Te koop aangeboden:
Volkswagen Golf type 1.8 GT4
Bouwjaar: 1987
Kilometer stand: +/- 247.000
Brandstof: Benzine
Verbruik: 1 op 13 +/-
De auto is pas geleden APK goed gekeurd. Daarbij heeft ie 4 nieuwe banden gekregen. Ik ben de 3e eigenaar van de auto. De auto rijdt lekker sportief en heeft een 1.8 motor. Verder kreeg ik te horen dat je deze types niet zo veel ziet (1.8 GT4). De distributieriem is vervangen op 227.000 KM.
De auto is prima te gebruiken als starters auto. Aangezien ik nu een lease auto (Golf V
![]()
) heb doe ik deze weg. In de wegenbelasting is de auto ook heel fijn aangezien aangezien de auto niet zo veel weegt. Ingebouwd zit een JVC MP3 CD Speler Auto Radio voor het afspelen van MP3CD's (erg fijn). Achterin heb ik de hoedenplank vervangen voor een waar 2 boxen in zitten.
Mankementjes zijn als volgt:
- Links voor en links achter zijn de schokbrekers slapjes. Het rijdt nog gewoon goed maar deze zullen vervangen moeten worden door nieuwe. Op de "schroot" kosten deze 25 Euro per stuk ongeveer.
- De chauffeurs-zitting zit een beetje scheef. Het zit gewoon goed daar niet van, maar het ziet er scheef uit. Kan het niet goed verwoorden, komt misschien nog een foto van.
Al met al gewoon een leuke auto waar nog goed een paar jaar mee gereden kan worden. Qua uiterlijk ziet ie er ook nog goed uit. Mocht je vragen hebben stuur dan een email naar david punt laporta at gmail punt com of antwoord in deze topic. Je kunt op de foto het kenteken al zien maar dat is als volgt: SX-58-KT.
Vraagprijs: 850 Euro, maar je mag gewoon bieden. Wel normaal uiteraard
![]()
Bedankt voor het lezen!
Fotootjes, heb wel nieuwere maar die zijn slechte kwaliteit. Deze zijn al wel ouder maar zo weer je i.i.g. hoe ie er uit ziet:
![]()
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...