Al 5 jaar een Packard Bell. Als er maar 1 ding aan de hand is, ze komen hem ophalen en weer terugbrengen in dezelfde week. Zelf heb ik ook 6 jaar lang Packard Bell verkocht in de winkel en hetzelfde service voor andere klanten. Mijn vorige laptop was kapotgegaan (omdat ik hem liet vallen) maar is toen gewoon perfect gerepareerd binnen 1 week. Dus geen flutmerk en geen BAGGER service. Binnenin allemaal A-merk producten en de service is de beste die er is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Mooie laptop jammer dat het een flutmerk met BAGGER service is.
850 en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor ¤ 825,-- haal ik hem deze week nog op.
Er zit geen laptoptas bij neem ik aan. Die moet ik dan ook nog aanschaffen én naar Purmerend rijden. ¤ 825,-- vind ik dan een mooi bod voor deze laptop. Als je naar Apeldoorn komt rijden, wordt ¤ 850,-- wat acceptabeler.quote:
Super. Ik hoor het via de mail wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Okay, die tas maakt de deal. Mijn broertje mailt je over de verdere afhandeling van zaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |