Ok, 400quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:34 schreef Twanstra het volgende:
ja inderdaad, het is een nokia 8800. Niet een of ander pauper nokiaatje.
In de winkel kosten ze nog een slordige 800 euro. Plus VP, bieden is altijd mogelijjk (onder de 400 geen optie).
Delen we het verschil? 450? (ophalen geen punt, enschede, verzenden ook niet)quote:
Ik wacht nog even af wat er geboden gaat wordenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Delen we het verschil? 450? (ophalen geen punt, enschede, verzenden ook niet)
Ik heb veel feedback op ebay, dus ben te vertrouwen![]()
Op ebay krijg ik er sowieso 450 voor, dus eigenlijk gaat ie niet weg voor minder hier. Sorry, maar zo is het nou eenmaal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat er geboden gaat worden
Leuk dat je het vraagt, deze heb ik namelijk gisteren genomen bij verlening. leuk ding moet ik zeggen, lekker klein en SUPER licht. Dus helaas, mijn excusesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef pindos het volgende:
Ruilen voor een c0omplete in nieuwstaat verkerende samsung P300? Met beetje bijbetaling uiteraard.
Dan wens ik je succes, ik ga in ieder geval niet bijten op 450 euro.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:12 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Op ebay krijg ik er sowieso 450 voor, dus eigenlijk gaat ie niet weg voor minder hier. Sorry, maar zo is het nou eenmaal.
(Voor ebay moet ik een auction maken, waar ik dus geen zin in heb, vandaar hier).
A okay.........No problem. Heb trouwens even rondgekeken (op ebay.de en marktplaats) en moet zeggen dat ik niet een te hoge prijs vraag ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:01 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Dan wens ik je succes, ik ga in ieder geval niet bijten op 450 euro.
Ik zeg ook niet dat je teveel of te weinig vraagt. Ik wil hem alleen niet hebben voor 450quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Twanstra het volgende:
[..]
A okay.........No problem. Heb trouwens even rondgekeken (op ebay.de en marktplaats) en moet zeggen dat ik niet een te hoge prijs vraag ofzo.
Okay, prima......was ook meer in een vraag form inderdaadquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:15 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je teveel of te weinig vraagt. Ik wil hem alleen niet hebben voor 450![]()
Kom ik vanavond op terug, zal is kijken of ik mijn telefoon kwijt kanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:20 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Okay, prima......was ook meer in een vraag form inderdaad.
maar jou bod is 425 dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |