quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[TR/TK] PLaystation 2/ Gamecube/ PS 1 spellen
Babelmensch doet er lang over.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:13 schreef RD4 het volgende:
Positieve ervaring met ElisaB in dit topic (mag ook wel eens gezegd worden)![]()
Wat ik nog weten wilde, werkte die HDD nou wel of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef ElisaB het volgende:
Idem; net klaar met het installeren van alle software; systeem draait als een tierelier
[TK] Incomplete P4 PC
Volgens RD4 niet dus; ik heb het voor de zekerheid niet meer geprobeerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik nog weten wilde, werkte die HDD nou wel of niet?
Ik heb hem op mijn mobo uitgeprobeerd, hij spinde soms wel/soms niet op maar werd nooit gevonden bij het opstarten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat ik nog weten wilde, werkte die HDD nou wel of niet?
En ik vertrouw op jouw deskundige oordeel en heb HP gebeld dat ie stuk is. Ze gaan er een studie van maken en lossen het op (hebben ze beloofd). We zullen het wel meemaken. In elk geval draait de pc super en heb ik mn tante er erg blij mee gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:14 schreef RD4 het volgende:
Ik heb hem op mijn mobo uitgeprobeerd, hij spinde soms wel/soms niet op maar werd nooit gevonden bij het opstarten.
dank jewel!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Maraca het volgende:
Goede zaken gedaan met mijndochters ( [TK]memorycard ) De memorycard werkt perfect![]()
Tis ook een super pc, je kunt er nog een enkele tijd mee vooruit, ik deed hem weg omdat ik er maar 2 HD's kon inhangen en er geen extra VGA-kaart in kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik vertrouw op jouw deskundige oordeel en heb HP gebeld dat ie stuk is. Ze gaan er een studie van maken en lossen het op (hebben ze beloofd). We zullen het wel meemaken. In elk geval draait de pc super en heb ik mn tante er erg blij mee gemaakt
Het genoegen was weer geheel mijnerzijdsquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef ElisaB het volgende:
En ik heb weer zo'n leuke deal gedaan met BlueEyednav [GEZ] DVD box van "The Shield", seizoen 2 en 3
Helemaal top
Binnenkort komt van ons allebei een seizoen op V&A en gaan we zelf op zoek naar Seizoen 3
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
. Ze gaan er een studie van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |