Als je ze niet vergeet wel jaquote:
Wat heb je ervoor over? Bieden mag! Deze kost nieuw 350 euro nog steeds.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:52 schreef Thijsemanz het volgende:
Wil je echt rond de 200 euro er voor hebben ? Een nieuwe Digital Ixus 55 is toch echt platter en kost maar 250 euro.
Nee dank je. Heb het geld nodig.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:12 schreef mark_dabomb het volgende:
Ruilen tegen Powershot G2 incl stapel extra's?
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:17 schreef big_mj het volgende:
Waarom doe je hem weg?
quote:De camera gaat weg, omdat ik m te weinig gebruik en het geld nodig heb (voor pakken voor mijn stage deze zomer en ga toch niet op vakantie, dus heb m ook niet nodig).
Mooi! Doe je bestquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:52 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ben zeer geïnteresseerd, alleen nog even mijn eigen cam verkopen...
Nee sorry, te laag. Zit ook een tasje bij en een 512mb geheugenkaart.quote:
mail anders even, is makkelijker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef mar1m het volgende:
Geheugenkaart mag je houden, ik heb nog 1gig in voorraad?
Geen idee, had m een paar weken geleden mee naar London, een hele week niet opgeladen en 260 foto's geschoten. Dus wel vrij lang.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef BYM het volgende:
De accu die erin zit, hoe lang doet het apparaat het nog op die accu ?
genoteerd!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:03 schreef DancePlaza het volgende:
175 zonder geheugen
De memstick wordt alleen los verkocht indien de camera zonder memory wordt verkocht. Geen idee wat de prijs zou moeten zijn. Niet echt verdiept in de huidige nieuwprijzen. Wat heb je ervoor over incl verzenden dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef oor het volgende:
hoeveel wil je voor de memorystik hebben? inclusief verzendkosten?
17.50 inclusief verzenden..?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:55 schreef spanks het volgende:
[..]
De memstick wordt alleen los verkocht indien de camera zonder memory wordt verkocht. Geen idee wat de prijs zou moeten zijn. Niet echt verdiept in de huidige nieuwprijzen. Wat heb je ervoor over incl verzenden dan?
Is genoteerd, maar ik zal eerst even kijken of ik m zonder verkoop. Hou het topic maar in de gaten!quote:
Maak er 185 van en je hebt een deal.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:03 schreef DancePlaza het volgende:
175 zonder geheugen
Dank je, maar ik koop alleen goede kwaliteit en dat kost het 10 voudige.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:24 schreef PetervdK het volgende:
Weet nog wel een adresje voor goedkope en goede pakken (van ¤50,- to 135,-). Kun je 1x in de maand terecht in Almere...
Ik ben niet vooringenomen, maar heb je je weleens afgevraagd waarom ze zo goedkoop zijn? Waarschijnlijk oudere collecties of iets dergelijks, wellicht zelfs b-keus. Ik koop liever iets gewoon bij mij in de buurt in de stad, omdat het dan makkelijker is met op maat maken en dergelijke. Heb er nu enkele bij de setpoint gekocht en daar ben ik erg tevreden over.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:41 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Tja, als je zo'n vooringenomen instelling hebt, laat dan ook maar. Zijn gewoon merkpakken, die o.a. ook bij HIJ of WIJ worden verkocht en over het algemeen net zo goed of vaak zelfs beter zijn dan pakken van ¤400+.
Maar nu begrijp ik wel waarom je geld nodig hebt...
Is goed.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:20 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Dat had ik je willen/kunnen uitleggen via de mail, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in.
Betaal maar het volle pond in een winkel die ze bij dezelfde toko vandaan haalt.![]()
Even goeie vrienden hoor, wilde je alleen wat centen helpen besparen...
is goed. mail staat in profiel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Reserveer even voor mij. Ik neem vanavond verder contact met je op.
oke, dan weet ik datquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:44 schreef spanks het volgende:
die is erbij verkocht. Mark wilde m alleen incl geheugen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |