
Mwah dat is niet helemaal waar... woensdag 15 Maart had ik via de mail al contact met 'm met de vraag of ik 'm Zondag kon bekijken. Dit kon niet doorgaan omdat z'n zoontje dan bij hem was en maandag/dinsdag was hijzelf niet aanwezig.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:02 schreef BYM het volgende:
[..]
Als je ook geen contact opneemt![]()
Vrijdag riep ik hier al dat je hem moest bellen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mwah dat is niet helemaal waar... woensdag 15 Maart had ik via de mail al contact met 'm met de vraag of ik 'm Zondag kon bekijken. Dit kon niet doorgaan omdat z'n zoontje dan bij hem was en maandag/dinsdag was hijzelf niet aanwezig.
Je krijgt geen spijt van deze leuke wagen.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef HAL9000S het volgende:
Maargoed, ik ga denk ik alsnog op woensdag even kijken... hoop dat ie in goede staat is want dan wil ik 'm zaterdag graag overkopen.
Neee dat mag niet gebeuren, er mogen zo min mogelijk rallye's in de handen van deze barbaren vallen, die dingen worden al zo zeldzaam dus de exemplaren die er zijn mogen niet verneukt worden met foute tuning en stylingquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:34 schreef Vonkenboer het volgende:
Je kunt altijd nog een verkoop poging doen op : http://www.team106xtreme.nl
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:48 schreef jap85 het volgende:
[..]
Neee dat mag niet gebeuren, er mogen zo min mogelijk rallye's in de handen van deze barbaren vallen, die dingen worden al zo zeldzaam dus de exemplaren die er zijn mogen niet verneukt worden met foute tuning en styling![]()
De auto zag er nog er mooi uit er zaten alleen een aantal puntjes aan waardoor ik besloten heb 'm niet te nemen... icm een andere leuke auto hier in de buurt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:40 schreef BYM het volgende:
Jammer dat je het af laat weten Hal9000S.
Wat vond je van de auto als ik vragen mag, dat zou ik wel op prijs stellen te weten aangezien het een rommelige start van de verkoop is geweest enzo .....
@ Justme33, lager dan dit kan ik niet gaan, dan geef ik hem weg namenlijk.
Als jouw maat interresse heeft mag hij mailen naar frankhhwaard [@] hotmail.com.
Wat ik hier dan vreemd aan vind is dat de Peugeot monteur die een tijdje geleden advies heeft gegeven ivm de aandrijfas niks verkeerds hoorde aan de motor maar dat zal wel aan hem gelegen hebben dan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef HAL9000S het volgende:
- De motor maakte een wat raar geluid, hoge tikken en liep niet echt stabiel.
- de voorste remschijven waren volgens mij kromgetrokken, zoiets merk je duidelijk tijdens het remmen; het trilt heel erg.
- ik hoorde veel rare tikken uit het onderstel komen, de homokineet linksvoor was denk ik stuk.
1500¤, als ik dat voor de een doe dan voor de ander ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:35 schreef Justme33 het volgende:
staat ie nu op 1500 of 2000 ?
dan moet je geen "snelle" franse wagen nemen, of 1 met een gereviseerd motorblok,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:30 schreef HAL9000S het volgende:
- De motor maakte een wat raar geluid, hoge tikken en liep niet echt stabiel.
quote:- de voorste remschijven waren volgens mij kromgetrokken, zoiets merk je duidelijk tijdens het remmen; het trilt heel erg.
volgens mij kraakt alles in een peugeot, dus kan maar zo wat anders geweest zijnquote:- ik hoorde veel rare tikken uit het onderstel komen, de homokineet linksvoor was denk ik stuk.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:52 schreef djjumbo het volgende:
[..]
dan moet je geen "snelle" franse wagen nemen, of 1 met een gereviseerd motorblok,
doen ze nagenoeg allemaal...
[..]
no comment, met remmen moet je altijd voorzichtig zijn...
[..]
volgens mij kraakt alles in een peogeot, dus kan maar zo wat anders geweest zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |