quote:Op zondag 21 mei 2006 21:52 schreef EsDe het volgende:
gaaf, weet je toevallig waarvoor deze is uitgereikt? en aan wie? zou tof zijn![]()
Okee... bovenstaande had ik in de OP al gelezen, was gewoon nieuwsgierig of je de historie van betreffende wistquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef _The_General_ het volgende:
Criteria voor het verkrijgen:
Royal Navy: 6 maanden actieve dienst aan boord van een schip
Army: 6 maanden operationele actieve dienst of één dag Duinkerken, Noorwegen of een commande "raid"
Airborne: deelgenomen hebben aan één luchtlandingsoperatie
RAF: vliegend personeel; 2 maanden actieve operationele dienst en grondpersoneel; 6 maanden actieve operationele dienst
Deze Britse Campaign stars staan meestal niet op naam omdat er zeer veel van uitgegeven zijn.
Nope ik heb verscheidene dingen van de WOII omdat het me interesseerd bijv paspoort +baret van een russisch soldaat, en Poolse onderscheidingen, Duitse arbeitstag.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:28 schreef JoPiDo het volgende:
voor het wk Hari-Bo?
¤ 15,50 inclusief verzenden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:04 schreef _The_General_ het volgende:
Nog beschikbaar,
Doe maar op jester@home.nlquote:Op zondag 11 juni 2006 21:26 schreef _The_General_ het volgende:
Heb je een mailadres waarop ik je kan bereiken ?
van dezelfde veteraan? Is dat niet een beetje vreemd...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:21 schreef _The_General_ het volgende:
Omdat ik hem dubbel heb.
Deze medaille is op de beurs te Huizen gekocht van de bekende handelaars Engelen militaria. Hij komt niet rechtstreeks van een veteraan af. Heb ik die indruk ergens gegeven? Dan is dat perongeluk. Ik verkoop niets dat ik van veteranen krijg.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
van dezelfde veteraan? Is dat niet een beetje vreemd...
Dan betekent het toch dat het een veteraan is?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:43 schreef _The_General_ het volgende:
Uitgereikt aan Britse militairen die deelgenomen hebben aan de oorlog tussen 3 september 1939 en 15 augustus 1945.
Ow, dat is de omschrijving waarvoor een militair deze medaille kon krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan betekent het toch dat het een veteraan is?
Ik dacht, daarom dat ie van "iemand" was en daarom snapte ik het niet waarom er twee van kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |