Aangeboden een in nieuwstaat (zonder krassen of beschadigingen) verkerende Sony DSC-T3. Een van de kleinste digitale camera's die er bestaat met 5.1 Megapixels en 3x optische zoom. De camera heeft een groot LCD display, waardoor de foto's die zijn gemaakt goed kunnen worden teruggekeken.
De camera gaat weg, omdat ik m te weinig gebruik en het geld nodig heb (voor pakken voor mijn stage deze zomer en ga toch niet op vakantie, dus heb m ook niet nodig).
Wat zit er allemaal bij:
-De Camera;
-De Doos met alle boekjes, bon en garantiebewijs;
-Het dockingstation en alle benodigde kabels;
-Een 512 mb memorystick pro duo;
-Een Crumpler tasje, waardoor je de camera goed kan meenemen zonder 'm te beschadigen.
De foto's zijn van de camera, maar zijn met mijn telefoon gemaakt dus van niet al te beste kwaliteit.
![]()
![]()
![]()
De Camera is te zien en af te halen in Utrecht, vlakbij het Station.
Een review is te lezen op:
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/t3.html Ow ja, richtprijs: 200 euri, maar
bieden mag! Graag zelfs (maar wel serieus)[ Bericht 3% gewijzigd door spanks op 18-06-2006 17:35:06 ]
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.