er zitten wel wat krasjes op de achterkant, maar door de kleur valt het eigenlijk niet echt opquote:Op zondag 3 september 2006 02:13 schreef Roeji het volgende:
is ie eventueel af te halen? En zo ja, waar?
Er zitten geen beschadigingen op en alles doet t zoals t hoort?
okay bod genoteerdquote:Op zondag 3 september 2006 12:02 schreef TeleluvR het volgende:
Indien simlockvrij en een batterij in redelijke staat, 20 euro geboden!
Ik kan proberen te regelen dat de telefoon wordt opgehaald op Enschede CS. Anders zal het versturen worden!quote:Op zondag 3 september 2006 12:46 schreef mtv het volgende:
[..]
okay bod genoteerd
moet hij verstuurd worden??
Sorryquote:Op zondag 3 september 2006 00:15 schreef Snever het volgende:
- edit: kun jij niet weer eens een poosje stoppen met nutteloze posts in V&A? -
Zou ik prima vinden...quote:Op maandag 4 september 2006 06:42 schreef mtv het volgende:
ophalen bij CS Enschede zou wel kunnen, en misschien ook wel via dat gratis versturen
No deal?quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:46 schreef mtv het volgende:
kick
ik vroeg toch of ik hem moest versturen, of dat je hem op kwam halenquote:
Een van de twee is prima: als je liever afspreekt op Enschede CS, dan kan dat ook, dan stuur ik een vriend van me langs die daar woont. Wel op korte termijn dan graag, hij komt op zondag langs en zo vaak zien we elkaar niet. Ik woon nl. in Leiden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:41 schreef mtv het volgende:
[..]
ik vroeg toch of ik hem moest versturen, of dat je hem op kwam halen
daar kreeg ik geen antwoord op
25 is altijd beterquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:42 schreef Mark_Boelen het volgende:
als ik nou 25 euro geef?
Ik haak af, heeft wat mij betreft lang genoeg geduurd en ik ga niet hoger qua bod. Succes met de verkoop!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |