Yep. Heb 'm vervangen door Asus A8N-SLI. Heeft X2 4200+ op gedraaid.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:48 schreef Het_Biertje het volgende:
ASrock 939 Dual-SATA2 socket 939 moederbord
werkend?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Geckoo het volgende:
3Com OfficeConnect Hub8/TPO 3C16700 prijs 10 euro
heb je voor mij een foto van de aansluiting van de adapter?
uhmm socket? type?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef Het_Biertje het volgende:
ruilen tegen een gigabyte dualpower moederbord?
Verzenden kan wel in een bubbeltjes enveloppe en kost dan 2,50 euro. Voor 17,50 heb je deal op die manier. Wil je via pakketpost dan wordt 't 21 euro.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef JapyDooge het volgende:
DawiControl DC-100 Raid PCI 3x IDE Raidkaart 15 euro.![]()
20 euro incl verzenden?
@Geckoo: ik heb er zoeen met gewoon een ronde plug, de vierkante plug die jij wss bedoelt zat volgens mij alleen op de switches uit die serie en niet op de hubs afaik
Leuk moederbord, kan er alleen niet veel meer mee omdat mijn laatste AGP kaart zowat verkocht is.quote:
getver.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Leuk moederbord, kan er alleen niet veel meer mee omdat mijn laatste AGP kaart zowat verkocht is.
Tsja zo'n zelfde opruiming ben ik ook aan 't houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:03 schreef MrWes het volgende:
Ik heb ook wel belangstelling voor de ASrock 939 Dual-SATA2 socket 939 moederbord.
Eventueel ruilen tegen spullen uit mijn topic?
[TK] Van een kast tot computer hardware!
Kabel is een korte male <-> female vga om de kaart aan de AGP videokaart te hangen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
die heb je ook? hoe ziet die doorluskabel eruit en naar wat voor kaart lus je deze door?
Ik heb bovenstaande ook en zoek de kabel
Mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Verzenden kan wel in een bubbeltjes enveloppe en kost dan 2,50 euro. Voor 17,50 heb je deal op die manier. Wil je via pakketpost dan wordt 't 21 euro.![]()
Mail staat in mijn profiet.
Kaartje ligt al een tijdje geduldig op de plank, die heeft geen haast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:35 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
MooiIk mail waarschijnlijk morgen pas, maar het komt goed
hmm idd misschien dat dat het probleem is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:00 schreef JapyDooge het volgende:
@Geckoo: ik heb er zoeen met gewoon een ronde plug, de vierkante plug die jij wss bedoelt zat volgens mij alleen op de switches uit die serie en niet op de hubs afaik
heb je ook een AGP kaart erbij en zoja welke?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Kabel is een korte male <-> female vga om de kaart aan de AGP videokaart te hangen.
Met de zwarte floppyconnector bovenop kun je er ook 2 in SLI zetten.![]()
Deze hub heeft idd gewoon zo'n redelijk standaard ronde aansluiting en heb jij een andere.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:42 schreef Geckoo het volgende:
[..]
hmm idd misschien dat dat het probleem is.
ik heb inderdaad een switch liggen
2 8 MB kaartjes staan ook in de OP. ATI Rage Pro en een Elsa waarvan je 't geheugen kunt upgraden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heb je ook een AGP kaart erbij en zoja welke?
dus, die 3dfx kaart kan op elke willekeurige kaart aangesloten worden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
2 8 MB kaartjes staan ook in de OP. ATI Rage Pro en een Elsa waarvan je 't geheugen kunt upgraden.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |