Redelijk grootquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef MutedFaith het volgende:
Hoe groot is die discobol?
Genoteerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:55 schreef Keffo het volgende:
25 eu voor de zonnebril geboden.
Misschien kom ik binnenkort nog eens in Arnhem, dan wil ik hem wel proberen, straks staat die me voor geen ene meter.quote:
Staat hij erbij in het rijtje? Nee dus, ik heb hem wel liggen maar vindt het wel een tof spel wat niet snel verveelt vanwege de prachtige graphics en gameplayquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:17 schreef MosPos het volgende:
Heb je Forza voor de X-Box te koop?
Oke, de zonnebril moet je natuurlijk wel staan inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien kom ik binnenkort nog eens in Arnhem, dan wil ik hem wel proberen, straks staat die me voor geen ene meter.
Enkel als ik natuurlijk het hoogste bod heb of ga doen.
Oh jammer. Ik probeer het gewoon ergens anders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Staat hij erbij in het rijtje? Nee dus, ik heb hem wel liggen maar vindt het wel een tof spel wat niet snel verveelt vanwege de prachtige graphics en gameplay
20 incl ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
15 euro inc voor modern combat
stuur maar een mail naar me hotmail
Woon je in mijn buurt of zou ik hem moeten verzenden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef Keffo het volgende:
nee thx
Deal! stuur me maar een email met je gegevens en eventuele vragen enz.quote:
Zou jij hem kopen zonder dat je hem ziet want weirdmickey wil hem eerst zien en kijken hoe het hem staat maar als jij zegt dat jij hem koopt en ook mooi vindt is het een deal voor 25 euro. Zeg het maarquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:09 schreef Keffo het volgende:
woon in utrecht
een OP kan je zelf aanpassen alsmede elke eigen post+ gratis kickjequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef Snever het volgende:
Kan een modje de OP aanpassen: Battlefield 2 Modern Combat is gereserveerd door Iman
5 uur later nog niet gebeurt
Niet als het topic meer als 24 uur open isquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
een OP kan je zelf aanpassen alsmede elke eigen post+ gratis kickje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |