Goed je ogen openhouden op ebayquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:08 schreef Gajescheren het volgende:
Da's zeker een goede deal!waar heb je die gevonden? Ook marktplaats?
www.bidnip.com , daar kan je mee in de laatste seconden bieden en een paar testen is gratis (ik ben inmiddels lid geworden zo goed werkt het).quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:13 schreef pmensink het volgende:
[..]
Goed je ogen openhouden op ebayen snel bieden als die bija afgelopen is
waren er 10.. het is omdat ik niet 10 x dat bedrag over had.. anders had ik ze alle 10 gekocht!!
je spreekt jezelf tegenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:07 schreef pmensink het volgende:
al marktplaats afgezocht of ebay?? onder de 100 euro vind je ze niet.. succes dus..
Gister trouwens een nintendo ds lite zwart voor 92 eurie aan de haak geslagen (nieuw in seal en alles!!)
ik ook 2 jaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
www.bidnip.com , daar kan je mee in de laatste seconden bieden en een paar testen is gratis (ik ben inmiddels lid geworden zo goed werkt het).
Ik heb gisteren 2 NDS - Lite's gekocht voor 300 euro![]()
Maar wel met garantie, dat dan weer wel.
denk het niet... niemand is zo gek om een nieuwe voor dat geld hier aan te bieden.. als je op ebay wint moet je verkopen!quote:
Da's 10 cent duurder dan 2 stuks nieuw in de winkel??!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
www.bidnip.com , daar kan je mee in de laatste seconden bieden en een paar testen is gratis (ik ben inmiddels lid geworden zo goed werkt het).
Ik heb gisteren 2 NDS - Lite's gekocht voor 300 euro![]()
Maar wel met garantie, dat dan weer wel.
Gekkie, natuurlijk sprak je jezelf tegen!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef pmensink het volgende:
[..]
denk het niet... niemand is zo gek om een nieuwe voor dat geld hier aan te bieden.. als je op ebay wint moet je verkopen!
He, nou moet je mij niet boos maken. Ik rijd verdomme gisteren 40 km naar een mediamarkt, zijn ze uitverkochtquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:45 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Da's 10 cent duurder dan 2 stuks nieuw in de winkel??!![]()
En zelfs 20 euro meer dan 2 DS-sen bij de mediamarkt halen?![]()
(of heb je ze juist gewoon in de winkel gekocht, nu ik nogmaals lees en nadenk?)
Die veiling van die Duitser had ik ook gezien. Hopelijk heb je wel even naar zijn feedback gekeken. Die is of negatief of positief bij een product van 1 euro. Nu heeft die gozer opeens 10 DS Lite Black in de aanbieding, surequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:13 schreef pmensink het volgende:
[..]
Goed je ogen openhouden op ebayen snel bieden als die bija afgelopen is
waren er 10.. het is omdat ik niet 10 x dat bedrag over had.. anders had ik ze alle 10 gekocht!!
Ben blij dat iemand die ik ken hem weer kentquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:37 schreef pipo01 het volgende:
[..]
Die veiling van die Duitser had ik ook gezien. Hopelijk heb je wel even naar zijn feedback gekeken. Die is of negatief of positief bij een product van 1 euro. Nu heeft die gozer opeens 10 DS Lite Black in de aanbieding, sureAls ik jou was zou ik eerst goed nakijken of hij wel te vertrouwen is, want ik denk het zelf van niet. En hij moet het verkopen? Dacht het niet, verkoper kan ook gewoon het product achterhouden (krijgt wel negatieve feedback, maar volgens mij heeft deze eBay-verkoper er gewoon maling aan).
En nog iets, laatst was op marktplaats iemand anders die "opeens" DS lite voor 95 euro te koop had. Resultaat: mensen die zijn opgelicht en nu huilen dat ze hun geld kwijt zijn (tja, wat dacht je, een DS Lite voor 95 euro -> dream on)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |